ik werk tenminste aan mijn stoornis jouw narcisme blijft doorgaan.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja jij hebt je pilletje nodig, september studie en voor die tijd je stoornis inperken
iemand doet nu fapjes achter zijn toetsenbordquote:Op zondag 16 mei 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk geilt hij er gewoon op volgens mij. Maarja ik ook dus zijn we allebei blij.
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik werk tenminste aan mijn stoornis jouw narcisme blijft doorgaan.
Ik ben het nietquote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand doet nu fapjes achter zijn toetsenbord
Waarom zo flauw reageren? Ik werk als ICT'er bij een goede-doelenorganisatie. Wat doen jullie wat meer waard is?quote:
Nou jij werkt er niet aan je voedt het gewoonquote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik werk tenminste aan mijn stoornis jouw narcisme blijft doorgaan.
Je hebt zojuist ervoor gezorgd dat geen enkele fokker nog doneert voor een goed doel en allemaal massaal hun donatie opzeggen. goed gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom zo flauw reageren? Ik werk als ICT'er bij een goede-doelenorganisatie. Wat doen jullie wat meer waard is?
Je moeder neuken. Was leuk.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom zo flauw reageren? Ik werk als ICT'er bij een goede-doelenorganisatie. Wat doen jullie wat meer waard is?
ik dacht dat je ging? waarom ben je dan nog hier?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:53 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou jij werkt er niet aan je voedt het gewoon
Het is een plakker...quote:Op zondag 16 mei 2021 21:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging? waarom ben je dan nog hier?
je werkt bij een goede doelen organisatie, dus omdat je daar werkt is jou werk meer waard dan dat van een ander..quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Welk goed doel. Danny servers?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je hebt zojuist ervoor gezorgd dat geen enkele fokker nog doneert voor een goed doel en allemaal massaal hun donatie opzeggen. goed gedaan.
O das lekker. Slaap je dan vannacht wel weer?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een poos op de bank geslapen en ben net weer wat in de running.
Nou, ik weet wel zeker dat je je studie niet gaat halen gezien hoe je reageert. Dit soort gedrag accepteren ze nergens behalve op FOK!quote:Op zondag 16 mei 2021 21:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je hebt zojuist ervoor gezorgd dat geen enkele fokker nog doneert voor een goed doel en allemaal massaal hun donatie opzeggen. goed gedaan.
* jouwquote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
je werkt bij een goede doelen organisatie, dus omdat je daar werkt is jou werk meer waard dan dat van een ander..
![]()
![]()
Oh daar de de slaap elf weer. Lekker geslapen zo niet pers ik je de ellende er wel uitquote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das lekker. Slaap je dan vannacht wel weer?
Onzin jij hebt toch ook gewoon werk? En dat gedrag van jou is echt niet te harden niemand mag jou. Misschien alleen Paul maar dat komt omdat je hem pijpt.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel zeker dat je je studie niet gaat halen gezien hoe je reageert. Dit soort gedrag accepteren ze nergens behalve op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |