Dat, in deze aflevering hadden ze de man weg moeten sturen en de vrouw laten stuntelen en voor de camera laten weglopen/voor gek zetten.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kozijnen kunnen wel een likje verf gebruiken.
quote:Op maandag 31 mei 2021 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
In het weekend wordt hij om 11 uur wakker en doe hij de rest van de dag niets.quote:
Ja heb ik ook bij haar. Kan het niet goed duiden maar vind haar hoogst irritantquote:
Klinkt als mijn perfecte weekend.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In het weekend wordt hij om 11 uur wakker en doe hij de rest van de dag niets.
En ook wat houtquote:Op maandag 31 mei 2021 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat moet ook in je aard liggenquote:Op maandag 31 mei 2021 20:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In het weekend wordt hij om 11 uur wakker en doe hij de rest van de dag niets.
Een keuken in ieder gevalquote:Op maandag 31 mei 2021 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Wat gaan ze doen in die week? Alles lukt niet.
quote:Op maandag 31 mei 2021 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Verkoop de boel en koop iets instapbaars.
Ik was er allang klaar mee geweest.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo denk ik altijd als ik dit programma ziequote:Op maandag 31 mei 2021 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Haar manier van praten is voor mij erger dan krassen op een schoolbord. Ik ga deze aflevering overslaan.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:46 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja heb ik ook bij haar. Kan het niet goed duiden maar vind haar hoogst irritant
Vind het wel een leuke vrouw, houdt op zich de moed er wel in.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:46 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja heb ik ook bij haar. Kan het niet goed duiden maar vind haar hoogst irritant
Ik zou vriendelijk bedanken en dan Chinees halenquote:Op maandag 31 mei 2021 21:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lekker man, water loopt me in mijn mond![]()
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan hebben de buren echt een hekel aan je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |