Yep, je moet er minimaal een ton insteken en handig zijn om er iets van te maken, maar de potentie is er wel (denk ik).quote:Op maandag 24 mei 2021 21:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Klopt. Maar er moet nog zoveel gedaan worden...
Maar deze dame steekt er volgens mij ook heel veel tijd in.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een beetje zadel ben je zo een paar duizend eurootjes verder..
Vrouwtjes lopen alleen maar in de weg.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom hoeft deze vrouw van John eigenlijk niet mee te helpen?
Met nog eens 130k in de verbouwing van dit pand steken red je het misschien net om er wat leuks van te maken wanneer je bijna al het werk zelf doet.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Klopt. Maar er moet nog zoveel gedaan worden...
Waarschijnlijk omdat ze al genoeg geprobeerd heeft om hem aan de slag te krijgen, incl. het project overnemen.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom hoeft deze vrouw van John eigenlijk niet mee te helpen?
Zij heeft dit huis gekocht, het is haar project.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze al genoeg geprobeerd heeft om hem aan de slag te krijgen, incl. het project overnemen.
Beetje een uitgebluste brandweerman.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:12 schreef Magister_Artium het volgende:
Als mijn huis in brand vliegt, blus ik zelf wel. Als je op hem moet wachten...
Die kerel zit gewoon tegen een burn out aan, dan is alles teveel. Laat staan zo'n mega-project.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:07 schreef Aurelius het volgende:
Man man man, wat een aansteller. Grow a spine!
Maar als ze het overneemt en mensen inhuurt stuurt hij ze naar huis?quote:Op maandag 24 mei 2021 21:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zij heeft dit huis gekocht, het is haar project.
Tja dat zij haar eigendom laat overnemen maakt het niet ineens niet meer haar project toch? Kan ze nog steeds meehelpen op het punt dat hij wel akkoord gaat met professionals.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als ze het overneemt en mensen inhuurt stuurt hij ze naar huis?
En dan moet je het nog aankleden en inrichten... Met een beetje meubels en raambekleding ben je zo weer 20k verderquote:Op maandag 24 mei 2021 21:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Met nog eens 130k in de verbouwing van dit pand steken red je het misschien net om er wat leuks van te maken wanneer je bijna al het werk zelf doet.
Het zijn héél veel vierkante meters. Dus kost heel veel aan materiaal.
Ook in Drenthe trilt het een beetje, voor ieders warme huis en de export naar het buitenland.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:20 schreef Ivo1985 het volgende:
De gevel 'werkt' zo te zien nogal. Allemaal scheuren in de stuclaag van de gemetselde dakkapel aan de voorkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |