Maar dat weet hij nie...quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze lijkt me wel weer het type prinsesje dat gedacht had dat hij zich tot echte man/prins op het witte paard zou ontpoppen zodra zij zwanger zou zijn.... Het klinkt ook niet alsof die zwangerschap zijn idee was. En grote kans dat hij, als broekie van begin twintig, een normaal, “af” huis niet kon betalen (misschien met behulp van een erfenis dat huis gekocht? Zijn vader leefde niet meer). Iedereen die bewust een kind maakt met een man die vraagt wanneer hij weer frieten mag eten, is een idioot.
Dat achterlijke prinsesjesgedrag vind ik van vijftigers al ergerlijk maar van iemand van halverwege de twintig vind ik het helemaal bizar. Ik ben met kind dus ik ben ongeveer gehandicapt en onverantwoordelijk voor al mijn beslissingen, arme ikke... bluh.
[..]
Hij heeft het huis gekocht, dus er valt helemaal niks te kicken.
Ik denk dat hij bewust zo denigrerend doet, om een reactie uit te lokken. Sowieso is in dit programma de man altijd de sjaak.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:11 schreef Soury het volgende:
Dat gezeur over dat hij een man moet worden is wat tenenkrommend gelul van John. Die jongen is nou eenmaal zo. Daar is de dame ook voor gevallen toch? Het is zijn karakter.
Nou soms weet hij wel waar het fout gaat ook met de dames.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:14 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bewust zo denigrerend doet, om een reactie uit te lokken. Sowieso is in dit programma de man altijd de sjaak.
Ja want normaal moet de man zijn mond houden omdat hij zijn kans heeft gehad en gewoon braaf opvolgen wat het klusteam zegt...quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:14 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bewust zo denigrerend doet, om een reactie uit te lokken. Sowieso is in dit programma de man altijd de sjaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |