SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Houden we het wel even gezellig mensen?
Groetjes~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
fipo
Happiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.![]()
oh oh. Is het nu gedaan met posten?quote:Mooie planten... Da's misschien wel een idee om een paar van dat soort planten te nemen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Goed ideequote:Op zondag 16 mei 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Groetjes![]()
![]()
Als je gewoon simpele spelling goed weet uit te voerenquote:Ik heb niks aan een uitkeringstrekker of lopendeband-medewerker
![]()
he mod to bequote:Op zondag 16 mei 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Groetjes
zeker harstikke gezelligThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij heeft er zin in.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Laptopquote:Op zondag 16 mei 2021 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oh oh. Is het nu gedaan met posten?
[..]
Mooie planten... Da's misschien wel een idee om een paar van dat soort planten te nemen.
Heeft die wel nodig hij is niet the only gay in the village maar wel the only god on the forumquote:![]()
![]()
Even een bier pakken zometeen misschien. Ben nu (nog steeds) aan het eten.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
GroetjesHow can I make this topic about me?![]()
Haags toch?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Heeft die wel nodig hij is niet the only gay in the village maar wel the only god on the forum![]()
![]()
Paul is net zo goed een God als ikquote:Op zondag 16 mei 2021 21:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Heeft die wel nodig hij is niet the only gay in the village maar wel the only god on the forum![]()
YMCAquote:Op zondag 16 mei 2021 21:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh wat is het?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even een bier pakken zometeen misschien. Ben nu (nog steeds) aan het eten.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Proostquote:Op zondag 16 mei 2021 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even een bier pakken zometeen misschien. Ben nu (nog steeds) aan het eten.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
O. Dat is laat.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even een bier pakken zometeen misschien. Ben nu (nog steeds) aan het eten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Denken dat ik moet kunnen spellenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:46 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Als je gewoon simpele spelling goed weet uit te voerenIk heb niks aan een uitkeringstrekker of lopendeband-medewerker
zou vast een rolstoel bestellen maat
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
HakkkuuuhhHappiness seems to be loneliness
Ja. Ik heb een poos op de bank geslapen en ben net weer wat in de running.quote:How can I make this topic about me?![]()
Daar is de 18:00 aan tafel brigadequote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
je moet even de stream van Engine aanzettenquote:
hardstyleThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Linkje?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet even de stream van Engine aanzetten
hardstyle![]()
habibo hij speelt gewoon hard to get nu hij eindelijk kans heeft op een pik.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Denken dat ik moet kunnen spellenzou vast een rolstoel bestellen maat
![]()
Daar maak je mij niet blij mee.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
meer dan dat jij doetquote:Op zondag 16 mei 2021 21:49 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nou was weer leuk, ik laat jullie weer aan de gang met wat jullie ook maar elke dag doen![]()
![]()
Ja jij hebt je pilletje nodig, september studie en voor die tijd je stoornis inperkenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo hij speelt gewoon hard to get nu hij eindelijk kans heeft op een pik.![]()
Nou is dat zo?quote:Iedereen is een kutlultrut
Eigenlijk geilt hij er gewoon op volgens mij. Maarja ik ook dus zijn we allebei blij.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo hij speelt gewoon hard to get nu hij eindelijk kans heeft op een pik.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou de ene heeft toch echt een ander levenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk geilt hij er gewoon op volgens mij. Maarja ik ook dus zijn we allebei blij.![]()
ik werk tenminste aan mijn stoornis jouw narcisme blijft doorgaan.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja jij hebt je pilletje nodig, september studie en voor die tijd je stoornis inperken![]()
iemand doet nu fapjes achter zijn toetsenbordquote:Op zondag 16 mei 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk geilt hij er gewoon op volgens mij. Maarja ik ook dus zijn we allebei blij.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik werk tenminste aan mijn stoornis jouw narcisme blijft doorgaan.![]()
![]()
Ik ben het nietquote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand doet nu fapjes achter zijn toetsenbord
Waarom zo flauw reageren? Ik werk als ICT'er bij een goede-doelenorganisatie. Wat doen jullie wat meer waard is?quote:![]()
Nou jij werkt er niet aan je voedt het gewoonquote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik werk tenminste aan mijn stoornis jouw narcisme blijft doorgaan.![]()
Je hebt zojuist ervoor gezorgd dat geen enkele fokker nog doneert voor een goed doel en allemaal massaal hun donatie opzeggen. goed gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom zo flauw reageren? Ik werk als ICT'er bij een goede-doelenorganisatie. Wat doen jullie wat meer waard is?![]()
![]()
Je moeder neuken. Was leuk.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom zo flauw reageren? Ik werk als ICT'er bij een goede-doelenorganisatie. Wat doen jullie wat meer waard is?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik dacht dat je ging? waarom ben je dan nog hier?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:53 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou jij werkt er niet aan je voedt het gewoon![]()
Het is een plakker...quote:Op zondag 16 mei 2021 21:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging? waarom ben je dan nog hier?Happiness seems to be loneliness
je werkt bij een goede doelen organisatie, dus omdat je daar werkt is jou werk meer waard dan dat van een ander..quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom zo flauw reageren? Ik werk als ICT'er bij een goede-doelenorganisatie. Wat doen jullie wat meer waard is?
![]()
![]()
Welk goed doel. Danny servers?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je hebt zojuist ervoor gezorgd dat geen enkele fokker nog doneert voor een goed doel en allemaal massaal hun donatie opzeggen. goed gedaan.Iedereen is een kutlultrut
O das lekker. Slaap je dan vannacht wel weer?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een poos op de bank geslapen en ben net weer wat in de running.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, ik weet wel zeker dat je je studie niet gaat halen gezien hoe je reageert. Dit soort gedrag accepteren ze nergens behalve op FOK!quote:Op zondag 16 mei 2021 21:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je hebt zojuist ervoor gezorgd dat geen enkele fokker nog doneert voor een goed doel en allemaal massaal hun donatie opzeggen. goed gedaan.![]()
* jouwquote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
je werkt bij een goede doelen organisatie, dus omdat je daar werkt is jou werk meer waard dan dat van een ander..
![]()
![]()
![]()
Oh daar de de slaap elf weer. Lekker geslapen zo niet pers ik je de ellende er wel uitquote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das lekker. Slaap je dan vannacht wel weer?Iedereen is een kutlultrut
Onzin jij hebt toch ook gewoon werk? En dat gedrag van jou is echt niet te harden niemand mag jou. Misschien alleen Paul maar dat komt omdat je hem pijpt.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel zeker dat je je studie niet gaat halen gezien hoe je reageert. Dit soort gedrag accepteren ze nergens behalve op FOK!![]()
yeah bitchesquote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
met zijn lippen aan de lul van @:engine ja. Die laat niet meer los.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heel laat pas weer ja. Maar dat is niet anders.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das lekker. Slaap je dan vannacht wel weer?How can I make this topic about me?![]()
Iedereen kan hier zoveel zogenaamd maar de simpelste spelling is nog teveel gevraagd, is niet om vervelend te doen maar jullie zeiken op mij terwijl ik wel gewoon werkquote:![]()
Oke we gaan zien over een jaarquote:Op zondag 16 mei 2021 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Onzin jij hebt toch ook gewoon werk? En dat gedrag van jou is echt niet te harden niemand mag jou. Misschien alleen Paul maar dat komt omdat je hem pijpt.![]()
Ik mag hem beter als jou eikquote:Op zondag 16 mei 2021 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Onzin jij hebt toch ook gewoon werk? En dat gedrag van jou is echt niet te harden niemand mag jou. Misschien alleen Paul maar dat komt omdat je hem pijpt.Iedereen is een kutlultrut
krijgt paul ook beetje aandacht inderdaad. Ziekelijke ego trip. Om te kotsen die twee en dat is mod hierquote:Op zondag 16 mei 2021 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Onzin jij hebt toch ook gewoon werk? En dat gedrag van jou is echt niet te harden niemand mag jou. Misschien alleen Paul maar dat komt omdat je hem pijpt.
ben je vroeger wat te kort gekomen? wil je lintje omdat je elke dag naar je werk gaat? alsof jij werkt om nobel te zijn jij bent gewoon gaan werken om geld te verdienen doe niet zo achterlijk.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Iedereen kan hier zoveel zogenaamd maar de simpelste spelling is nog teveel gevraagd, is niet om vervelend te doen maar jullie zeiken op mij terwijl ik wel gewoon werk![]()
jij beweert dat mensen geen werk hebben hierquote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Iedereen kan hier zoveel zogenaamd maar de simpelste spelling is nog teveel gevraagd, is niet om vervelend te doen maar jullie zeiken op mij terwijl ik wel gewoon werk![]()
![]()
en als je er niet uit komt ga je spellingsfouten zoekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vreselijk, je zal eens wat levenservaring opdoenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
krijgt paul ook beetje aandacht inderdaad. Ziekelijke ego trip. Om te kotsen die twee en dat is mod hier![]()
Voor goede doelen stichtingen waar voornamelijk de directeur rijk van wordt.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Iedereen kan hier zoveel zogenaamd maar de simpelste spelling is nog teveel gevraagd, is niet om vervelend te doen maar jullie zeiken op mij terwijl ik wel gewoon werkActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
doe je niks aan habibo staat ook in de Bijbel de idioten krijgen altijd wel hun zin.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
krijgt paul ook beetje aandacht inderdaad. Ziekelijke ego trip. Om te kotsen die twee en dat is mod hier![]()
Jij ging toch weg?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Vreselijk, je zal eens wat levenservaring opdoen![]()
op een forum?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
![]()
Nou veel mensen hier hebben geen werk lijkt mij. Anders kan je hier niet echt succesvol zijn. En ik zocht niet naar spellingsfouten ze waren nogal duidelijk dus dat geeft ook wel het idee dat je niet echt een normale baan kan hebbenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij beweert dat mensen geen werk hebben hier![]()
![]()
en als je er niet uit komt ga je spellingsfouten zoeken![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
ga lekker southpark spelen
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom geven jullie hem nou waar hij op zit te wachten: aandacht.![]()
![]()
Ook weer zoiets wat mensen denken, je kan gewoon de jaarverslagen bekijken en op basis daarvan bepalen welk doel je steuntquote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor goede doelen stichtingen waar voornamelijk de directeur rijk van wordt.![]()
Je hebt het er wel heel erg veel over dat jij werk hebt en de mensen hier volgens jou blijkbaar niet. Hoe komt dat?How can I make this topic about me?![]()
dat betekent niet dat we zomaar toe moeten geven aan de idiotenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
doe je niks aan habibo staat ook in de Bijbel de idioten krijgen altijd wel hun zin.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
werk je toevallig voor goed doel waar mensen relatie hadden met een narcist en daaraan kapot gingen en slachtoffer werden van zo'n man?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:01 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ook weer zoiets wat mensen denken, je kan gewoon de jaarverslagen bekijken en op basis daarvan bepalen welk doel je steunt![]()
Omdat de mensen hier hun mond vol hebben met van alles en nog wat maar de basiszaken van het leven nog niet eens voor elkaar lijken te hebben.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt het er wel heel erg veel over dat jij werk hebt en de mensen hier volgens jou blijkbaar niet. Hoe komt dat?![]()
Neuken doe ik niet en uitkering ook niet maar als je wil smoken ben je altijd welkom broederquote:Op zondag 16 mei 2021 22:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wanneer wordt jouw uitkering gestort? Gaan we hoeren neuken en wiet roken.
misschien moet je eens ophouden met maar van alles aan te nemen.. wat jij denkt klopt 9 van de 10 keer niet.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:00 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou veel mensen hier hebben geen werk lijkt mij. Anders kan je hier niet echt succesvol zijn. En ik zocht niet naar spellingsfouten ze waren nogal duidelijk dus dat geeft ook wel het idee dat je niet echt een normale baan kan hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, nou nu ga ik echt denk ikquote:Op zondag 16 mei 2021 22:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
werk je toevallig voor goed doel waar mensen relatie hadden met een narcist en daaraan kapot gingen en slachtoffer werden van zo'n man?![]()
101.771 euro is het gemiddelde jaarsalaris van een directeur van een goed doel op fulltimebasis. Het salaris varieert van gemiddeld ¤ 85.672 bij kleine organisaties tot gemiddeld ¤ 117.552 bij grote organisaties. Dit meldt Goede Doelen Nederland op haar website. In dit stuk een compleet overzicht van de salarissen van de directeuren van goede doelen in Nederland.
Uitschieters in de lijst met salarissen van directeuren van goede doelen
Uitschieters in de lijst met salarissen van directeuren van goede doelen zijn onder andere Nederlandse Hartstichting (¤179.801) en Prins Bernhard Cultuurfonds (¤193.035). Onderin de lijst vinden we de baas van Mission Possible met een salaris van ¤22.311. De directeur van Ezelsociëteit besluit de lijst met een salaris van ¤16.952.Doneren aan goede doelen.quote:Lijst all in salarissen directeuren goede doelen (2017):
AAP: salaris directeur ¤91.764
ActionAid: salaris directeur ¤102.437
Adra Nederland: salaris directeur ¤68.577
Aidsfonds: salaris directeur ¤125.408
ALS: salaris directeur ¤102.553
Alzheimer Nederland: salaris directeur ¤134.529
Amnesty International: salaris directeur ¤131.285
Amref Flying Doctors: salaris directeur ¤104.688
Artsen zonder Grenzen: salaris gestopt directeur ¤190.704, salaris huidig directeur ¤70.303, salaris director recources ¤130.277, salaris director operations ¤136.862, salaris medical director ¤123.471, salaris delegate director ¤104.501. Salaris managementteam van het Operationeel Centrum Amsterdam. Dit is een internationaal samenwerkingsverband bestaand uit Artsen zonder Grenzen Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
Bartiméus Sonneheerdt: salaris directeur ¤94.084
Bijbelgenootschap, Ned.: salaris directeur ¤124.504
Bio-Kinderrevalidatie: salaris directeur ¤ 124.778
Bont voor Dieren: salaris directeur ¤58.250
Nederlandse Brandwonden Stichting: salaris directeur ¤118.272
Brooke Hospital for Animals: salaris directeur ¤70.603
CARE Nederland: salaris gestopt directeur ¤75.851, salaris huidig directeur: ¤128.095
Care4BrittleBones, St.: salaris directeur ¤74.052
Christenen voor Israel: salaris directeur ¤95.650
Cliniclowns: salaris directeur ¤134.386
COC: salaris directeur ¤103.424
Cordaid: salaris directeur (CEO ad-interim)* ¤36.509, salaris directeur (CEO)* ¤98.556, salaris directeur ¤129.562, salaris directeur** ¤87.759. *Per 22 september 2016 is een gedelegeerd bestuurder aangetreden als CEO op freelance basis en deze is per 1 april in dienst getreden. De vermelde beloning voor freelance werkzaamheden betreft een all-in beloning, gebaseerd op een all-in tarief van EUR 82 per uur. **De voormalig CEO is per 31 januari 2017 uit dienst getreden. Het bruto loon/salaris is inclusief een nabetaling-salaris van EUR 9.982.
Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting: salaris directeur ¤124.341
Diabetes Fonds: salaris directeur ¤135.302
Dierenbescherming: salaris directeur ¤17.000, salaris directeur ¤143.000
Dierenlot: salaris directeur ¤87.763, salaris directeur ¤87.763
Edukans: salaris directeur ¤90.564
Epilepsiefonds: salaris directeur ¤117.790
European Cultural Foundation: salaris directeur ¤150.212
Eye Care Foundation: salaris directeur ¤28.988
Ezelsociëteit: salaris directeur ¤16.952
Free Press Unlimited: salaris directeur ¤112.111, salaris director of operations ¤100.493
Gehandicaptensport: salaris directeur ¤111.390
Greenpeace Nederland: salaris directeur ¤103.000, salaris directeur ¤83.000
Habitat for Humanity Nederland: salaris directeur ¤95.429
Handicap: salaris directeur ¤119.238
Hart voor Kinderen: salaris directeur ¤45.682
Nederlandse Hartstichting: salaris directeur ¤179.801
Hervormd-Gereformeerde Jeugdbond: salaris directeur ¤106.450
Heifer Nederland: salaris directeur ¤77.262
Hersenstichting: salaris directeur ¤102.848
De Hollandsche Molen: salaris directeur ¤51.467, salaris directeur ¤75.718
HomePlan: salaris directeur ¤55.289
Koninklijke Hondenbescherming: salaris directeur ¤38.914
Nationaal Huidfonds: salaris directeur ¤83.694
Hulphond Nederland: salaris directeur ¤118.731, salaris directeur ¤126.593
Humanitas: salaris directeur ¤141.284
Humanistisch Verbond: salaris directeur ¤103.644
Internationaal Campaign for Tibet: salaris directeur ¤98.567
International Justice Mission Nederland: salaris gestopt directeur ¤64.161, salaris huidig directeur ¤31.837
Jantje Beton: salaris directeur ¤115.808
JDRF: salaris directeur ¤63.288, salaris directeur ¤7.964
Johan Cruyff Foundation: salaris directeur ¤85.500
Join for Joy: salaris directeur ¤33.679, salaris directeur ¤33.679
Kerk in Actie: salaris directeur ¤169.000
Nationaal Fonds Kinderhulp: salaris directeur ¤129.783
Kinderpostzegels: salaris directeur ¤106.604
KNCV Tuberculosefonds: salaris directeur ¤149.084
KNGF Geleidehonden: salaris gestopt directeur ¤269.400, salaris waarnemend directeur ¤111.900
Krajicek Foundation: salaris directeur ¤85.106
KWF Kankerbestrijding: salaris gestopt directeur ¤212.364, salaris a.i. directeur ¤31.458, salaris a.i. directeur ¤31.557
Lawyers for Lawyers: salaris directeur ¤46.320
Leger des Heils: salaris gestopt directeur ¤40.937, salaris huidig directeur ¤83.491, salaris directeur operationeel ¤105.874
Leprastichting: salaris directeur ¤127.000
Leprazending Nederland: salaris directeur ¤77.862
Liliane Fonds: salaris directeur ¤139.218
Longfonds: salaris directeur ¤163.847
Maag Lever Darm Stichting: salaris directeur ¤97.382
Make-A-Wish: salaris directeur ¤79.697, salaris interim directeur ¤18.731, salaris directeur ¤24.770
MAF: salaris directeur ¤62.180
Mama Cash: salaris directeur ¤82.207, salaris interim director ¤50.695
Metakids: salaris directeur ¤91.330
Milieudefensie: salaris directeur ¤96.911, salaris gestopt directeur ¤42.362
MIND: salaris directeur ¤98.883
Mission Possible: salaris directeur ¤22.311
MIVA/oneMan: salaris directeur ¤139.218
Nationaal MS Fonds: salaris directeur ¤ 93.911
MS Research: salaris directeur ¤112.343
Nationaal Muziekinstrumenten Fonds: salaris directeur ¤103.783
Natuur en Milieu: salaris gestopt directeur ¤121.531, salaris gestopt a.i. directeur ¤8.782, salaris directeur ¤21.297
Natuurmonumenten: salaris directeur ¤174.000, salaris directeur financiën en bedrijfsvoering ¤150.000, salaris directeur natuurbeheer ¤155.000
Nierstichting: salaris directeur ¤153.721
Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind: salaris directeur ¤101.195
Oogfonds Nederland: salaris directeur ¤113.289
Open Doors: salaris directeur ¤92.638
Nationaal Ouderenfonds: salaris directeur ¤142.575
Oxfam Novib: salaris directeur ¤141.060, salaris gestopt director programs and campaigns ¤43.736, salaris huidig director programs and campaigns ¤33.904, salaris director operations ¤126.074
PAX Nederland: salaris directeur ¤109.698, salaris directeur a.i. ¤120.000, salaris directeur ¤38.606, salaris directeur ¤68.801
Plan Nederland: salaris directeur ¤137.000
Prins Bernhard Cultuurfonds: salaris directeur ¤193.035
Prinses Beatrix Spierfonds: salaris directeur ¤137.606
Proefdiervrij AVS: salaris directeur ¤106.115, salaris directeur ¤12.140
Red een Kind: salaris directeur ¤89.766
De Regenboog Groep: salaris directeur ¤118.566
Het Rode Kruis: salaris directeur ¤167.000
Ronald McDonald Kinderfonds: salaris directeur ¤102.966, salaris gestopt directeur ¤2.500
Save the Children Nederland: salaris directeur ¤124.625
Simavi: salaris directeur ¤110.455
Fonds Slachtofferhulp: salaris directeur ¤111.242
Solidaridad: salaris directeur ¤105.571
Koningin Sophia-vereeniging tot Bescherming van Dieren: salaris directeur: ¤50.633, salaris directeur ¤47.905
SOS Kinderdorpen: salaris directeur ¤130.959
Spieren voor Spieren: salaris directeur ¤28.424, salaris gestopt directeur ¤52.337
Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC: salaris directeur ¤79.937
Tear: salaris directeur ¤85.027
Terre des Hommes: salaris directeur ¤128.475, salaris interim directeur ¤114.788
Trombosestichting: salaris directeur ¤69.213
UNICEF: salaris directeur ¤139.823
Vereniging Rembrandt: salaris directeur ¤123.183
Het Vergeten Kind: salaris directeur ¤105.442
Verkaart Development Team: salaris directeur ¤27.178
Fonds voor Vrede, Vrijheid en Veteranenzorg: salaris directeur ¤105.059
Villa Pardoes: salaris directeur ¤129.149
Stichting Vluchteling: salaris directeur ¤130.857
Stichting voor Vluchteling-Studenten: salaris directeur ¤123.817
VluchtelingenWerk Nederland: salaris directeur ¤139.176
Vogelbescherming Nederland: salaris directeur ¤136.032
voordekunst: salaris directeur ¤ 80.273
Vrienden van de Hoop: salaris directeur ¤97.186
VSO Nederland: salaris gestopt directeur ¤51.445, salaris huidig directeur ¤5.339
Stichting Wakker Dier: salaris directeur ¤60.332
Wakibi: salaris directeur ¤39.917
Wakker Dier: salaris directeur ¤59.624
War Child: salaris directeur ¤132.894
Wereld Natuur Fonds: salaris directeur ¤119.641
WereldOuders: salaris directeur ¤72.600
Wilde Ganzen/IKON: salaris directeur ¤138.053
Woord en Daad: salaris directeur ¤115.334, salaris directeur ¤102.044
World Animal Protection afdeling Nederland: salaris directeur ¤90.696
Stichting ZOA: salaris chief executive ¤80.913, salaris directeur bestuurder ¤92.543, salaris interim chief exe. ¤45.000
De Zonnebloem: salaris directeur ¤95.636, salaris directeur ¤58.034![]()
![]()
Ik ben er ookquote:Op zondag 16 mei 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Neuken doe ik niet en uitkering ook niet maar als je wil smoken ben je altijd welkom broederIedereen is een kutlultrut
Flikker opquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Habiboquote:Op zondag 16 mei 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Neuken doe ik niet en uitkering ook niet maar als je wil smoken ben je altijd welkom broeder![]()
![]()
So what?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:03 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Omdat de mensen hier hun mond vol hebben met van alles en nog wat maar de basiszaken van het leven nog niet eens voor elkaar lijken te hebben.How can I make this topic about me?![]()
Wil je met mij kinderen maken?quote:
Damn Engie ik heb je nog nooit zo agressssiiieefffff meegemaaktquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
soms push je een man over de rand en dan gaat hij losquote:Op zondag 16 mei 2021 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Damn Engie ik heb je nog nooit zo agressssiiieefffff meegemaakt![]()
Oke nou ja dan ben ik er maar blij om dat jullie wel gewoon werken etc.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet je eens ophouden met maar van alles aan te nemen.. wat jij denkt klopt 9 van de 10 keer niet.![]()
je zou weggaan vuurvliegje godquote:Op zondag 16 mei 2021 22:06 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke nou ja dan ben ik er maar blij om dat jullie wel gewoon werken etc.![]()
Engie is normaal gesproken echt heel lief en bijna niet boos te krijgenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
soms push je een man over de rand en dan gaat hij losThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Godverdomme, de beste weed van Amsterdanquote:Iedereen is een kutlultrut
daarom soms en dat over de rand dat gaat niet zomaar opeens, maar ik denk iedereen is wel prikkelbaar vooral nu met die corona caney.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engie is normaal gesproken echt heel lief en bijna niet boos te krijgen![]()
das waarquote:Op zondag 16 mei 2021 22:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
daarom soms en dat over de rand dat gaat niet zomaar opeens, maar ik denk iedereen is wel prikkelbaar vooral nu met die corona caney.
dan gaan we maar sommige mensen negeren en niet meer reageren
en veel![]()
![]()
voor @engine
Wie ben jij nou weer?quote:
jij hebt al 8 keer gezegd dat je zou gaan en staat hier nog als een kleuter. Ben je je broodtrommeltje vergeten kleuter? Doe niet zo volwassen als je nog een kind bent.quote:![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
das waar
dan gaan we maar sommige mensen negeren en niet meer reageren
en veel![]()
![]()
voor @:Engine
voor @engine
![]()
Zou je ook zo tegen mij praten als we bij een familie-bijeenkomst zouden zijn samen?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij hebt al 8 keer gezegd dat je zou gaan en staat hier nog als een kleuter. Ben je je broodtrommeltje vergeten kleuter? Doe niet zo volwassen als je nog een kind bent.![]()
denk niet dat wij familie zijn want ik krijg allergische reacties van jou misschien zelfs dodelijke shockquote:Op zondag 16 mei 2021 22:10 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zou je ook zo tegen mij praten als we bij een familie-bijeenkomst zouden zijn samen?![]()
Verdomme, ik had net het liedje uit mijn hoofd.quote:
Ik ben soms blij met corona dat dat niet meer hoeftquote:Op zondag 16 mei 2021 22:10 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zou je ook zo tegen mij praten als we bij een familie-bijeenkomst zouden zijn samen?Iedereen is een kutlultrut
Prima maar in het echt zou je ook wel wat normaler doen, hier is het een leuke act voor je maar kom op zeg, er is niks grappigs aan je gesteldheidquote:Op zondag 16 mei 2021 22:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk niet dat wij familie zijn want ik krijg allergische reacties van jou misschien zelfs dodelijke shock![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verdomme, ik had net het liedje uit mijn hoofd.![]()
![]()
Met Phoenyx praten?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben soms blij met corona dat dat niet meer hoeftYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hoop dat Gzuz je een keer komt bezoekenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Prima maar in het echt zou je ook wel wat normaler doen, hier is het een leuke act voor je maar kom op zeg, er is niks grappigs aan je gesteldheid
![]()
Oke ik mis dat wel, ook mijn vrienden maar jaquote:Op zondag 16 mei 2021 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben soms blij met corona dat dat niet meer hoeft![]()
Kreng.quote:
haha mikeytt hahaquote:Op zondag 16 mei 2021 22:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke ik mis dat wel, ook mijn vrienden maar ja![]()
Ik niet, handen schudden en zoenen 3 keer alles zo laten graagquote:Op zondag 16 mei 2021 22:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke ik mis dat wel, ook mijn vrienden maar ja
Iedereen is een kutlultrut
Oke ja ik ben verhuisd naar het zuiden terwijl mijn vrienden nog in het noorden wonen dat is het verschilquote:Op zondag 16 mei 2021 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet, handen schudden en zoenen 3 keer alles zo laten graag![]()
![]()
gayquote:Op zondag 16 mei 2021 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Handen geven mis ik wel, 3 zoenen lekker weglaten.![]()
Ja brr,,,,,,,,quote:Op zondag 16 mei 2021 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Handen geven mis ik wel, 3 zoenen lekker weglaten.Iedereen is een kutlultrut
Ik krijg je nog wel.quote:
Meer dan genoeg ook.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Handen geven mis ik wel, 3 zoenen lekker weglaten.![]()
![]()
Heb jij dat?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke ik mis dat wel, ook mijn vrienden maar jaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
buk maarquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
je zou gaan, ga weg wij zijn jouw soort niet wij zijn allemaal kneuzen zonder werk.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
De grootste onenigheid is trouwens geweest?![]()
neequote:Op zondag 16 mei 2021 22:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
De grootste onenigheid is trouwens geweest?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maar echt als je iemand voor het eerst ziet, dan is een (stevige) handdruk wel fijn.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ow jeej dat weer?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je zou gaan, ga weg wij zijn jouw soort niet wij zijn allemaal kneuzen zonder werk.![]()
![]()
Ik mis dat echt niet.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Maar echt als je iemand voor het eerst ziet, dan is een (stevige) handdruk wel fijn.Happiness seems to be loneliness
Ja dat is heerlijk, voor homo's, de rest boeit het weinigquote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Maar echt als je iemand voor het eerst ziet, dan is een (stevige) handdruk wel fijn.![]()
takes one to know onequote:Op zondag 16 mei 2021 22:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk, voor homo's, de rest boeit het weinig![]()
Wel fijn dat jij je kontje geschoren hebtquote:Op zondag 16 mei 2021 22:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk, voor homo's, de rest boeit het weinigEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik vind jou wat meer storend.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je zou gaan, ga weg wij zijn jouw soort niet wij zijn allemaal kneuzen zonder werk.Iedereen is een kutlultrut
Apart sfeertje hier.Happiness seems to be loneliness
Dan kneep ik altijd net even harder terugquote:Op zondag 16 mei 2021 22:19 schreef shiitake het volgende:
Zo'n stevige handdruk waarbij je hand fijngeknepen wordt.
Nou dat lukte mij niet hoor.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:20 schreef Nogood het volgende:
[..]
Dan kneep ik altijd net even harder terug![]()
![]()
Ja maar die zoenen mogen achterwegen blijven. Ik had altijd de angst om op mijn werk te komenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Maar echt als je iemand voor het eerst ziet, dan is een (stevige) handdruk wel fijn.
Gezellig hè 🤩quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou wel een goed idee zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 22:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij zegt toch nergens dat het geladen is.
Mij (meestal) wel.quote:
Dan schrikken ze
1ste dagen van het nieuwe jaar ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die zoenen mogen achterwegen blijven. Ik had altijd de angst om op mijn werk te komen
Vreselijk.![]()
![]()
Ik ben ook niet van dat verplichte gezoenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die zoenen mogen achterwegen blijven. Ik had altijd de angst om op mijn werk te komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben ook blij dat die zoenen voorlopig afgeschaft zijn. Van die natte die je nog na voelt branden op je wang.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die zoenen mogen achterwegen blijven. Ik had altijd de angst om op mijn werk te komen![]()
![]()
Ja het is beter zonder je gebolkquote:Iedereen is een kutlultrut
kusjesquote:Op zondag 16 mei 2021 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van dat verplichte gezoen
En 40x die "De beste wensen hè"quote:Op zondag 16 mei 2021 22:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1ste dagen van het nieuwe jaar ja.
Vreselijk.How can I make this topic about me?![]()
Ik probeer dan meestal mee te tellen welke botjes brekenquote:
1: Middenhandsbeentje
2 en 3 Ringvingerkootje
4 handwortelbeentje
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Of net niet op je wangquote:Op zondag 16 mei 2021 22:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ben ook blij dat die zoenen voorlopig afgeschaft zijn. Van die natte die je nog na voelt branden op je wang.
Meeste ziektes worden via handen/mond doorgegeven...Happiness seems to be loneliness
Ja, morgen weer vol aan de bak. Maar hee een middagdutje doet wonderen...quote:Op zondag 16 mei 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
moeten jullie niet naar bed morgen vroeg op om te werken?
How can I make this topic about me?![]()
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik probeer dan meestal mee te tellen welke botjes breken
2 en 3 Ringvingerkootje
4 handwortelbeentje
Het gevoel alsof ze allemaal even over elkaar heen werden geschoven.
![]()
Ik heb late dienst dus heb nog wel wat tijd maatquote:Op zondag 16 mei 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
moeten jullie niet naar bed morgen vroeg op om te werken?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zegt vaak ook wel wat over degene die het doetquote:Op zondag 16 mei 2021 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik probeer dan meestal mee te tellen welke botjes breken
2 en 3 Ringvingerkootje
4 handwortelbeentje
![]()
Trump had ook iets met handen schudden...Happiness seems to be loneliness
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je postrechten je dierbaar zijn, let dan even op je postgedrag.![]()
kneusEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
leugens jij trekt uitkering en bent gewoon een loser die niet kan spellen. Ik werk voor goed doel en heb alles wat een echte volwassen man heeft. brb ik heb in mijn broek geplast mijn moeder moet even luier wisselen.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb late dienst dus heb nog wel wat tijd maat![]()
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je postrechten je dierbaar zijn, let dan even op je postgedrag.![]()
![]()
Je kan verbaasd zijn over hoe ver een hand dubbel gedrukt kan worden en gewoon daarna weer terug in zijn vorm schietquote:Op zondag 16 mei 2021 22:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja.Het gevoel alsof ze allemaal even over elkaar heen werden geschoven.
Ja. Maar op kantoor was er geen houden aan... iedereen die binnenkomt doet een nieuwjaarsrondje langs de bureaus...quote:Op zondag 16 mei 2021 22:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kwam meestal binnen zei gelukkig nieuwjaar allemaal en maakte dat ik achter mijn pc kwam.How can I make this topic about me?![]()
Ja maar dan had je nog altijd collega's die dan langsliepen en zeiden: oh jou heb ik nog niet gehad en dan probeerde je nog afstandelijk met een handje, maar werd je gewoon naar ze toegetrokken voor drie dikke smakkerds.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kwam meestal binnen zei gelukkig nieuwjaar allemaal en maakte dat ik achter mijn pc kwam.![]()
![]()
Ik werk harder voor goed doelquote:Op zondag 16 mei 2021 22:25 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
leugens jij trekt uitkering en bent gewoon een loser die niet kan spellen. Ik werk voor goed doel en heb alles wat een echte volwassen man heeft. brb ik heb in mijn broek geplast mijn moeder moet even luier wisselen.nog steeds niet geneukt
Inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar dan had je nog altijd collega's die dan langsliepen en zeiden: oh jou heb ik nog niet gehad en dan probeerde je nog afstandelijk met een handje, maar werd je gewoon naar ze toegetrokken voor drie dikke smakkerds.
Ja dat was het nadeel idd, er zijn altijd mensen die na mij binnen kwamen.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar op kantoor was er geen houden aan... iedereen die binnenkomt doet een nieuwjaarsrondje langs de bureaus...![]()
![]()
Voordeel was wel dat je gewoon kon blijven zitten...quote:Op zondag 16 mei 2021 22:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat was het nadeel idd, er zijn altijd mensen die na mij binnen kwamen.How can I make this topic about me?![]()
Je ziet aan de hoofden dat ze willen gaan zoenen. Die kun je voor zijn door er recht op af te lopen met je hand ver vooruit zodat ze niet langs je uitgestoken arm kunnen komenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar dan had je nog altijd collega's die dan langsliepen en zeiden: oh jou heb ik nog niet gehad en dan probeerde je nog afstandelijk met een handje, maar werd je gewoon naar ze toegetrokken voor drie dikke smakkerds.
of je baas.. over ongemakkelijk gesproken..quote:Op zondag 16 mei 2021 22:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat was het nadeel idd, er zijn altijd mensen die na mij binnen kwamen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
neuken willen we allemaal en er zijn genoeg faciliteiten voor, alleen doen eigenaressen van zulke faciliteiten soms beetje moeilijkquote:Op zondag 16 mei 2021 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik werk harder voor goed doelnog steeds niet geneukt
ik ga slapen habibo moet morgen vroeg op.![]()
Wel fijn dat het weer terug schiet in z'n vorm.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan verbaasd zijn over hoe ver een hand dubbel gedrukt kan worden en gewoon daarna weer terug in zijn vorm schiet![]()
![]()
het eerste beeld ziet er al eng uitquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoewel ze soms ook ineens vanuit het niets verschijnen en je maar moet dealen met het speeksel aan je wangen
Maakt bij sommige niet uit, die moeten en zullen je 3 kussen geven.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voordeel was wel dat je gewoon kon blijven zitten...![]()
Het menselijk lichaam is zo mooiquote:Op zondag 16 mei 2021 22:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wel fijn dat het weer terug schiet in z'n vorm.
Ja ben er klaar mee makker. Ik maar slijmen maar neuken ho maar.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
neuken willen we allemaal en er zijn genoeg faciliteiten voor, alleen doen eigenaressen van zulke faciliteiten soms beetje moeilijk
ik ga slapen habibo moet morgen vroeg op.
Lekker slapen vriend
Prachtig inderdaad. De Trump-handshake.quote:How can I make this topic about me?![]()
Dat is wel handig jaquote:Op zondag 16 mei 2021 22:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wel fijn dat het weer terug schiet in z'n vorm.
Ja zij moeten slijmen niet jij. Jij moet lekken of zo. slaap lekker habibo we spreken ons vast weer morgen of zo.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben er klaar mee makker. Ik maar slijmen maar neuken ho maar.
Lekker slapen vriend![]()
Ik bleef dat voelen dan en probeerde zo snel mogelijk naar het toilet om het er weer af te wassen.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:28 schreef mazaru het volgende:
Hoewel ze soms ook ineens vanuit het niets verschijnen en je maar moet dealen met het speeksel aan je wangen![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
of je baas.. over ongemakkelijk gesproken..![]()
![]()
Na een week nog steedsquote:Op zondag 16 mei 2021 22:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1ste dagen van het nieuwe jaar ja.
Vreselijk.
Jaaaaaaaaaaa er gelijk afwrijven staat zo lulligquote:Op zondag 16 mei 2021 22:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik bleef dat voelen dan en probeerde zo snel mogelijk naar het toilet om het er weer af te wassen.
Ja !!!quote:Op zondag 16 mei 2021 22:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar dan had je nog altijd collega's die dan langsliepen en zeiden: oh jou heb ik nog niet gehad en dan probeerde je nog afstandelijk met een handje, maar werd je gewoon naar ze toegetrokken voor drie dikke smakkerds.Iedereen is een kutlultrut
Mijn dm staat openquote:Op zondag 16 mei 2021 22:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja zij moeten slijmen niet jij. Jij moet lekken of zo. slaap lekker habibo we spreken ons vast weer morgen of zo.
Ik ook.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik bleef dat voelen dan en probeerde zo snel mogelijk naar het toilet om het er weer af te wassen.![]()
![]()
ik veeg gewoon in bijzijn.. in de hoop dat ze de hint snappen
En hou ouder ze zijn, hoe natter die zoenen worden
Ja kut wijven maar we hebben het er maar mee te doenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Waren vrouwen maar zo makkelijkmaar nu ben ik weg want ik word net als jou ook te boos haha
of je loopt de hele dag met een enorme lipstick vlek van die ene collega met die kissprooflipstickThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je arm heel stijf houden en dan nogquote:Op zondag 16 mei 2021 22:31 schreef mazaru het volgende:
niet gewoon stop gebaar maken een beflapje uit je tas halen die op je wang plakken e nzeggen 'okay nu mag je.'quote:Op zondag 16 mei 2021 22:31 schreef greysbones het volgende:
ik veeg gewoon in bijzijn.. in de hoop dat ze de hint snappen![]()
Kom eens hier lieverdquote:Op zondag 16 mei 2021 22:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik was 1 keer snipverkouden, wat was ik blij.
Het merendeel wou me niet zoenen. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
niet gewoon stop gebaar maken een beflapje uit je tas halen die op je wang plakken e nzeggen 'okay nu mag je.'![]()
Met de leeftijd worden vrouwen natter van boven dan van onderen bedoel je?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:31 schreef mazaru het volgende:
Die smoes heb ik wel eens gebruikt mocht niet batenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik was 1 keer snipverkouden, wat was ik blij.
Het merendeel wou me niet zoenen. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Te cutequote:Op zondag 16 mei 2021 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die smoes heb ik wel eens gebruikt mocht niet baten
Is het al bedtijd
DTS is Coronaproofquote:Op zondag 16 mei 2021 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het mooie aan fok is dat je een zoen kan geven zonder iemand aan te hoeven raken.
![]()
FOK!quote:Op zondag 16 mei 2021 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het mooie aan fok is dat je een zoen kan geven zonder iemand aan te hoeven raken.
F.K.A. SuperwormJim![]()
De meeste zei ik ook, sommige mensen zijn erg hardnekkig.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die smoes heb ik wel eens gebruikt mocht niet baten![]()
![]()
Ja één vrouw tussen een boel mannenquote:Iedereen is een kutlultrut
Heeeeeeeeee lik mijn fietsquote:Iedereen is een kutlultrut
Kut mannenquote:
kun je het zelf niet aan mietje?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Kom je dts overnemen voor de nachtdienst, paul?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Held Paul is er dus jij kan weer gaan.quote:![]()
Jaaa tot 0000 en van 0000 tm 0700 doet @flippieeequote:Op zondag 16 mei 2021 22:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Kom je dts overnemen voor de nachtdienst, paul?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee hoor was over het algemeen erg prettigquote:Iedereen is een kutlultrut
Paul heeft altijd overdag dienst. Volgens mij ben jij nu ingeroosterd.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Kom je dts overnemen voor de nachtdienst, paul?How can I make this topic about me?![]()
Jij bent wel de meest prettige persoon hierquote:Op zondag 16 mei 2021 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor was over het algemeen erg prettig![]()
Ik heb stage gelopen bij KLB hee. Nou ik kan je zeggen dit stelt niets voor en in DTS zijn het echt liefiesquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
LOLquote:Op zondag 16 mei 2021 22:39 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Jij bent wel de meest prettige persoon hier
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb stage gelopen bij KLB hee. Nou ik kan je zeggen dit stelt niets voor en in DTS zijn het echt liefies![]()
Ja hoorquote:
nee dat doet hij ook niet.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
engine reageert nooit raar volgens iedereen hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij zijn DTS en de beste.quote:
IK ben niet iedereen.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
engine reageert nooit raar volgens iedereen hierF.K.A. SuperwormJim![]()
Het zal je vader maar zijnquote:
quote:![]()
Is niet mijn schuld dat onz zon kliko isEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Begin een gesprek met haar over kinderen.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:43 schreef Phoenyx-God het volgende:
Maar laten we ons op wat meer productieve gesprekken richten, zwangerschap
quote:Op zondag 16 mei 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Is niet mijn schuld dat onz zon kliko is
F.K.A. SuperwormJim![]()
Of met jou?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Begin een gesprek met haar over kinderen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: