das waarquote:Op zondag 16 mei 2021 22:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
daarom soms en dat over de rand dat gaat niet zomaar opeens, maar ik denk iedereen is wel prikkelbaar vooral nu met die corona caney.

voor @engine
  voor @engine

Wie ben jij nou weer?quote:

jij hebt al 8 keer gezegd dat je zou gaan en staat hier nog als een kleuter. Ben je je broodtrommeltje vergeten kleuter? Doe niet zo volwassen als je nog een kind bent.quote:

quote:Op zondag 16 mei 2021 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
das waar
dan gaan we maar sommige mensen negeren en niet meer reageren
en veel

voor @:Engine
 voor @engine
 voor @engine

Allemaal liefde voor Engiequote:

Zou je ook zo tegen mij praten als we bij een familie-bijeenkomst zouden zijn samen?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij hebt al 8 keer gezegd dat je zou gaan en staat hier nog als een kleuter. Ben je je broodtrommeltje vergeten kleuter? Doe niet zo volwassen als je nog een kind bent.

denk niet dat wij familie zijn want ik krijg allergische reacties van jou misschien zelfs dodelijke shockquote:Op zondag 16 mei 2021 22:10 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zou je ook zo tegen mij praten als we bij een familie-bijeenkomst zouden zijn samen?

Verdomme, ik had net het liedje uit mijn hoofd.quote:

Ik ben soms blij met corona dat dat niet meer hoeftquote:Op zondag 16 mei 2021 22:10 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zou je ook zo tegen mij praten als we bij een familie-bijeenkomst zouden zijn samen?

Prima maar in het echt zou je ook wel wat normaler doen, hier is het een leuke act voor je maar kom op zeg, er is niks grappigs aan je gesteldheidquote:Op zondag 16 mei 2021 22:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk niet dat wij familie zijn want ik krijg allergische reacties van jou misschien zelfs dodelijke shock

quote:Op zondag 16 mei 2021 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verdomme, ik had net het liedje uit mijn hoofd.

Met Phoenyx praten?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben soms blij met corona dat dat niet meer hoeft

Hoop dat Gzuz je een keer komt bezoekenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Prima maar in het echt zou je ook wel wat normaler doen, hier is het een leuke act voor je maar kom op zeg, er is niks grappigs aan je gesteldheid

Oke ik mis dat wel, ook mijn vrienden maar jaquote:Op zondag 16 mei 2021 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben soms blij met corona dat dat niet meer hoeft

Kreng.quote:

haha mikeytt hahaquote:Op zondag 16 mei 2021 22:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke ik mis dat wel, ook mijn vrienden maar ja

Ik niet, handen schudden en zoenen 3 keer alles zo laten graagquote:Op zondag 16 mei 2021 22:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]

Oke ja ik ben verhuisd naar het zuiden terwijl mijn vrienden nog in het noorden wonen dat is het verschilquote:Op zondag 16 mei 2021 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet, handen schudden en zoenen 3 keer alles zo laten graag

gayquote:Op zondag 16 mei 2021 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Handen geven mis ik wel, 3 zoenen lekker weglaten.

Ja brr,,,,,,,,quote:Op zondag 16 mei 2021 22:14 schreef Rafeiro het volgende:

Ik krijg je nog wel.quote:

Meer dan genoeg ook.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:14 schreef Rafeiro het volgende:

Heb jij dat?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]

buk maarquote:

je zou gaan, ga weg wij zijn jouw soort niet wij zijn allemaal kneuzen zonder werk.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
De grootste onenigheid is trouwens geweest?

neequote:Op zondag 16 mei 2021 22:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
De grootste onenigheid is trouwens geweest?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |