quote:Op maandag 31 mei 2021 21:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoeft niet. Is een circulatieafzuiging dacht ik
"Ik vind het wel goed hoor"quote:Op maandag 31 mei 2021 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
Ze heeft de afzuigkap nog niet gezien
Alleen dat verrotte houtwerk vervangen kost al een vermogen.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:51 schreef Guppy het volgende:
Maar hier moet je toch wel meer dan een ton tegenaan gooien??
Mua een tonnetje moet je een eind komen.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:51 schreef Guppy het volgende:
Maar hier moet je toch wel meer dan een ton tegenaan gooien??
Dat bedoel ik, dat is allemaal totaal verrot...quote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen dat verrotte houtwerk vervangen kost al een vermogen.
Zolang het frame goed is.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar van wat je gezien hebt, gok je dat dat frame nog goed is? Die erker/serre is precies niks meerquote:
At eeuwig zonde dit. Heb je zo'n geweldig huis en doe je er 23 jaar niks aan. En die vrouw is een eigenwijs portret en die man een niksnut.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
Ik vind Linda wel een knapperd om te zienDe rest kan ik niet over oordelen want niet gezien.
A 30k?quote:Op maandag 31 mei 2021 21:54 schreef Guppy het volgende:
[..]
Maar van wat je gezien hebt, gok je dat dat frame nog goed is? Die erker/serre is precies niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |