Ja !!!quote:Op zondag 16 mei 2021 22:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar dan had je nog altijd collega's die dan langsliepen en zeiden: oh jou heb ik nog niet gehad en dan probeerde je nog afstandelijk met een handje, maar werd je gewoon naar ze toegetrokken voor drie dikke smakkerds.

Mijn dm staat openquote:Op zondag 16 mei 2021 22:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja zij moeten slijmen niet jij. Jij moet lekken of zo. slaap lekker habibo we spreken ons vast weer morgen of zo.

Ik ook.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik bleef dat voelen dan en probeerde zo snel mogelijk naar het toilet om het er weer af te wassen.

Ja kut wijven maar we hebben het er maar mee te doenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Waren vrouwen maar zo makkelijkmaar nu ben ik weg want ik word net als jou ook te boos haha

Je arm heel stijf houden en dan nogquote:Op zondag 16 mei 2021 22:31 schreef mazaru het volgende:
En hou ouder ze zijn, hoe natter die zoenen worden

niet gewoon stop gebaar maken een beflapje uit je tas halen die op je wang plakken e nzeggen 'okay nu mag je.'quote:Op zondag 16 mei 2021 22:31 schreef greysbones het volgende:
ik veeg gewoon in bijzijn.. in de hoop dat ze de hint snappen

Kom eens hier lieverdquote:Op zondag 16 mei 2021 22:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik was 1 keer snipverkouden, wat was ik blij.
Het merendeel wou me niet zoenen. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

quote:Op zondag 16 mei 2021 22:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
niet gewoon stop gebaar maken een beflapje uit je tas halen die op je wang plakken e nzeggen 'okay nu mag je.'

Met de leeftijd worden vrouwen natter van boven dan van onderen bedoel je?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:31 schreef mazaru het volgende:
En hou ouder ze zijn, hoe natter die zoenen worden

Die smoes heb ik wel eens gebruikt mocht niet batenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik was 1 keer snipverkouden, wat was ik blij.
Het merendeel wou me niet zoenen. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Te cutequote:Op zondag 16 mei 2021 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die smoes heb ik wel eens gebruikt mocht niet baten

DTS is Coronaproofquote:Op zondag 16 mei 2021 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het mooie aan fok is dat je een zoen kan geven zonder iemand aan te hoeven raken.

FOK!quote:Op zondag 16 mei 2021 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het mooie aan fok is dat je een zoen kan geven zonder iemand aan te hoeven raken.

De meeste zei ik ook, sommige mensen zijn erg hardnekkig.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die smoes heb ik wel eens gebruikt mocht niet baten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |