Precies, die kennen dat directe van John dus echt niet. Daar kunnen ze ook niet mee omgaan.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:32 schreef Breekfast het volgende:
Dit is ook wel een cultuur dingetje. Belgen zijn altijd van het stille type
Ik hoop het nietquote:
Snap ook niet dat je een kind met een klusproject vertrouwt en er gewoon achteraan hobbelt.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:34 schreef Snowsquall het volgende:
Wat ben je dan een domme doos als je van zo'n schlemiel een kind wil.....On-voor-stel-baar
Moet ze hem eerst uitkopenquote:Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef Mrmime het volgende:
Zij kickt over een jaartje die nietsnut eruit en dan heeft ze een hartstikke leuk huis voor haar en de kinderkes
Viel mij ook op. Ik gok op weinig slaap.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:57 schreef E.T. het volgende:
Wat heeft zij een ongezonde kleur bij d'r ogen.. Ik mag toch hopen dat dat geen make-up is
Zij wilde dat niet. Hij wilde het per se kopen.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:07 schreef Mrmime het volgende:
Maar je weet als vrouw toch ook wel hoe handig je man is.. Waarom koop je in godsnaam een klushuis?
Ja ze gingen zelfs (tijdelijk) uit elkaar toen hij dat van plan was….quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Zij wilde dat niet. Hij wilde het per se kopen.
Niet alleen zijn fysieke leeftijd maar ook zijn mentale leeftijd. Hij lijkt wel een kleuter.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:15 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja ze gingen zelfs (tijdelijk) uit elkaar toen hij dat van plan was….
Gozer had waarschijnlijk ook iets van het autistisch spectrum, waardoor hij het ook slecht overzag en natuurlijk speelde de leeftijd ook mee.
Ik overzie nieuwe complexe projecten in eerste instantie ook niet en dat was voordat mijn brein volwassen was nog veel erger. Maar aangezien ik er al wat langer mee leef weet ik wat voor mij werkt om toch overzicht te krijgen, waar ik vroeger gewoon niet wist wat ik ermee aan moest.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:15 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja ze gingen zelfs (tijdelijk) uit elkaar toen hij dat van plan was….
Gozer had waarschijnlijk ook iets van het autistisch spectrum, waardoor hij het ook slecht overzag en natuurlijk speelde de leeftijd ook mee.
Maar als je gaat samenwonen is dat een afweging die je samen maakt. Zodra je er zelf ook gaat wonen heb je zelf ook een verantwoordelijkheid voor de keuze om in een klushuis te gaan wonen en kun je niet naar de ander blijven wijzen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar ze lijkt me wel weer het type prinsesje dat gedacht had dat hij zich tot echte man/prins op het witte paard zou ontpoppen zodra zij zwanger zou zijn.... Het klinkt ook niet alsof die zwangerschap zijn idee was. En grote kans dat hij, als broekie van begin twintig, een normaal, “af” huis niet kon betalen (misschien met behulp van een erfenis dat huis gekocht? Zijn vader leefde niet meer). Iedereen die bewust een kind maakt met een man die vraagt wanneer hij weer frieten mag eten, is een idioot.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij heeft het huis gekocht, dus er valt helemaal niks te kicken.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef Mrmime het volgende:
Zij kickt over een jaartje die nietsnut eruit en dan heeft ze een hartstikke leuk huis voor haar en de kinderkes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |