VrijMiBabes #49quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Coco op 21-05-2021 15:23:43 ]What can change the nature of a man?
Knap dat jij dat aan de buitenkant kunt zien. Misschien identificeert ze zichzelf wel als Asian. Ik vind dit weer erg kort door de bocht Roland en wederom laat je zien niet vies te zijn van een stukje racisme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niek help, wtf is dit man?
[ Bericht 18% gewijzigd door Lange_Lans op 21-05-2021 15:43:05 ]Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Gebruik hier ook maar een spoiler voor.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
@:muskusboktor57
Uit de serie Random Pics van de Dag #278 presenteer ik foto nr: 33:
[ afbeelding ]
Niek help, wtf is dit man?
Horzel larvequote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #278 presenteer ik foto nr: 33:
[ afbeelding ]
Niek help, wtf is dit man?
Linkquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:14 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je wordt gemist in het Kort Geding topic.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:11 schreef Coco het volgende:
[..]
VrijMiBabes #49Heerlijk maat, daar kan L_L een hoop van leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik vind deze post abject en infaamquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knap dat jij dat aan de buitenkant kunt zien. Misschien identificeert ze zichzelf wel als Asian. Ik vind dit weer erg kort door de bocht Roland en wederom laat je zien niet vies te zijn van een stukje racisme.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #278 presenteer ik foto nr: 33:Foutje met een sigaret.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niek help, wtf is dit man?
Fucking part-timer.quote:
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik roep graag de moeder van onlogisch als volgende getuige
Cornflakes.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Friet.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Denk dat ik een keertje oversla.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Stapeltje pizze on their way.
@:Drizzt_DoUrden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |