Ja echt. Hij ziet er ook uit als een 3e jaars Vmbo leerling. Tjemig das toch helemaal niet aantrekkelijkquote:
Hij heeft echt geen idee waar hij aan begonnen is. En ook nog een kind op stapelquote:Op maandag 17 mei 2021 21:01 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja echt. Hij ziet er ook uit als een 3e jaars Vmbo leerling. Tjemig das toch helemaal niet aantrekkelijk
Klopt, het is een lieve jongen, maar hij is totaal ongeschikt voor een klushuis.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:07 schreef Mrmime het volgende:
Maar je weet als vrouw toch ook wel hoe handig je man is.. Waarom koop je in godsnaam een klushuis?
Om hem als katvanger te gebruiken zodat ome John ingeschakeld kan worden en zij naar de wellness magquote:Op maandag 17 mei 2021 21:07 schreef Mrmime het volgende:
Maar je weet als vrouw toch ook wel hoe handig je man is.. Waarom koop je in godsnaam een klushuis?
Aan het begin is verteld dat het kind een andere vader heeft.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:11 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vriendin gaat lekker om met haar beroepsgeheim
Dat het andere kind van een andere vader is was bij de introductie al duidelijk.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:11 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je vriendin gaat lekker om met haar beroepsgeheim
Dan nog is het oerstom om zoiets op internet te plempen. Heb zelf maar een TR geplaatst.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Aan het begin is verteld dat het kind een andere vader heeft.
Of hij zuigt het gewoon allemaal uit zijn duimquote:Op maandag 17 mei 2021 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan nog is het oerstom om zoiets op internet te plempen. Heb zelf maar een TR geplaatst.
Het thuisbevallen vind ik randje....We zien allemaal dat het niet een goed idee is in deze staat.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan nog is het oerstom om zoiets op internet te plempen. Heb zelf maar een TR geplaatst.
Ik zit niet te kijken, maar in het algemeen is er niet zoveel mis met thuisbevallen (zie stalquote).quote:Op maandag 17 mei 2021 21:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het thuisbevallen vind ik randje....We zien allemaal dat het niet een goed idee is in deze staat.
En dan ook nog eens een kleine op komst.... hij heeft echt geen idee wat hem overkomt.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:25 schreef Ivo1985 het volgende:
Arme knul heeft gewoon echt geen idee waar hij met een klushuis aan begonnen is.
Dat is ons niet bekend.quote:Op maandag 17 mei 2021 21:29 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb het begin niet gezien maar was de zwangerschap een ongelukje of gepland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |