Die komt niet van de grond!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat moet een stevige bezem zijn dan.
Noemde hij niet gewoon de datum waarop ze bij elkaar zijn gekomen? Kan me voorstellen dat die in zijn geheugen gegrift staat tenslotte begon toen de ellendequote:Op maandag 10 mei 2021 21:20 schreef padlarf het volgende: [..] Ook niet eens de datum niet exact weten, maar 14 jaar ernaast
Gewoon weer een pareltjequote:Op maandag 17 mei 2021 18:13 schreef Gia het volgende:
Vanavond Sam en Michelle uit Ossendrecht. Zal mij benieuwen.
Rustaaaagquote:Op maandag 17 mei 2021 18:54 schreef Snowsquall het volgende:
En maar jongen werpen......maar een fatsoenlijke huishouding/relatie onderhouden is een stapje te ver
Ja, lap zeg!quote:
Is toch zo, zorg dat je je relatie en huisvesting op orde hebt voordat je aan kinderen begint....ik snap dat niet van zo'n stelletje lapzwanzenquote:
Je weet niet of het bewust gemaakt is. Je kunt ze moeilijk verbieden seks te hebben.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:38 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Is toch zo, zorg dat je je relatie en huisvesting op orde hebt voordat je aan kinderen begint....ik snap dat niet van zo'n stelletje lapzwanzen
Babies ontstaan niet spontaan. Moeten ze maar beter ook over nadenkenquote:Op maandag 17 mei 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je weet niet of het bewust gemaakt is. Je kunt ze moeilijk verbieden seks te hebben.
Sex hoeft niet meteen tot kinderen te leiden......een autoritje eindigt toch ook niet altijd in een aanrijding?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je weet niet of het bewust gemaakt is. Je kunt ze moeilijk verbieden seks te hebben.
Geen enkele anti-conceptie werkt 100%quote:Op maandag 17 mei 2021 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Babies ontstaan niet spontaan. Moeten ze maar beter ook over nadenken
Dat kan wezen, maar vind het nog steeds dat ze een verantwoordelijkheid hebben om beter om te gaan met die kansen. Doe nou net of de baby niet gepland was, maar goed. Ik vind dat ze beter moeten nadenken voor ze aan een baby beginnen.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geen enkele anti-conceptie werkt 100%
Amai.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn vriendin is verloskundige en zegt net dat ze de bevalling van deze mevrouw gedaan heeft![]()
![]()
Lolquote:Op maandag 17 mei 2021 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn vriendin is verloskundige en zegt net dat ze de bevalling van deze mevrouw gedaan heeft![]()
![]()
Hij is 23 ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij heeft totaal het overzicht niet.
Heeft je vriendin enig idee hoeveel kinderen er bij haar bewust zijn gemaakt en hoeveel er "cadeautjes" zijn?quote:Op maandag 17 mei 2021 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
![]()
Teveel hooi op de vork genomen denk ik. Trouwen, kinderen, huis kopen dat ook nog verbouwd moet worden. Misschien vindt hij het ook moeilijk hulp te vragen. Kan van alles zijnquote:
Spoilers!!!quote:Op maandag 17 mei 2021 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze eerst wilden dat de baby thuis geboren zou worden, maar daar hebben ze maar even een stokje voor gestoken
Wat overdreven. Jezus is in een stal geboren.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze eerst wilden dat de baby thuis geboren zou worden, maar daar hebben ze maar even een stokje voor gestoken
Lol ik bedoelde in de praktijk van je vriendin.quote:Op maandag 17 mei 2021 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, wel dat het andere kind niet van deze vader is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |