RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
Hij is net een blijde tuinkabouter.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, hij lacht om ALLES
Dat hoeft ook niet. Je kan er ook vrienden voor inschakelen of iemand voor inhuren die het wel kan.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:24 schreef padlarf het volgende:
Ik zou dat behang niet beter kunnen eerlijk gezegd
Absoluut mee eensquote:Op maandag 10 mei 2021 21:27 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Je kan er ook vrienden voor inschakelen of iemand voor inhuren die het wel kan.
Als klussen maar niet eeuwig blijven liggen omdat je het zelf niet kan.
Jaquote:Op maandag 10 mei 2021 21:27 schreef padlarf het volgende:
Ik heb het begin gemist, maar is dit nu gewoon een sympathieke vent die effe een flinke schop onder z'n reet nodig had?
En een lieve vrouw, dat heeft ie ook nodig.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:27 schreef padlarf het volgende:
Ik heb het begin gemist, maar is dit nu gewoon een sympathieke vent die effe een flinke schop onder z'n reet nodig had?
Behangen is de eerste klus die ik ooit zelf heb gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:24 schreef padlarf het volgende:
Ik zou dat behang niet beter kunnen eerlijk gezegd
ik heb wel met hem te doen hoorquote:Op maandag 10 mei 2021 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En een lieve vrouw, dat heeft ie ook nodig.
Maar echt hoor.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En een lieve vrouw, dat heeft ie ook nodig.
Volgens mij is dit vooral "Help mijn vrouw is een Kenau".quote:Op maandag 10 mei 2021 21:27 schreef padlarf het volgende:
Volgens mij pikt hij alles van haar. Heb met hem te doen. Alles is van haar en hij is haar slaaf. Wat hij in haar ziet is mij een groot raadsel.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:27 schreef padlarf het volgende:
hij verdient zoveel beter!!!quote:
En ze vindt er geen reet aanquote:Op maandag 10 mei 2021 21:37 schreef Pap89 het volgende:
Ze krijgt voor het eerst in haar leven tegenspraak
Haar niet hoor. Ze luistert naar niemand.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Een goede, kritische zelfanalyse. Kun je dat iemand leren?
Meesteres?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:38 schreef AgnesGru het volgende:
Het zou me niks verbazen als zij hem mishandeld.
Nee dat was een andere anderquote:Op maandag 10 mei 2021 21:38 schreef DaMart het volgende:
Ze zei aan het begin dat ze iets met een ander had, maar dat had ze dus zelf ook verkeerd begrepen?.
Hij vindt alles goed..quote:Op maandag 10 mei 2021 21:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is alleen met wederzijds goedvinden.
Waar is zij dan?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:47 schreef E.T. het volgende:
Zei hij nou echt ‘je hebt toch een mooie vrouw’ ???
Jaquote:Op maandag 10 mei 2021 21:47 schreef E.T. het volgende:
Dat was waarschijnlijk nog een paar ton zuurkool geleden.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:47 schreef E.T. het volgende:
Nou ja, als hij dat nou vindtquote:Op maandag 10 mei 2021 21:47 schreef E.T. het volgende:
Ze had een vriend toen hij al in de schuur woonde en hij dacht dat ze al eerder een flirt had gehad, maar volgens dat spook was dan niet zo.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:47 schreef Stepperoller het volgende:
Oh nee het was toch een misverstand, snap er niks meer van.
1 hapje zuurkool en 5 worsten...quote:Op maandag 10 mei 2021 21:48 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk nog een paar ton zuurkool geleden.
gelukkig ligt niet aan mijquote:Op maandag 10 mei 2021 21:47 schreef Stepperoller het volgende:
Oh nee het was toch een misverstand, snap er niks meer van.
Aha. Maar de geest is nu wel uit de flesquote:Op maandag 10 mei 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze had een vriend toen hij al in de schuur woonde en hij dacht dat ze al eerder een flirt had gehad, maar volgens dat spook was dan niet zo.
Met spek.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:48 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk nog een paar ton zuurkool geleden.
lif lof lafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:53 schreef Pap89 het volgende:
Dit verbaast me niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap het niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:58 schreef Benny het volgende:
"Waar is je dikke stok?"
Wat. Een
. Leuk
. Grapje
.
De andere kant van Nederland dit....quote:Op maandag 10 mei 2021 21:58 schreef E.T. het volgende:
Mijn hemel.. wat afgrijselijk die zolder.. :x
De warmte gaat alsnog naar boven. Je hebt heel wat radiatoren nodig om dat bij te stoken.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:59 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom geen isolatieplaten dan als je de kou weg wilt.
Oh wel gipsplaten
Dacht dat er alleen wat muurglad tegenaan was gekwakt oidquote:Op maandag 10 mei 2021 21:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De warmte gaat alsnog naar boven. Je hebt heel wat radiatoren nodig om dat bij te stoken.
En dan nog heel lelijk …quote:Op maandag 10 mei 2021 22:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dacht dat er alleen wat muurglad tegenaan was gekwakt oid
Jongetje heet Sterre en het meisje Storm?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:55 schreef Kekster het volgende:
Wel leuk om je kind naar je karakter te vernoemen.
Viel mij ook op iddquote:Op maandag 10 mei 2021 22:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jongetje heet Sterre en het meisje Storm?
quote:Op maandag 10 mei 2021 22:19 schreef E.T. het volgende:
O. Mijn. God.
https://www.vice.com/nl/article/qvgam5/spokenjacht-met-jill
Inderdaad. Wil ze dat haar kinderen gepest worden, of zich niet thuis voelen in hun lichaam?quote:Op maandag 10 mei 2021 22:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jongetje heet Sterre en het meisje Storm?
Ik denk dat ze op pestende kinderen gaat zitten, dus die kijken wel uitquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Wil ze dat haar kinderen gepest worden, of zich niet thuis voelen in hun lichaam?
Dat doe je toch niet.
Akelig mens!
Verwacht dat zijn foto's ook al weg zijn.
Waar op facebook dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 08:30 schreef GM78 het volgende:
Op Facebook al behoorlijk wat berichten gelezen van mensen die haar kennen.
Korte samenvatting:
Het schijnt een pathologische leugenaar te zijn.
Gaat vreemd
Laat een spoor van vernieling achter
En die kerel is een echte goedzak, die eerder elke dag na het werk aan het klussen was.
Geil wijf wel zo met die peukquote:Op maandag 10 mei 2021 22:19 schreef E.T. het volgende:
O. Mijn. God.
https://www.vice.com/nl/article/qvgam5/spokenjacht-met-jill
Vast een NTI cursus.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:46 schreef Gia het volgende:
Volgens haar facebook heeft ze kinderpsychologie gestudeerd.
En dan noem je je zoon Sterre!?
Meisje Storm vind ik nog wel kunnen, stoer!
Nou dat moet een stevige bezem zijn dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:29 schreef Underdoggy het volgende:
Ik ben overigens wel bang dat ze dit topic vindt en achter ons aan komt vliegen op haar bezem
Die komt niet van de grond!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat moet een stevige bezem zijn dan.
Noemde hij niet gewoon de datum waarop ze bij elkaar zijn gekomen? Kan me voorstellen dat die in zijn geheugen gegrift staat tenslotte begon toen de ellendequote:Op maandag 10 mei 2021 21:20 schreef padlarf het volgende: [..] Ook niet eens de datum niet exact weten, maar 14 jaar ernaast
Gewoon weer een pareltjequote:Op maandag 17 mei 2021 18:13 schreef Gia het volgende:
Vanavond Sam en Michelle uit Ossendrecht. Zal mij benieuwen.
Rustaaaagquote:Op maandag 17 mei 2021 18:54 schreef Snowsquall het volgende:
En maar jongen werpen......maar een fatsoenlijke huishouding/relatie onderhouden is een stapje te ver
Ja, lap zeg!quote:
Is toch zo, zorg dat je je relatie en huisvesting op orde hebt voordat je aan kinderen begint....ik snap dat niet van zo'n stelletje lapzwanzenquote:
Je weet niet of het bewust gemaakt is. Je kunt ze moeilijk verbieden seks te hebben.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:38 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Is toch zo, zorg dat je je relatie en huisvesting op orde hebt voordat je aan kinderen begint....ik snap dat niet van zo'n stelletje lapzwanzen
Babies ontstaan niet spontaan. Moeten ze maar beter ook over nadenkenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je weet niet of het bewust gemaakt is. Je kunt ze moeilijk verbieden seks te hebben.
Sex hoeft niet meteen tot kinderen te leiden......een autoritje eindigt toch ook niet altijd in een aanrijding?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je weet niet of het bewust gemaakt is. Je kunt ze moeilijk verbieden seks te hebben.
Geen enkele anti-conceptie werkt 100%quote:Op maandag 17 mei 2021 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Babies ontstaan niet spontaan. Moeten ze maar beter ook over nadenken
Dat kan wezen, maar vind het nog steeds dat ze een verantwoordelijkheid hebben om beter om te gaan met die kansen. Doe nou net of de baby niet gepland was, maar goed. Ik vind dat ze beter moeten nadenken voor ze aan een baby beginnen.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geen enkele anti-conceptie werkt 100%
Amai.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn vriendin is verloskundige en zegt net dat ze de bevalling van deze mevrouw gedaan heeft![]()
![]()
Lolquote:Op maandag 17 mei 2021 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn vriendin is verloskundige en zegt net dat ze de bevalling van deze mevrouw gedaan heeft![]()
![]()
Hij is 23 ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft totaal het overzicht niet.
Heeft je vriendin enig idee hoeveel kinderen er bij haar bewust zijn gemaakt en hoeveel er "cadeautjes" zijn?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
![]()
Teveel hooi op de vork genomen denk ik. Trouwen, kinderen, huis kopen dat ook nog verbouwd moet worden. Misschien vindt hij het ook moeilijk hulp te vragen. Kan van alles zijnquote:
Spoilers!!!quote:Op maandag 17 mei 2021 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze eerst wilden dat de baby thuis geboren zou worden, maar daar hebben ze maar even een stokje voor gestoken
Wat overdreven. Jezus is in een stal geboren.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze eerst wilden dat de baby thuis geboren zou worden, maar daar hebben ze maar even een stokje voor gestoken
Lol ik bedoelde in de praktijk van je vriendin.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, wel dat het andere kind niet van deze vader is
Deze gast samen met zijn vriendin. Die was er ook bij.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:51 schreef James1988 het volgende:
Juist ja. Ik vermoed dat deze gast echt veel te veel hooi op z'n vork heeft genomen.
23 is nog best jong, en dan al een klushuis hebben, vader moeten spelen én de tweede op komst.... het kan wel maar makkelijk is het niet.
Belgische humorquote:Op maandag 17 mei 2021 20:58 schreef James1988 het volgende:
"Waar de kabels zitten had ik op de muur geschreven, maar we hebben geschilderd"
Ja echt. Hij ziet er ook uit als een 3e jaars Vmbo leerling. Tjemig das toch helemaal niet aantrekkelijkquote:
Hij heeft echt geen idee waar hij aan begonnen is. En ook nog een kind op stapelquote:Op maandag 17 mei 2021 21:01 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja echt. Hij ziet er ook uit als een 3e jaars Vmbo leerling. Tjemig das toch helemaal niet aantrekkelijk
Klopt, het is een lieve jongen, maar hij is totaal ongeschikt voor een klushuis.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:07 schreef Mrmime het volgende:
Maar je weet als vrouw toch ook wel hoe handig je man is.. Waarom koop je in godsnaam een klushuis?
Om hem als katvanger te gebruiken zodat ome John ingeschakeld kan worden en zij naar de wellness magquote:Op maandag 17 mei 2021 21:07 schreef Mrmime het volgende:
Maar je weet als vrouw toch ook wel hoe handig je man is.. Waarom koop je in godsnaam een klushuis?
Aan het begin is verteld dat het kind een andere vader heeft.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:11 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vriendin gaat lekker om met haar beroepsgeheim
Dat het andere kind van een andere vader is was bij de introductie al duidelijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:11 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vriendin gaat lekker om met haar beroepsgeheim
Dan nog is het oerstom om zoiets op internet te plempen. Heb zelf maar een TR geplaatst.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Aan het begin is verteld dat het kind een andere vader heeft.
Of hij zuigt het gewoon allemaal uit zijn duimquote:Op maandag 17 mei 2021 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan nog is het oerstom om zoiets op internet te plempen. Heb zelf maar een TR geplaatst.
Het thuisbevallen vind ik randje....We zien allemaal dat het niet een goed idee is in deze staat.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan nog is het oerstom om zoiets op internet te plempen. Heb zelf maar een TR geplaatst.
Ik zit niet te kijken, maar in het algemeen is er niet zoveel mis met thuisbevallen (zie stalquote).quote:Op maandag 17 mei 2021 21:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het thuisbevallen vind ik randje....We zien allemaal dat het niet een goed idee is in deze staat.
En dan ook nog eens een kleine op komst.... hij heeft echt geen idee wat hem overkomt.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:25 schreef Ivo1985 het volgende:
Arme knul heeft gewoon echt geen idee waar hij met een klushuis aan begonnen is.
Dat is ons niet bekend.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:29 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb het begin niet gezien maar was de zwangerschap een ongelukje of gepland?
In het Vlaams is het blokborstelquote:Op maandag 17 mei 2021 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij weet niet eens wat een blokkwast is
Hmm, ik vond het vrij onschuldig wat ik plaatste maar misschien heb je een puntquote:Op maandag 17 mei 2021 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Bescheiden?quote:Op maandag 17 mei 2021 21:32 schreef Breekfast het volgende:
Dit is ook wel een cultuur dingetje. Belgen zijn altijd van het stille type
Precies, die kennen dat directe van John dus echt niet. Daar kunnen ze ook niet mee omgaan.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:32 schreef Breekfast het volgende:
Dit is ook wel een cultuur dingetje. Belgen zijn altijd van het stille type
Ik hoop het nietquote:
Snap ook niet dat je een kind met een klusproject vertrouwt en er gewoon achteraan hobbelt.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:34 schreef Snowsquall het volgende:
Wat ben je dan een domme doos als je van zo'n schlemiel een kind wil.....On-voor-stel-baar
Moet ze hem eerst uitkopenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef Mrmime het volgende:
Zij kickt over een jaartje die nietsnut eruit en dan heeft ze een hartstikke leuk huis voor haar en de kinderkes
Viel mij ook op. Ik gok op weinig slaap.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:57 schreef E.T. het volgende:
Wat heeft zij een ongezonde kleur bij d'r ogen.. Ik mag toch hopen dat dat geen make-up is
Zij wilde dat niet. Hij wilde het per se kopen.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:07 schreef Mrmime het volgende:
Ja ze gingen zelfs (tijdelijk) uit elkaar toen hij dat van plan was….quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Zij wilde dat niet. Hij wilde het per se kopen.
Niet alleen zijn fysieke leeftijd maar ook zijn mentale leeftijd. Hij lijkt wel een kleuter.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:15 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja ze gingen zelfs (tijdelijk) uit elkaar toen hij dat van plan was….
Gozer had waarschijnlijk ook iets van het autistisch spectrum, waardoor hij het ook slecht overzag en natuurlijk speelde de leeftijd ook mee.
Ik overzie nieuwe complexe projecten in eerste instantie ook niet en dat was voordat mijn brein volwassen was nog veel erger. Maar aangezien ik er al wat langer mee leef weet ik wat voor mij werkt om toch overzicht te krijgen, waar ik vroeger gewoon niet wist wat ik ermee aan moest.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:15 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja ze gingen zelfs (tijdelijk) uit elkaar toen hij dat van plan was….
Gozer had waarschijnlijk ook iets van het autistisch spectrum, waardoor hij het ook slecht overzag en natuurlijk speelde de leeftijd ook mee.
Maar als je gaat samenwonen is dat een afweging die je samen maakt. Zodra je er zelf ook gaat wonen heb je zelf ook een verantwoordelijkheid voor de keuze om in een klushuis te gaan wonen en kun je niet naar de ander blijven wijzen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ze lijkt me wel weer het type prinsesje dat gedacht had dat hij zich tot echte man/prins op het witte paard zou ontpoppen zodra zij zwanger zou zijn.... Het klinkt ook niet alsof die zwangerschap zijn idee was. En grote kans dat hij, als broekie van begin twintig, een normaal, “af” huis niet kon betalen (misschien met behulp van een erfenis dat huis gekocht? Zijn vader leefde niet meer). Iedereen die bewust een kind maakt met een man die vraagt wanneer hij weer frieten mag eten, is een idioot.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij heeft het huis gekocht, dus er valt helemaal niks te kicken.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef Mrmime het volgende:
Zij kickt over een jaartje die nietsnut eruit en dan heeft ze een hartstikke leuk huis voor haar en de kinderkes
Maar dat weet hij nie...quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze lijkt me wel weer het type prinsesje dat gedacht had dat hij zich tot echte man/prins op het witte paard zou ontpoppen zodra zij zwanger zou zijn.... Het klinkt ook niet alsof die zwangerschap zijn idee was. En grote kans dat hij, als broekie van begin twintig, een normaal, “af” huis niet kon betalen (misschien met behulp van een erfenis dat huis gekocht? Zijn vader leefde niet meer). Iedereen die bewust een kind maakt met een man die vraagt wanneer hij weer frieten mag eten, is een idioot.
Dat achterlijke prinsesjesgedrag vind ik van vijftigers al ergerlijk maar van iemand van halverwege de twintig vind ik het helemaal bizar. Ik ben met kind dus ik ben ongeveer gehandicapt en onverantwoordelijk voor al mijn beslissingen, arme ikke... bluh.
[..]
Hij heeft het huis gekocht, dus er valt helemaal niks te kicken.
Ik denk dat hij bewust zo denigrerend doet, om een reactie uit te lokken. Sowieso is in dit programma de man altijd de sjaak.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:11 schreef Soury het volgende:
Dat gezeur over dat hij een man moet worden is wat tenenkrommend gelul van John. Die jongen is nou eenmaal zo. Daar is de dame ook voor gevallen toch? Het is zijn karakter.
Nou soms weet hij wel waar het fout gaat ook met de dames.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:14 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bewust zo denigrerend doet, om een reactie uit te lokken. Sowieso is in dit programma de man altijd de sjaak.
Ja want normaal moet de man zijn mond houden omdat hij zijn kans heeft gehad en gewoon braaf opvolgen wat het klusteam zegt...quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:14 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bewust zo denigrerend doet, om een reactie uit te lokken. Sowieso is in dit programma de man altijd de sjaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |