Denken dat ik moet kunnen spellenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:46 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Als je gewoon simpele spelling goed weet uit te voerenIk heb niks aan een uitkeringstrekker of lopendeband-medewerker
Daar is de 18:00 aan tafel brigadequote:
je moet even de stream van Engine aanzettenquote:
Linkje?quote:Op zondag 16 mei 2021 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet even de stream van Engine aanzetten
hardstyle
habibo hij speelt gewoon hard to get nu hij eindelijk kans heeft op een pik.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Denken dat ik moet kunnen spellenzou vast een rolstoel bestellen maat
Daar maak je mij niet blij mee.quote:
meer dan dat jij doetquote:Op zondag 16 mei 2021 21:49 schreef Phoenyx-God het volgende:
Nou was weer leuk, ik laat jullie weer aan de gang met wat jullie ook maar elke dag doen
Ja jij hebt je pilletje nodig, september studie en voor die tijd je stoornis inperkenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo hij speelt gewoon hard to get nu hij eindelijk kans heeft op een pik.
Nou is dat zo?quote:
Eigenlijk geilt hij er gewoon op volgens mij. Maarja ik ook dus zijn we allebei blij.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo hij speelt gewoon hard to get nu hij eindelijk kans heeft op een pik.
Nou de ene heeft toch echt een ander levenquote:Op zondag 16 mei 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk geilt hij er gewoon op volgens mij. Maarja ik ook dus zijn we allebei blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |