De warmte gaat alsnog naar boven. Je hebt heel wat radiatoren nodig om dat bij te stoken.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:59 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom geen isolatieplaten dan als je de kou weg wilt.
Oh wel gipsplaten
Dacht dat er alleen wat muurglad tegenaan was gekwakt oidquote:Op maandag 10 mei 2021 21:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De warmte gaat alsnog naar boven. Je hebt heel wat radiatoren nodig om dat bij te stoken.
En dan nog heel lelijk …quote:Op maandag 10 mei 2021 22:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dacht dat er alleen wat muurglad tegenaan was gekwakt oid
Jongetje heet Sterre en het meisje Storm?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:55 schreef Kekster het volgende:
Wel leuk om je kind naar je karakter te vernoemen.
Viel mij ook op iddquote:Op maandag 10 mei 2021 22:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jongetje heet Sterre en het meisje Storm?
quote:Op maandag 10 mei 2021 22:19 schreef E.T. het volgende:
O. Mijn. God.
https://www.vice.com/nl/article/qvgam5/spokenjacht-met-jill
Inderdaad. Wil ze dat haar kinderen gepest worden, of zich niet thuis voelen in hun lichaam?quote:Op maandag 10 mei 2021 22:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jongetje heet Sterre en het meisje Storm?
Ik denk dat ze op pestende kinderen gaat zitten, dus die kijken wel uitquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Wil ze dat haar kinderen gepest worden, of zich niet thuis voelen in hun lichaam?
Dat doe je toch niet.
Akelig mens!
Verwacht dat zijn foto's ook al weg zijn.
Waar op facebook dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 08:30 schreef GM78 het volgende:
Op Facebook al behoorlijk wat berichten gelezen van mensen die haar kennen.
Korte samenvatting:
Het schijnt een pathologische leugenaar te zijn.
Gaat vreemd
Laat een spoor van vernieling achter
En die kerel is een echte goedzak, die eerder elke dag na het werk aan het klussen was.
Geil wijf wel zo met die peukquote:Op maandag 10 mei 2021 22:19 schreef E.T. het volgende:
O. Mijn. God.
https://www.vice.com/nl/article/qvgam5/spokenjacht-met-jill
Vast een NTI cursus.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:46 schreef Gia het volgende:
Volgens haar facebook heeft ze kinderpsychologie gestudeerd.
En dan noem je je zoon Sterre!?
Meisje Storm vind ik nog wel kunnen, stoer!
Nou dat moet een stevige bezem zijn dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:29 schreef Underdoggy het volgende:
Ik ben overigens wel bang dat ze dit topic vindt en achter ons aan komt vliegen op haar bezem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |