Maar als ze het overneemt en mensen inhuurt stuurt hij ze naar huis?quote:Op maandag 24 mei 2021 21:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zij heeft dit huis gekocht, het is haar project.
Tja dat zij haar eigendom laat overnemen maakt het niet ineens niet meer haar project toch? Kan ze nog steeds meehelpen op het punt dat hij wel akkoord gaat met professionals.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als ze het overneemt en mensen inhuurt stuurt hij ze naar huis?
En dan moet je het nog aankleden en inrichten... Met een beetje meubels en raambekleding ben je zo weer 20k verderquote:Op maandag 24 mei 2021 21:11 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Met nog eens 130k in de verbouwing van dit pand steken red je het misschien net om er wat leuks van te maken wanneer je bijna al het werk zelf doet.
Het zijn héél veel vierkante meters. Dus kost heel veel aan materiaal.
Ook in Drenthe trilt het een beetje, voor ieders warme huis en de export naar het buitenland.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:20 schreef Ivo1985 het volgende:
De gevel 'werkt' zo te zien nogal. Allemaal scheuren in de stuclaag van de gemetselde dakkapel aan de voorkant.
Daar komen dadelijk de stylistes voor. Paar kussentjes, een kaarsje en een Live-love-laugh-deurhanger.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:21 schreef Guppy het volgende:
[..]
En dan moet je het nog aankleden en inrichten... Met een beetje meubels en raambekleding ben je zo weer 20k verder
Voor die woonkamer/keuken ja. Maar de rest dan??quote:Op maandag 24 mei 2021 21:22 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Daar komen dadelijk de stylistes voor. Paar kussentjes, een kaarsje en een Live-love-laugh-deurhanger.
Zijn vader is ook al 82.Die zie ik niet op een laddertje staan.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:22 schreef Leandra het volgende:
De ouders van Arnold zijn van het type "Ik had het je toch gezegd?!"
Heb je ook niks aan.
Idd. Wat ik zo zag, moeten er nog 11 kamers en een aantal badkamers opgeknapt worden.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:24 schreef Guppy het volgende:
[..]
Voor die woonkamer/keuken ja. Maar de rest dan??
Ja, hij zit echt volledig in de knoop met zichzelf. Daar gaat een gesprekje met John niet bij helpen.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:17 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die op instorten staan, dan zijn die "goedbedoelde adviezen" als gewoon schakelen en stap er even overheen met een camerateam op z'n neus, dat werkt niet. Zet hem maar bij een psycholoog.
Precies. En stel dat het allemaal wel lukt. Tegen de tijd dat alles af is, zijn de kids uit huis. Zitten ze daar met z'n tweeën in dat enorme ding...quote:Op maandag 24 mei 2021 21:26 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Idd. Wat ik zo zag, moeten er nog 11 kamers en een aantal badkamers opgeknapt worden.
Gegokt en verlorenquote:Op maandag 24 mei 2021 21:26 schreef Guppy het volgende:
Ah, daar is de aap uit de mouw. Er kwam geen geld meer uit haar scheiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |