Ze vliegt zo weg.quote:
No wayquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we bij eerste liedje straks al VALSSSSSSSSSS gaan roepen?
Place your bets
Als eerste is The Roop en die lead zanger heeft geloof ik nog geen één keer vals gezongenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Place your bets
Nee joh, eerste liedje is party timequote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Place your bets
Dat is denk ik wachten tot Australië.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Place your bets
En lijstjes moeten ze in een apart topic posten.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef Greys het volgende:
Even ter info om het zo gezellig te houden als nu en de mods ook gewoon lekker kunnen kijken tijdens de live shows naar de uitzendingen: trans/homofoob gedoe of gebash wordt niet getolereerd in ESF. Dus hou dat gewoon lekker tussen je oren ajb.
Dank voor jullie medewerking.
Ah schril contrast met ESF van voorgaande jaren maar ik ben niet neutraalquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Als eerste is The Roop en die lead zanger heeft geloof ik nog geen één keer vals gezongen
Dat eerste. Het meest inhoudsloze liedje van die avond.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
Roepen ze maar wat of weten ze echt wie Mata Hari was?
Mogen we wel fatshamen?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef Greys het volgende:
Even ter info om het zo gezellig te houden als nu en de mods ook gewoon lekker kunnen kijken tijdens de live shows naar de uitzendingen: trans/homofoob gedoe of gebash wordt niet getolereerd in ESF. Dus hou dat gewoon lekker tussen je oren ajb.
Nee, dat is Destinyquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Doet lizzo mee #ikkijkvoorheteerstnaareenvandedeelnemers.
Valt hardstikke mee op ESF altijd, op een paar na, vanavond misschien Ierland en Roemenië met zwakke vocals.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah schril contrast met ESF van voorgaande jaren maar ik ben niet neutraal
Welke moet ik hebben... Er zijn er blijkbaar veel, heel veel...quote:
Soort doutzen kroes avant la letre, ohja en ze deed ook nog spioneren.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
Roepen ze maar wat of weten ze echt wie Mata Hari was?
Doe maar nietquote:
Wacht maar op Roemeniëquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah schril contrast met ESF van voorgaande jaren maar ik ben niet neutraal
Ik heb het in de OP gegooid. Ik verwacht nu wel een like mensen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef Greys het volgende:
Ga je schamen triglyceridequote:
Ik heb die van Sjetal zelf uit de &Cquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Welke moet ik hebben... Er zijn er blijkbaar veel, heel veel...
https://twitter.com/searc(...)ingo&src=typed_query
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb het in de OP gegooid. Ik verwacht nu wel een like mensen.
Waarom zou je? Beetje sneu toch als je dat nodig hebt om jezelf beter te voelen. En jij bent niet sneu.quote:
quote:
Zitten jullie er nu of alleen zaterdag?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je? Beetje sneu toch als je dat nodig hebt om jezelf beter te voelen. En jij bent niet sneu.
Jammer, we gaan je missenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:55 schreef joko97 het volgende:
Mensen veel plezier, ik ga niks meer posten want ik ga het met volle aandacht bekijken.
quote:
Ik probeer ook niet meer alles te lezen, anders is het straks niet te doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:52 schreef NailQueen het volgende:
De reacties gaan nu al zo snel. Straks kan ik het niet meer bijhouden
VBL uit en thuis hé maat.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo Onlo,
Mooi om te zien dat VBL aanwezig is.
Ga ik ook doenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:55 schreef joko97 het volgende:
Mensen veel plezier, ik ga niks meer posten want ik ga het met volle aandacht bekijken.
WIJ worden wereldkampioen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
Wacht, dat was onze inzending? Wat een kutnummer.
Zeker omdat ze bij die halve finale donderdag wat anders te doen hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo Onlo,
Mooi om te zien dat VBL aanwezig is.
Like gezetquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
Wacht, dat was onze inzending? Wat een kutnummer.
quote:
Wie is jouw favoriet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |