Maak niet uit ze koken toch in het schuurtje achter het huisquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:33 schreef Stepperoller het volgende:
Haha hadden ze Linda niet even een laptop kunnen meegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Biefstukken braden en de hele kamer staat blauwquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Biefstukken braden en de hele kamer staat blauw
Hangt die kap nou aan draadjes? Waar gaat die lucht dan heen, die moet toch naar buitenquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt die kap nou aan draadjes? Waar gaat die lucht dan heen, die moet toch naar buiten
Recirculatiequote:Op maandag 31 mei 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hangt die kap nou aan draadjes? Waar gaat die lucht dan heen, die moet toch naar buiten
Hoeft niet. Is een circulatieafzuiging dacht ikquote:Op maandag 31 mei 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoeft niet. Is een circulatieafzuiging dacht ik
"Ik vind het wel goed hoor"quote:Op maandag 31 mei 2021 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
Ze heeft de afzuigkap nog niet gezien
Alleen dat verrotte houtwerk vervangen kost al een vermogen.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:51 schreef Guppy het volgende:
Maar hier moet je toch wel meer dan een ton tegenaan gooien??
Mua een tonnetje moet je een eind komen.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:51 schreef Guppy het volgende:
Maar hier moet je toch wel meer dan een ton tegenaan gooien??
Dat bedoel ik, dat is allemaal totaal verrot...quote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen dat verrotte houtwerk vervangen kost al een vermogen.
Zolang het frame goed is.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar van wat je gezien hebt, gok je dat dat frame nog goed is? Die erker/serre is precies niks meerquote:
At eeuwig zonde dit. Heb je zo'n geweldig huis en doe je er 23 jaar niks aan. En die vrouw is een eigenwijs portret en die man een niksnut.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 31 mei 2021 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
Ik vind Linda wel een knapperd om te zienDe rest kan ik niet over oordelen want niet gezien.
A 30k?quote:Op maandag 31 mei 2021 21:54 schreef Guppy het volgende:
[..]
Maar van wat je gezien hebt, gok je dat dat frame nog goed is? Die erker/serre is precies niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |