En afgelopen dagen snap ik ook beter waarom.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel sneu dat @:paul hier alle klappen moet opvangen. Er zijn opmerkelijk weinig Utrecht supporters op FOK!.
Dat heeft een reden.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel sneu dat @:paul hier alle klappen moet opvangen. Er zijn opmerkelijk weinig Utrecht supporters op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat de juristen van Utrecht niet denken dat het zo simpel ligt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb je gisteren zelf al gedaan in je OP.
Die zien gewoon geld. Het is klaar als een klontje. Er wordt zondagmiddag om 12.15 in Rotterdam afgetrapt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de juristen van Utrecht niet denken dat het zo simpel ligt.
Gaat niet gebeuren. Ik steun je.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zien gewoon geld. Het is klaar als een klontje. Er wordt zondagmiddag om 12.15 in Rotterdam afgetrapt.
(Wat kan dit over 1,5 uur weer heerlijk backfire-en zeg. Ik kan niet wachten op de quotes van @:Caland en @:GGMM als dit gebeurt)
Dat lijkt mij ook de meest logische uitkomst hoor. De rechters zijn meestal ook niet zo happig om zich te mengen in verenigingsrecht.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zien gewoon geld. Het is klaar als een klontje. Er wordt zondagmiddag om 12.15 in Rotterdam afgetrapt.
(Wat kan dit over 1,5 uur weer heerlijk backfire-en zeg. Ik kan niet wachten op de quotes van @:Caland en @:GGMM als dit gebeurt)
Thanks maatquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Ik steun je.
Nou, dan zijn we toch klaar? Uitslag lijkt me dan duidelijk. Bel jij die rechter even?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Utrecht is ook helemaal geen leuke stad.
Ja, 0-4 voor Utrecht.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we toch klaar? Uitslag lijkt me dan duidelijk. Bel jij die rechter even?
Ik vraag me af hoelang het dan duurt voordat proleet Corneel me dan blokkeertquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik zijn tweets vandaag niet kan lezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang het dan duurt voordat proleet Corneel me dan blokkeert
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)et-normaal~afa2cf0a/
Erg boos
Dan kun je nog wel gewoon gaan sporten toch? Slappe zak.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb echt een ranzig katertje
En wilde nog wel sporten vandaag
Gaat die kleine ook mee?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag het testje boys. Zondag weer lekker het Kuipie.
#Nualzinin
Nee hij laat z'n piemel thuisquote:
Nee, dat is met krachttraining niet zo handig, hooguit vanavond na wat maaltijden. Dus dat wordt nu dan maar het strevenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel gewoon gaan sporten toch? Slappe zak.
We wachten allemaal in spanning af.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Fijn dat @:Caland en @:GGMM er allebei zijn.
I have a confession to make boys
Hij heeft het ook al gezegd.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We wachten allemaal in spanning af.
Oh nee toch niet.
Boos omdat ik jou niet mention.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We wachten allemaal in spanning af.
Oh nee toch niet.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
U-u-uurtje gesport gisteren![]()
(Ik kan het zelf ook amper geloven.)
Legday?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
U-u-uurtje gesport gisteren![]()
(Ik kan het zelf ook amper geloven.)
Full body. Maar wel gesquat (zonder gewichtenquote:
Waarom sta ik tussen deze vreemde vogels?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ahahahahahahahahaha
@:mortaxx @:oriente @:tjacka @:moira @:picommp @:wereldgozer @:erasmus @:timmmmm @:fetx @:karina @:coco
Zonder gewichten?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Full body. Maar wel gesquat (zonder gewichten) en nu mokerveel spierpijn. Dat vertelt eigenlijk alles wel over mijn huidige fysieke gesteldheid
Je bent toch geen homofiel Edgarquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Full body. Maar wel gesquat (zonder gewichten) en nu mokerveel spierpijn. Dat vertelt eigenlijk alles wel over mijn huidige fysieke gesteldheid
En daar loop je dan jarenlang je groentes en kipfilet voor af te wegen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtfquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom sta ik tussen deze vreemde vogels?
Fitness is een ondankbare sport makker. Daarbij heb ik gewoon 6 maanden niet gesport. Dan kan je maar beter rustig aan beginnen in plaats van blessures op te lopenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daar loop je dan jarenlang je groentes en kipfilet voor af te wegen.
En kapsalonsquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daar loop je dan jarenlang je groentes en kipfilet voor af te wegen.
Gayquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb 6 maanden stilgezeten. Het devies héél rustig te starten heb ik ter harte genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |