Ja brr,,,,,,,,quote:Op zondag 16 mei 2021 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Handen geven mis ik wel, 3 zoenen lekker weglaten.
Ik krijg je nog wel.quote:
Meer dan genoeg ook.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:14 schreef Rafeiro het volgende:
Handen geven mis ik wel, 3 zoenen lekker weglaten.
Heb jij dat?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:12 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Oke ik mis dat wel, ook mijn vrienden maar ja
buk maarquote:
je zou gaan, ga weg wij zijn jouw soort niet wij zijn allemaal kneuzen zonder werk.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
De grootste onenigheid is trouwens geweest?
neequote:Op zondag 16 mei 2021 22:16 schreef Phoenyx-God het volgende:
De grootste onenigheid is trouwens geweest?
Ow jeej dat weer?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je zou gaan, ga weg wij zijn jouw soort niet wij zijn allemaal kneuzen zonder werk.
Ik mis dat echt niet.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Maar echt als je iemand voor het eerst ziet, dan is een (stevige) handdruk wel fijn.
Ja dat is heerlijk, voor homo's, de rest boeit het weinigquote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Maar echt als je iemand voor het eerst ziet, dan is een (stevige) handdruk wel fijn.
takes one to know onequote:Op zondag 16 mei 2021 22:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk, voor homo's, de rest boeit het weinig
Wel fijn dat jij je kontje geschoren hebtquote:Op zondag 16 mei 2021 22:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk, voor homo's, de rest boeit het weinig
Ik vind jou wat meer storend.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
je zou gaan, ga weg wij zijn jouw soort niet wij zijn allemaal kneuzen zonder werk.
Dan kneep ik altijd net even harder terugquote:Op zondag 16 mei 2021 22:19 schreef shiitake het volgende:
Zo'n stevige handdruk waarbij je hand fijngeknepen wordt.
Nou dat lukte mij niet hoor.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:20 schreef Nogood het volgende:
[..]
Dan kneep ik altijd net even harder terug
Ja maar die zoenen mogen achterwegen blijven. Ik had altijd de angst om op mijn werk te komenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |