ik werk tenminste aan mijn stoornis jouw narcisme blijft doorgaan.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:50 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja jij hebt je pilletje nodig, september studie en voor die tijd je stoornis inperken

iemand doet nu fapjes achter zijn toetsenbordquote:Op zondag 16 mei 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk geilt hij er gewoon op volgens mij. Maarja ik ook dus zijn we allebei blij.

quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik werk tenminste aan mijn stoornis jouw narcisme blijft doorgaan.

Ik ben het nietquote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand doet nu fapjes achter zijn toetsenbord

Waarom zo flauw reageren? Ik werk als ICT'er bij een goede-doelenorganisatie. Wat doen jullie wat meer waard is?quote:

Nou jij werkt er niet aan je voedt het gewoonquote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik werk tenminste aan mijn stoornis jouw narcisme blijft doorgaan.

Je hebt zojuist ervoor gezorgd dat geen enkele fokker nog doneert voor een goed doel en allemaal massaal hun donatie opzeggen. goed gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom zo flauw reageren? Ik werk als ICT'er bij een goede-doelenorganisatie. Wat doen jullie wat meer waard is?

Je moeder neuken. Was leuk.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Waarom zo flauw reageren? Ik werk als ICT'er bij een goede-doelenorganisatie. Wat doen jullie wat meer waard is?

ik dacht dat je ging? waarom ben je dan nog hier?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:53 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou jij werkt er niet aan je voedt het gewoon

Het is een plakker...quote:Op zondag 16 mei 2021 21:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging? waarom ben je dan nog hier?

je werkt bij een goede doelen organisatie, dus omdat je daar werkt is jou werk meer waard dan dat van een ander..quote:Op zondag 16 mei 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]

Welk goed doel. Danny servers?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je hebt zojuist ervoor gezorgd dat geen enkele fokker nog doneert voor een goed doel en allemaal massaal hun donatie opzeggen. goed gedaan.

O das lekker. Slaap je dan vannacht wel weer?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een poos op de bank geslapen en ben net weer wat in de running.

Nou, ik weet wel zeker dat je je studie niet gaat halen gezien hoe je reageert. Dit soort gedrag accepteren ze nergens behalve op FOK!quote:Op zondag 16 mei 2021 21:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je hebt zojuist ervoor gezorgd dat geen enkele fokker nog doneert voor een goed doel en allemaal massaal hun donatie opzeggen. goed gedaan.

* jouwquote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
je werkt bij een goede doelen organisatie, dus omdat je daar werkt is jou werk meer waard dan dat van een ander..

Oh daar de de slaap elf weer. Lekker geslapen zo niet pers ik je de ellende er wel uitquote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das lekker. Slaap je dan vannacht wel weer?

Onzin jij hebt toch ook gewoon werk? En dat gedrag van jou is echt niet te harden niemand mag jou. Misschien alleen Paul maar dat komt omdat je hem pijpt.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel zeker dat je je studie niet gaat halen gezien hoe je reageert. Dit soort gedrag accepteren ze nergens behalve op FOK!

yeah bitchesquote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
met zijn lippen aan de lul van @:engine ja. Die laat niet meer los.

Heel laat pas weer ja. Maar dat is niet anders.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das lekker. Slaap je dan vannacht wel weer?

Iedereen kan hier zoveel zogenaamd maar de simpelste spelling is nog teveel gevraagd, is niet om vervelend te doen maar jullie zeiken op mij terwijl ik wel gewoon werkquote:

Oke we gaan zien over een jaarquote:Op zondag 16 mei 2021 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Onzin jij hebt toch ook gewoon werk? En dat gedrag van jou is echt niet te harden niemand mag jou. Misschien alleen Paul maar dat komt omdat je hem pijpt.

Ik mag hem beter als jou eikquote:Op zondag 16 mei 2021 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Onzin jij hebt toch ook gewoon werk? En dat gedrag van jou is echt niet te harden niemand mag jou. Misschien alleen Paul maar dat komt omdat je hem pijpt.

krijgt paul ook beetje aandacht inderdaad. Ziekelijke ego trip. Om te kotsen die twee en dat is mod hierquote:Op zondag 16 mei 2021 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]

ben je vroeger wat te kort gekomen? wil je lintje omdat je elke dag naar je werk gaat? alsof jij werkt om nobel te zijn jij bent gewoon gaan werken om geld te verdienen doe niet zo achterlijk.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Iedereen kan hier zoveel zogenaamd maar de simpelste spelling is nog teveel gevraagd, is niet om vervelend te doen maar jullie zeiken op mij terwijl ik wel gewoon werk

jij beweert dat mensen geen werk hebben hierquote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Iedereen kan hier zoveel zogenaamd maar de simpelste spelling is nog teveel gevraagd, is niet om vervelend te doen maar jullie zeiken op mij terwijl ik wel gewoon werk

Vreselijk, je zal eens wat levenservaring opdoenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
krijgt paul ook beetje aandacht inderdaad. Ziekelijke ego trip. Om te kotsen die twee en dat is mod hier

Voor goede doelen stichtingen waar voornamelijk de directeur rijk van wordt.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]

doe je niks aan habibo staat ook in de Bijbel de idioten krijgen altijd wel hun zin.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
krijgt paul ook beetje aandacht inderdaad. Ziekelijke ego trip. Om te kotsen die twee en dat is mod hier

Jij ging toch weg?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Vreselijk, je zal eens wat levenservaring opdoen

op een forum?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]

Nou veel mensen hier hebben geen werk lijkt mij. Anders kan je hier niet echt succesvol zijn. En ik zocht niet naar spellingsfouten ze waren nogal duidelijk dus dat geeft ook wel het idee dat je niet echt een normale baan kan hebbenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij beweert dat mensen geen werk hebben hier

en als je er niet uit komt ga je spellingsfouten zoeken

quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]

quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom geven jullie hem nou waar hij op zit te wachten: aandacht.

Ook weer zoiets wat mensen denken, je kan gewoon de jaarverslagen bekijken en op basis daarvan bepalen welk doel je steuntquote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor goede doelen stichtingen waar voornamelijk de directeur rijk van wordt.

dat betekent niet dat we zomaar toe moeten geven aan de idiotenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
doe je niks aan habibo staat ook in de Bijbel de idioten krijgen altijd wel hun zin.

werk je toevallig voor goed doel waar mensen relatie hadden met een narcist en daaraan kapot gingen en slachtoffer werden van zo'n man?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:01 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ook weer zoiets wat mensen denken, je kan gewoon de jaarverslagen bekijken en op basis daarvan bepalen welk doel je steunt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |