Uitstekende counteract maatquote:Op zaterdag 22 mei 2021 07:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Deze review leest lekker weg met lays ribbel heinz ketchup en een glas coca cola zero in de middag
Esf vanavond je komt verdomme maar gewoonquote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan niet op tegen de sport-act vanavond
Erg leuke review, van genoten met een bakje koffiequote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:27 schreef GGMM het volgende:
Army of the dead
6/10
@:Caland @:zipportal @:onlogisch @:lenny_leonard @:kingroland @:Scrummie @:maxi-mus @:Wereldgozer check deze review
Komt dichtbij zo. Ik pak nu een bakje koffie.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg leuke review, van genoten met een bakje koffie
@KingRoland en ik melden ons af voor ESF vanavond.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Esf vanavond je komt verdomme maar gewoon
Een ondernemer die Hans Dorrestijn heet en de foto van het mondkapje staat onder bronvermelding van een zekere Daniel Niessen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een nieuwe zaterdag, een nieuwe Sywert wordt gefileerd
voor 30 miljoen wil ik ook wel gefileerd worden, winst>schandequote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Een nieuwe zaterdag, een nieuwe Sywert wordt gefileerd
Wtfquote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland en ik melden ons af voor ESF vanavond.
@:greys @:ijs_beer
Ja uiteindelijk blijft de echte puinhoop onder aanvoering van Hugo een beetje buiten schot op deze manier. En denk ook dat niemand het erg gevonden had als hij had aangegeven er gewoon aan te verdienen. Maar nu is het wel een leuke backfirequote:Op zaterdag 22 mei 2021 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor 30 miljoen wil ik ook wel gefileerd worden, winst>schande
inderdaad en dit was een verantwoorde 100 miljoen dus hoort niet eens bij die 5 miljard waarvan ze de bonnetjes nog zoekenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk blijft de echte puinhoop onder aanvoering van Hugo een beetje buiten schot op deze manier. En denk ook dat niemand het erg gevonden had als hij had aangegeven er gewoon aan te verdienen. Maar nu is het wel een leuke backfire
moet jij wetenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:27 schreef GGMM het volgende:
Army of the dead
6/10
@:Caland @:zipportal @:onlogisch @:lenny_leonard @:kingroland @:Scrummie @:maxi-mus @:Wereldgozer check deze review
God is een mokerdebielquote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:02 schreef KingRoland het volgende:
Eigenlijk is God groter dan wij denken
Kijk nou uit. User @KingRoland wenst af en toe mensen corona toe, bidt tot God en vervolgens krijgen ze corona.quote:
Oh daar had ik wel goede dingen over gelezen maar na deze uitstekend geschreven review sla ik hem over.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:27 schreef GGMM het volgende:
Army of the dead
6/10
Ik las gister in een interview met dat mannetje van de rekenkamer dat ze van heel veel zaken ook gewoon niet weten waar het ligt. (lol)quote:Op zaterdag 22 mei 2021 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad en dit was een verantwoorde 100 miljoen dus hoort niet eens bij die 5 miljard waarvan ze de bonnetjes nog zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |