Gordon heeft dan definitief elke ziekte gehad die er bestaat.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:48 schreef KingRoland het volgende:
Gordon en Erik van Muiswinkel
zo snel mogelijk corona
Racist!quote:
Ik ben geen kenner in Aziatische meiden.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
plaats een lekker aziatische meid dan
waardeloos weer dit
naja tenminste maak ik geen oerwoudgeluiden op twitter zoals bepaalde users in de sc dat wel doen.quote:
Gereageerdquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een topic geopend in ONZ.
Ik hoop op jullie bijdrage
Aah, ja... Juist. Puur natuur daar.quote:Op donderdag 20 mei 2021 12:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is geen Aziaat dus niks voor mij
[..]
Mag haar niet, veels te nep
Daar kijken ze toch niet zo van op bij de plantsoendienst?quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:23 schreef fetX het volgende:
Ik had een call met een nieuwe collega.
Die zat stomdronken achter z’n laptop![]()
Die zal wel niet door z’n proeftijd heen komen.
Klaagde hij ook dat FOK dood was?quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:23 schreef fetX het volgende:
Je bent altijd welkomquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Aah, ja... Juist. Puur natuur daar.
Naja ik zie dat er 3 mensen hebben geklikt, dus ik betwijfel hetquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op klikken dat kan je echt rustig vergeten
Jij voelt je nu vast een grote jongenquote:Op donderdag 20 mei 2021 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Daar kijken ze toch niet zo van op bij de plantsoendienst?
Was het niet gewoon een Limburger?quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:23 schreef fetX het volgende:
Gelachen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodat iemand de grap van @:caland een like geeft?
Ik heb vanavond een verjaardagquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanavond weer een kans in het ESF topic
Ik sla misschien wel over.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Je zorgt maar gewoon dat je erbij bentquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat topic bijhouden is al een dagtaak alleen.
Ga jij weer die act doen dat je typt dat het allemaal heel leuk was enzo waar vervolgens 0x een reactie op kwam? Dat was erg geslaagd!quote:
Nee, dat was niet geslaagd. Maar misschien wel, wie weet!quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga jij weer die act doen dat je typt dat het allemaal heel leuk was enzo waar vervolgens 0x een reactie op kwam? Dat was erg geslaagd!
Ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 20 mei 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat was niet geslaagd. Maar misschien wel, wie weet!
Trage servers genotquote:Op donderdag 20 mei 2021 14:05 schreef Coco het volgende:
[..]
TR geplaatstquote:
Koop bitconnectquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitstekende investering weer. Schuiven met die knaken. @:houtenbeen
Ik had je niet echt ingeschat als een puisterig pubertje die Argentijntje nadoetquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedankt voor je bestelling. Je ontvangt een e-mail met daarin een overzicht van de bestelling en je e-ticket(s). Mocht je deze bevestigingsmail niet ontvangen, kijk dan eerst in de ongewenste mail voordat je contact opneemt met ticketing@willem-ii.nl
SEIZOENKAART 2021-2022
Vak KingSide
¤ 226,00
Ach, beter dan een snuivende Tokkie.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had je niet echt ingeschat als een puisterig pubertje die Argentijntje nadoet
Ik hoop eigenlijk dat ik komend seizoen zelf weer mag gaan voetballen op zondag.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitstekende investering weer. Schuiven met die knaken. @:houtenbeen
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit even naar mijn notes te kijken. Wat zitten daar kinderachtige notes tussen zeg![]()
Ook veel persoonlijke haat merk ik wel. Welke moderator zou dat zijn
Het was een heel warm bad makkerquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:09 schreef Greys het volgende:
Bedankt weer jullie voor de gezelligheid en het lachen!
mimimimiquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een heel warm bad makker
De overgang naar het ijsbad van vbl is duidelijk
mimimimiquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit even naar mijn notes te kijken. Wat zitten daar kinderachtige notes tussen zeg![]()
Ook veel persoonlijke haat merk ik wel. Welke moderator zou dat zijn
DSI ON TOUR.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@:Onlogisch
@:Wereldgozer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk er nu al naar uit maatquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:36 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal @:Caland @:kingroland
Maandag de worstenbroodpizza, dat wordt echt een topaflevering
Hij was toch gestopt? Zei laatst op Twitter dat ie rustig aan ging doenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:36 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal @:Caland @:kingroland
Maandag de worstenbroodpizza, dat wordt echt een topaflevering
Ben je al gespannen voor het kort geding?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het zelf niet zo bijzonder want ik ben geen autist.
Nee, maar je bent wel een mongool.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het zelf niet zo bijzonder want ik ben geen autist.
Nee, ik heb er wel zin inquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al gespannen voor het kort geding?
Utrecht heeft geen schijn van kans.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel zin in. Benieuwd naar de argumenten van beide partijen.
Wel sneu dat @Paul hier alle klappen moet opvangen. Er zijn opmerkelijk weinig Utrecht supporters op FOK!.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel zin in. Benieuwd naar de argumenten van beide partijen.
En afgelopen dagen snap ik ook beter waarom.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel sneu dat @:paul hier alle klappen moet opvangen. Er zijn opmerkelijk weinig Utrecht supporters op FOK!.
Dat heeft een reden.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel sneu dat @:paul hier alle klappen moet opvangen. Er zijn opmerkelijk weinig Utrecht supporters op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat de juristen van Utrecht niet denken dat het zo simpel ligt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb je gisteren zelf al gedaan in je OP.
Die zien gewoon geld. Het is klaar als een klontje. Er wordt zondagmiddag om 12.15 in Rotterdam afgetrapt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de juristen van Utrecht niet denken dat het zo simpel ligt.
Gaat niet gebeuren. Ik steun je.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zien gewoon geld. Het is klaar als een klontje. Er wordt zondagmiddag om 12.15 in Rotterdam afgetrapt.
(Wat kan dit over 1,5 uur weer heerlijk backfire-en zeg. Ik kan niet wachten op de quotes van @:Caland en @:GGMM als dit gebeurt)
Dat lijkt mij ook de meest logische uitkomst hoor. De rechters zijn meestal ook niet zo happig om zich te mengen in verenigingsrecht.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zien gewoon geld. Het is klaar als een klontje. Er wordt zondagmiddag om 12.15 in Rotterdam afgetrapt.
(Wat kan dit over 1,5 uur weer heerlijk backfire-en zeg. Ik kan niet wachten op de quotes van @:Caland en @:GGMM als dit gebeurt)
Thanks maatquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ik steun je.
Nou, dan zijn we toch klaar? Uitslag lijkt me dan duidelijk. Bel jij die rechter even?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Utrecht is ook helemaal geen leuke stad.
Ja, 0-4 voor Utrecht.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we toch klaar? Uitslag lijkt me dan duidelijk. Bel jij die rechter even?
Ik vraag me af hoelang het dan duurt voordat proleet Corneel me dan blokkeertquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik zijn tweets vandaag niet kan lezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang het dan duurt voordat proleet Corneel me dan blokkeert
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)et-normaal~afa2cf0a/
Erg boos
Dan kun je nog wel gewoon gaan sporten toch? Slappe zak.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb echt een ranzig katertje
En wilde nog wel sporten vandaag
Gaat die kleine ook mee?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag het testje boys. Zondag weer lekker het Kuipie.
#Nualzinin
Nee, dat is met krachttraining niet zo handig, hooguit vanavond na wat maaltijden. Dus dat wordt nu dan maar het strevenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel gewoon gaan sporten toch? Slappe zak.
We wachten allemaal in spanning af.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Fijn dat @:Caland en @:GGMM er allebei zijn.
I have a confession to make boys
Hij heeft het ook al gezegd.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We wachten allemaal in spanning af.
Oh nee toch niet.
Boos omdat ik jou niet mention.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We wachten allemaal in spanning af.
Oh nee toch niet.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
U-u-uurtje gesport gisteren![]()
(Ik kan het zelf ook amper geloven.)
Legday?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
U-u-uurtje gesport gisteren![]()
(Ik kan het zelf ook amper geloven.)
Full body. Maar wel gesquat (zonder gewichtenquote:
Waarom sta ik tussen deze vreemde vogels?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ahahahahahahahahaha
@:mortaxx @:oriente @:tjacka @:moira @:picommp @:wereldgozer @:erasmus @:timmmmm @:fetx @:karina @:coco
Zonder gewichten?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Full body. Maar wel gesquat (zonder gewichten) en nu mokerveel spierpijn. Dat vertelt eigenlijk alles wel over mijn huidige fysieke gesteldheid
Je bent toch geen homofiel Edgarquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Full body. Maar wel gesquat (zonder gewichten) en nu mokerveel spierpijn. Dat vertelt eigenlijk alles wel over mijn huidige fysieke gesteldheid
En daar loop je dan jarenlang je groentes en kipfilet voor af te wegen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtfquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom sta ik tussen deze vreemde vogels?
Fitness is een ondankbare sport makker. Daarbij heb ik gewoon 6 maanden niet gesport. Dan kan je maar beter rustig aan beginnen in plaats van blessures op te lopenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daar loop je dan jarenlang je groentes en kipfilet voor af te wegen.
En kapsalonsquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daar loop je dan jarenlang je groentes en kipfilet voor af te wegen.
Gayquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb 6 maanden stilgezeten. Het devies héél rustig te starten heb ik ter harte genomen
Ik ga denk ik gewoon 70-80% van oude gewicht pakkenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb 6 maanden stilgezeten. Het devies héél rustig te starten heb ik ter harte genomen
Deze post verdient een like.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:48 schreef Oriente het volgende:
onlo wordt blij gemaakt met een dooie maximus
Linkquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:48 schreef onlogisch het volgende:
User @:mansjester maakt user @:tompsv18 met de grond gelijk in het kort geding topic..
Normaal lach je altijd om dit soort 'grapjes'.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je zou bijna denken dat Noa Lang geen verstandige jongen is
Ik kan nooit echt lachen om Noa Langquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Normaal lach je altijd om dit soort 'grapjes'.
Hij heeft een tatoeage van vleugeltjes op zijn nek, dat is in mijn optiek bewijs dat Lang een verstandige jongen is.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je zou bijna denken dat Noa Lang geen verstandige jongen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie VrijMiBabes #51 (not very sfw!) presenteer ik vandaag foto nr. 51:Jammer geen AziatischeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
VrijMiBabes #49quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Coco op 21-05-2021 15:23:43 ]What can change the nature of a man?
Knap dat jij dat aan de buitenkant kunt zien. Misschien identificeert ze zichzelf wel als Asian. Ik vind dit weer erg kort door de bocht Roland en wederom laat je zien niet vies te zijn van een stukje racisme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niek help, wtf is dit man?
[ Bericht 18% gewijzigd door Lange_Lans op 21-05-2021 15:43:05 ]Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Gebruik hier ook maar een spoiler voor.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
@:muskusboktor57
Uit de serie Random Pics van de Dag #278 presenteer ik foto nr: 33:
[ afbeelding ]
Niek help, wtf is dit man?
Horzel larvequote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #278 presenteer ik foto nr: 33:
[ afbeelding ]
Niek help, wtf is dit man?
Linkquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:14 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je wordt gemist in het Kort Geding topic.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:11 schreef Coco het volgende:
[..]
VrijMiBabes #49Heerlijk maat, daar kan L_L een hoop van leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik vind deze post abject en infaamquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knap dat jij dat aan de buitenkant kunt zien. Misschien identificeert ze zichzelf wel als Asian. Ik vind dit weer erg kort door de bocht Roland en wederom laat je zien niet vies te zijn van een stukje racisme.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #278 presenteer ik foto nr: 33:Foutje met een sigaret.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niek help, wtf is dit man?
Fucking part-timer.quote:
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik roep graag de moeder van onlogisch als volgende getuige
Cornflakes.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Friet.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Denk dat ik een keertje oversla.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Stapeltje pizze on their way.
@:Drizzt_DoUrden
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nike is ook mijn favoriete schoenenmerk.
WTF.
Wel godverdommequote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:21 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:oriente @:caland @:onlogisch @:jojoortje
Nou zeg dit is ook toevallig!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:22 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:tarado
Godverdomme ik kwam bijna klaar zo lekker was het
Als een pinguïn de trap op zojuist
Even een vraag. Ik heb mij vd week voor Sparta laten testen. Dat was via Leadhealthcare. Daar kreeg ik een mail van met een ophaalcode voor de CoronaCheck app.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even een vraag. Ik heb mij vd week voor Sparta laten testen. Dat was via Leadhealthcare. Daar kreeg ik een mail van met een ophaalcode voor de CoronaCheck app.
Vanmiddag heb ik me laten testen door een andere partij, spoedtestcorona. Daar krijg ik geen ophaalcode.
Hoe is dat bij jou gegaan de afgelopen keren? Kom je het stadion binnen met alleen de mail?
Ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even een vraag. Ik heb mij vd week voor Sparta laten testen. Dat was via Leadhealthcare. Daar kreeg ik een mail van met een ophaalcode voor de CoronaCheck app.
Vanmiddag heb ik me laten testen door een andere partij, spoedtestcorona. Daar krijg ik geen ophaalcode.
Hoe is dat bij jou gegaan de afgelopen keren? Kom je het stadion binnen met alleen de mail?
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:49 schreef KingRoland het volgende:
erg lekker
@:mortaxx @:coco @:wereldgozer @:fetx @:scrupuleus @:afcniels
Wel het geluid uitzettenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:49 schreef KingRoland het volgende:
erg lekker
Geen esf, niet gekliktquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:49 schreef KingRoland het volgende:
erg lekker
Leuke review. Leest lekker weg.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:27 schreef GGMM het volgende:
Army of the dead
6/10
@:Caland @:zipportal @:onlogisch @:lenny_leonard @:kingroland @:Scrummie @:maxi-mus @:Wereldgozer check deze review
Uitstekende review maat.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:27 schreef GGMM het volgende:
Army of the dead
6/10
@:Caland @:zipportal @:onlogisch @:lenny_leonard @:kingroland @:Scrummie @:maxi-mus @:Wereldgozer check deze review
Deze review leest lekker weg met lays ribbel heinz ketchup en een glas coca cola zero in de middagquote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:27 schreef GGMM het volgende:
Army of the dead
6/10
Uitstekende counteract maatquote:Op zaterdag 22 mei 2021 07:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Deze review leest lekker weg met lays ribbel heinz ketchup en een glas coca cola zero in de middag
Esf vanavond je komt verdomme maar gewoonquote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan niet op tegen de sport-act vanavond
Erg leuke review, van genoten met een bakje koffiequote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:27 schreef GGMM het volgende:
Army of the dead
6/10
Komt dichtbij zo. Ik pak nu een bakje koffie.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg leuke review, van genoten met een bakje koffie
@KingRoland en ik melden ons af voor ESF vanavond.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Esf vanavond je komt verdomme maar gewoon
Een ondernemer die Hans Dorrestijn heet en de foto van het mondkapje staat onder bronvermelding van een zekere Daniel Niessen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een nieuwe zaterdag, een nieuwe Sywert wordt gefileerd
voor 30 miljoen wil ik ook wel gefileerd worden, winst>schandequote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een nieuwe zaterdag, een nieuwe Sywert wordt gefileerd
Wtfquote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland en ik melden ons af voor ESF vanavond.
@:greys @:ijs_beer
Ja uiteindelijk blijft de echte puinhoop onder aanvoering van Hugo een beetje buiten schot op deze manier. En denk ook dat niemand het erg gevonden had als hij had aangegeven er gewoon aan te verdienen. Maar nu is het wel een leuke backfirequote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor 30 miljoen wil ik ook wel gefileerd worden, winst>schande
inderdaad en dit was een verantwoorde 100 miljoen dus hoort niet eens bij die 5 miljard waarvan ze de bonnetjes nog zoekenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk blijft de echte puinhoop onder aanvoering van Hugo een beetje buiten schot op deze manier. En denk ook dat niemand het erg gevonden had als hij had aangegeven er gewoon aan te verdienen. Maar nu is het wel een leuke backfire
moet jij wetenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:27 schreef GGMM het volgende:
Army of the dead
6/10
God is een mokerdebielquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:02 schreef KingRoland het volgende:
Eigenlijk is God groter dan wij denken
Kijk nou uit. User @KingRoland wenst af en toe mensen corona toe, bidt tot God en vervolgens krijgen ze corona.quote:
Oh daar had ik wel goede dingen over gelezen maar na deze uitstekend geschreven review sla ik hem over.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:27 schreef GGMM het volgende:
Army of the dead
6/10
Ik las gister in een interview met dat mannetje van de rekenkamer dat ze van heel veel zaken ook gewoon niet weten waar het ligt. (lol)quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad en dit was een verantwoorde 100 miljoen dus hoort niet eens bij die 5 miljard waarvan ze de bonnetjes nog zoeken
Graydon-mannetje?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las gister in een interview met dat mannetje van de rekenkamer dat ze van heel veel zaken ook gewoon niet weten waar het ligt. (lol)
Rot op met je onzin.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:26 schreef Paul het volgende:
Deze vrouw
ONZ / DJMO wacht me op bij de Galgenwaard
Geen mention ontvangen.quote:
Gewoon de gok genomen dat je toevallig hier zou zitten.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen mention ontvangen.
Raar, blijkbaar heb je iets tegen me ofzo?
Toch geklikt.
Dan gok je vrijwel altijd juist.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon de gok genomen dat je toevallig hier zou zitten.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan gok je vrijwel altijd juist.
Patat nietquote:Op zaterdag 22 mei 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
Geen zout op de friet
Braddie boos
Maar hij eet zoutloos
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
Vanavond aanwezig @:zipportal @:coco @:ggmm @:gurneyisbestoke @:lenny_leonard @:wereldgozer @:anneloos @:maxi-mus @:greys @:kingroland
User @Anneloos en ik zijn ook presentquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
Vanavond aanwezig @:zipportal @:coco @:ggmm @:gurneyisbestoke @:lenny_leonard @:wereldgozer @:anneloos @:maxi-mus @:greys @:kingroland
Ik ben denk ik afwezig.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
En nog steeds ben jij het meest kansloosquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:15 schreef Scrummie het volgende:
We hebben hier Big Brother fans en dus ook ESF fans. VBL
Er zitten hier zelfs jodenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:15 schreef Scrummie het volgende:
Woedend.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nog steeds ben jij het meest kansloos
Een kleine stap voor iemand die al met roze elastieken sportquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:15 schreef Scrummie het volgende:
Dikverdiende like uitgedeeldquote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:28 schreef De_Kraam het volgende:
Users die in ESF zaten tijdens Emmen - NAC mogen zich afvragen waar het is misgegaan.
Nee.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
Plan B geactiveerd in ESF.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:52 schreef Scrummie het volgende:
@:Zipportal probeert iets in ESF maar ik ga daar niet aan meewerken!
Moet nog kijken, het is ook al opgepikt door de bbcquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rate my takeaway had een goed burgertje te pakken
Groepje rechtsgekkies, maar die bestaan al best lang. Dacht eigenlijk dat ze al lang en breed waren opgehevenquote:
Nooit van gehoord. Fijn volk.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Groepje rechtsgekkies, maar die bestaan al best lang. Dacht eigenlijk dat ze al lang en breed waren opgeheven
21:00. 20:25 voorbeschouwing (quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat esf gezeik eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |