yeah bitchesquote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
met zijn lippen aan de lul van @:engine ja. Die laat niet meer los.
Heel laat pas weer ja. Maar dat is niet anders.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das lekker. Slaap je dan vannacht wel weer?
Iedereen kan hier zoveel zogenaamd maar de simpelste spelling is nog teveel gevraagd, is niet om vervelend te doen maar jullie zeiken op mij terwijl ik wel gewoon werkquote:
Oke we gaan zien over een jaarquote:Op zondag 16 mei 2021 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Onzin jij hebt toch ook gewoon werk? En dat gedrag van jou is echt niet te harden niemand mag jou. Misschien alleen Paul maar dat komt omdat je hem pijpt.
Ik mag hem beter als jou eikquote:Op zondag 16 mei 2021 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Onzin jij hebt toch ook gewoon werk? En dat gedrag van jou is echt niet te harden niemand mag jou. Misschien alleen Paul maar dat komt omdat je hem pijpt.
krijgt paul ook beetje aandacht inderdaad. Ziekelijke ego trip. Om te kotsen die twee en dat is mod hierquote:Op zondag 16 mei 2021 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ben je vroeger wat te kort gekomen? wil je lintje omdat je elke dag naar je werk gaat? alsof jij werkt om nobel te zijn jij bent gewoon gaan werken om geld te verdienen doe niet zo achterlijk.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Iedereen kan hier zoveel zogenaamd maar de simpelste spelling is nog teveel gevraagd, is niet om vervelend te doen maar jullie zeiken op mij terwijl ik wel gewoon werk
jij beweert dat mensen geen werk hebben hierquote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Iedereen kan hier zoveel zogenaamd maar de simpelste spelling is nog teveel gevraagd, is niet om vervelend te doen maar jullie zeiken op mij terwijl ik wel gewoon werk
Vreselijk, je zal eens wat levenservaring opdoenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
krijgt paul ook beetje aandacht inderdaad. Ziekelijke ego trip. Om te kotsen die twee en dat is mod hier
Voor goede doelen stichtingen waar voornamelijk de directeur rijk van wordt.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
doe je niks aan habibo staat ook in de Bijbel de idioten krijgen altijd wel hun zin.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
krijgt paul ook beetje aandacht inderdaad. Ziekelijke ego trip. Om te kotsen die twee en dat is mod hier
Jij ging toch weg?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Vreselijk, je zal eens wat levenservaring opdoen
op een forum?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou veel mensen hier hebben geen werk lijkt mij. Anders kan je hier niet echt succesvol zijn. En ik zocht niet naar spellingsfouten ze waren nogal duidelijk dus dat geeft ook wel het idee dat je niet echt een normale baan kan hebbenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij beweert dat mensen geen werk hebben hier![]()
![]()
en als je er niet uit komt ga je spellingsfouten zoeken
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom geven jullie hem nou waar hij op zit te wachten: aandacht.
Ook weer zoiets wat mensen denken, je kan gewoon de jaarverslagen bekijken en op basis daarvan bepalen welk doel je steuntquote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor goede doelen stichtingen waar voornamelijk de directeur rijk van wordt.
dat betekent niet dat we zomaar toe moeten geven aan de idiotenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
doe je niks aan habibo staat ook in de Bijbel de idioten krijgen altijd wel hun zin.
werk je toevallig voor goed doel waar mensen relatie hadden met een narcist en daaraan kapot gingen en slachtoffer werden van zo'n man?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:01 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ook weer zoiets wat mensen denken, je kan gewoon de jaarverslagen bekijken en op basis daarvan bepalen welk doel je steunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |