Ja brr,,,,,,,,quote:Op zondag 16 mei 2021 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Handen geven mis ik wel, 3 zoenen lekker weglaten.

Ik krijg je nog wel.quote:

Meer dan genoeg ook.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Handen geven mis ik wel, 3 zoenen lekker weglaten.

Heb jij dat?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke ik mis dat wel, ook mijn vrienden maar ja

buk maarquote:

je zou gaan, ga weg wij zijn jouw soort niet wij zijn allemaal kneuzen zonder werk.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
De grootste onenigheid is trouwens geweest?

neequote:Op zondag 16 mei 2021 22:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
De grootste onenigheid is trouwens geweest?

Ow jeej dat weer?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je zou gaan, ga weg wij zijn jouw soort niet wij zijn allemaal kneuzen zonder werk.

Ik mis dat echt niet.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Maar echt als je iemand voor het eerst ziet, dan is een (stevige) handdruk wel fijn.

Ja dat is heerlijk, voor homo's, de rest boeit het weinigquote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Maar echt als je iemand voor het eerst ziet, dan is een (stevige) handdruk wel fijn.

takes one to know onequote:Op zondag 16 mei 2021 22:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk, voor homo's, de rest boeit het weinig

Wel fijn dat jij je kontje geschoren hebtquote:Op zondag 16 mei 2021 22:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk, voor homo's, de rest boeit het weinig

Ik vind jou wat meer storend.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je zou gaan, ga weg wij zijn jouw soort niet wij zijn allemaal kneuzen zonder werk.

Dan kneep ik altijd net even harder terugquote:Op zondag 16 mei 2021 22:19 schreef shiitake het volgende:
Zo'n stevige handdruk waarbij je hand fijngeknepen wordt.

Nou dat lukte mij niet hoor.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:20 schreef Nogood het volgende:
[..]
Dan kneep ik altijd net even harder terug

Ja maar die zoenen mogen achterwegen blijven. Ik had altijd de angst om op mijn werk te komenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Rafeiro het volgende:

Gezellig hè 🤩quote:

Zou wel een goed idee zijnquote:Op zondag 16 mei 2021 22:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij zegt toch nergens dat het geladen is.

Mij (meestal) wel.quote:

1ste dagen van het nieuwe jaar ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die zoenen mogen achterwegen blijven. Ik had altijd de angst om op mijn werk te komen

Ik ben ook niet van dat verplichte gezoenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die zoenen mogen achterwegen blijven. Ik had altijd de angst om op mijn werk te komen

Ben ook blij dat die zoenen voorlopig afgeschaft zijn. Van die natte die je nog na voelt branden op je wang.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]

Ja het is beter zonder je gebolkquote:

kusjesquote:Op zondag 16 mei 2021 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van dat verplichte gezoen

En 40x die "De beste wensen hè"quote:Op zondag 16 mei 2021 22:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1ste dagen van het nieuwe jaar ja.
Vreselijk.

Ik probeer dan meestal mee te tellen welke botjes brekenquote:

Of net niet op je wangquote:Op zondag 16 mei 2021 22:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ben ook blij dat die zoenen voorlopig afgeschaft zijn. Van die natte die je nog na voelt branden op je wang.

Ja, morgen weer vol aan de bak. Maar hee een middagdutje doet wonderen...quote:Op zondag 16 mei 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
moeten jullie niet naar bed morgen vroeg op om te werken?

Ja.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik probeer dan meestal mee te tellen welke botjes breken
1: Middenhandsbeentje
2 en 3 Ringvingerkootje
4 handwortelbeentje
 Het gevoel alsof ze allemaal even over elkaar heen werden geschoven.
  Het gevoel alsof ze allemaal even over elkaar heen werden geschoven.

Ik heb late dienst dus heb nog wel wat tijd maatquote:Op zondag 16 mei 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
moeten jullie niet naar bed morgen vroeg op om te werken?

Zegt vaak ook wel wat over degene die het doetquote:Op zondag 16 mei 2021 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik probeer dan meestal mee te tellen welke botjes breken
1: Middenhandsbeentje
2 en 3 Ringvingerkootje
4 handwortelbeentje

quote:Op zondag 16 mei 2021 22:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je postrechten je dierbaar zijn, let dan even op je postgedrag.

leugens jij trekt uitkering en bent gewoon een loser die niet kan spellen. Ik werk voor goed doel en heb alles wat een echte volwassen man heeft. brb ik heb in mijn broek geplast mijn moeder moet even luier wisselen.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb late dienst dus heb nog wel wat tijd maat

quote:Op zondag 16 mei 2021 22:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je postrechten je dierbaar zijn, let dan even op je postgedrag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |