TR geplaatstquote:
quote:
Koop bitconnectquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitstekende investering weer. Schuiven met die knaken. @:houtenbeen
Ik had je niet echt ingeschat als een puisterig pubertje die Argentijntje nadoetquote:Op donderdag 20 mei 2021 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedankt voor je bestelling. Je ontvangt een e-mail met daarin een overzicht van de bestelling en je e-ticket(s). Mocht je deze bevestigingsmail niet ontvangen, kijk dan eerst in de ongewenste mail voordat je contact opneemt met ticketing@willem-ii.nl
SEIZOENKAART 2021-2022
Vak KingSide
¤ 226,00
Ach, beter dan een snuivende Tokkie.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had je niet echt ingeschat als een puisterig pubertje die Argentijntje nadoet
Ik hoop eigenlijk dat ik komend seizoen zelf weer mag gaan voetballen op zondag.quote:Op donderdag 20 mei 2021 17:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uitstekende investering weer. Schuiven met die knaken. @:houtenbeen
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit even naar mijn notes te kijken. Wat zitten daar kinderachtige notes tussen zeg![]()
Ook veel persoonlijke haat merk ik wel. Welke moderator zou dat zijn
Het was een heel warm bad makkerquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:09 schreef Greys het volgende:
Bedankt weer jullie voor de gezelligheid en het lachen!
mimimimiquote:Op donderdag 20 mei 2021 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een heel warm bad makker
De overgang naar het ijsbad van vbl is duidelijk
mimimimiquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit even naar mijn notes te kijken. Wat zitten daar kinderachtige notes tussen zeg![]()
Ook veel persoonlijke haat merk ik wel. Welke moderator zou dat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |