RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
Zoals ze het vertelde klonk het alsof hij al wel in haar leven was toen ze het kocht.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:46 schreef Ivo1985 het volgende:
Oké, het was dus al een enorme bouwval toen ze het voor een prikkie kocht, maar er was en is geen budget om het op te laten knappen en nu moet haar overspannen nieuwe liefde dat doen?
Dat is dan ook meteen het enige waar hij goed in is.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:50 schreef Ivo1985 het volgende:
Hij bleef wel goed in zijn rol als brandweerman.
In de brand, uit de brandquote:Op maandag 24 mei 2021 20:54 schreef cobain1994 het volgende:
Der is braaand.. Ik zou zeggen verzeker de boel goed, en dan de fik er in..
Wat ze kunnen, in een week...quote:
In Gasselternijveen...? Geen idee hoe de markt daar is hoor, hopelijk valt het mee voor ze. Dit gaan ze toch nooit redden?quote:Op maandag 24 mei 2021 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste; denk dat ze zelfs nog wel wat winst kan maken.
Denk gefinancierd op basis van haar inkomsten? En misschien wel een stukje bouwdepot van 20k of zo.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:00 schreef Ivo1985 het volgende:
Hoe zou dit eigenlijk gefinancierd zijn?
Eigen geld, uitgekocht door haar ex? Want als je een financiering vraagt voor zo'n bouwval, dan is het meefinancieren van een bouwdepot of het hebben van spaargeld tbv verbouwing een must.
In de huidige markt denk ik wel.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste; denk dat ze zelfs nog wel wat winst kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |