SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:
ESCunited:
Officile liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-may
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als Tsjechi ook chaotisch is heeft Estland hetzelfde als in 2019. Sop-man met een heel braaf deuntje tussen 2 totale chaos acts (toen tussen IJsland en Portugal in). Soort rustpunt waardoor dat juist op gaat vallen.
Oh wee als dit ten koste gaat van Portugal h.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nu wil ik haast dat het doorgaat en dat jij vismand wordt
Ja dan ben ik ook woedend hoorquote:Op maandag 10 mei 2021 11:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wee als dit ten koste gaat van Portugal h.
Ik heb al 2 jaar een hekel aan deze man met z'n liedjes en gladde kop, sorry ik kan er echt niks aan doen maar ik heb een soort natuurlijke afkeer tegen hemquote:
Nou, die kans lijkt me best groot eigenlijk.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:24 schreef Fred_B het volgende:
Geen idee of iemand Sportsbet gebruikt, maar daar schijn je 4x je inleg te krijgen voor Australia Not To Qualify.
Ja, daar kun je wel een tweede hypotheek voor nemen.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, die kans lijkt me best groot eigenlijk.
Haha ik zal t voorstellen hier.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar kun je wel een tweede hypotheek voor nemen.
Lijkt mij welquote:Op maandag 10 mei 2021 11:29 schreef molloot200 het volgende:
Op zich wel benieuwd naar TsjechiZe wisten Lie to Me en Friend of a Friend wel echt goed te stagen dus dit moet ook wel goedkomen?
Oh. Nou doe ik dit zelf ookquote:Op maandag 10 mei 2021 11:01 schreef Em31 het volgende:
Fffffffffffffffffuck zit ik gewoon nog naar die oude stream te kijken vanaf het begin, hoe dom
He najsquote:
Van de week eens dat wed-topic opzoeken. Heb ook wel een paar verwachtingen die misschien iets kunnen opleverenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef Fred_B het volgende:
Kom op Tsjechie, ik heb 70 cent ingezet op Tsjechische winst
#YOLO
Ze zeikt al genoegquote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Nou ook maar de Wiwi stream aangezet, maar wat een onaangenaam geluid. Ze moet plassen, maar heeft er geen zin in
Living on the edge.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef Fred_B het volgende:
#YOLO
Is die mevrouw op het ontwikkelingsniveau van een 15-jarige blijven hangen.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Nou ook maar de Wiwi stream aangezet, maar wat een onaangenaam geluid. Ze moet plassen, maar heeft er geen zin in
Bij top10 plaats win ik 300 euroquote:Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef Fred_B het volgende:
#YOLO
Ja ik vind t eigenlijk maar rare mensen...quote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Als ze nu gaat plassen kunnen Cee of Greys haar misschien in de WC opsluitenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Ik doe het gewoonquote:
Het lijkt ook wel een act ofzo, zo overdreven en theatraal... en als je die stem hoort dan zou ze prima gecast kunnen worden als stemartiest van een animatiefilm voor de rol van heksquote:Op maandag 10 mei 2021 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is die mevrouw op het ontwikkelingsniveau van een 15-jarige blijven hangen.
Snap daar niks vanquote:Op maandag 10 mei 2021 11:41 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, kwalificatie handelt nu op 3.5, dat gaat de verkeerde kant op.
Ja ik was toen ook geen fan van de revamp, maar die bagger die Benny toen over zich heen kreegquote:Op maandag 10 mei 2021 11:40 schreef Funhouse het volgende:
Er was vorig jaar zo veel gedoe om de Kemama revamp dus snap best dat ze de Omaga revamp aan niemand hebben laten horen nog
ja, daar heb ik ook nog een tientje op staan. Het maakt blijkbaar op heel veel mensen geen indruk.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:41 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, kwalificatie handelt nu op 3.5, dat gaat de verkeerde kant op.
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:42 schreef Greys het volgende:
Tsjechi - Benny Cristo
Benny is in een gouden sportief glitterjasje en zwarte broek met rode band. Twee dansers. En het rotte is, dat is het wel eigenlijk...
Ja mooie graphics op het scherm, veel lichtbalken, maar er zit NUL energie in het optreden zelf. Hij lijkt er op dit moment nog weinig zin in te hebben. Misschien komt dat in een latere doorloop.
De start van het lied - zeg de eerste tien seconden - waren ook vrij valsig. Oh halverwege weer een keer...
Ineens zijn er vier dansers in plaats van twee.
Het geheel vind ik wat niksig. Kan er serieus niks meer over schrijven of verzinnen. Cee waarschijnlijk wel, die is daar beter in!
Ik vind dit ook leuk, mag ik dan ook nog bij Gen Z.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:43 schreef molloot200 het volgende:
Dit gaat gewoon kwalificerenHij is heel erg likeable, echt een Gen Z liedje is dit, zijn stage presence is heel goed ook als ik op het Vidbir optreden van vorig jaar af moet gaan.
Ik wist haar naam niet, maar... ja!quote:Op maandag 10 mei 2021 11:42 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Esma bedoelt
Misschien heeft ie gisteren te veel bier op, als ik die foto's net zag.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop echt op die energie straks als het geen repetitie meer is...
Neeeeeee je moet wel gezellig samen met mij blijven milleniallen hoor.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vind dit ook leuk, mag ik dan ook nog bij Gen Z.
* ijs_beer eigenlijk een jonge millenial is
Valt me heel erg mee dat die deuren zo gebruikt wordenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:44 schreef Nashipeer het volgende:
Nice! De delegaties gebruiken dat extra scherm en de deuren ook echt (zevende foto). Best veel landen vind ik tot nu toe, vergeleken met bv de triangels van 2019.
https://www.instagram.com/p/COr8nl2iAeJ/
Ik voel met je meequote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Dit is echt al de tweede van mijn borderline favorieten die heel erg tegenvalt en dat maakt me sadRoemeni gisteren en vandaag dit
Jamaar jij bent dertig.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Neeeeeee je moet wel gezellig samen met mij blijven milleniallen hoor.
Ja Roemeni is wel echt jammerquote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Dit is echt al de tweede van mijn borderline favorieten die heel erg tegenvalt en dat maakt me sadRoemeni gisteren en vandaag dit
Ik heb hoop dat Roemenie het rechttrekt als ze haar zenuwen onder controle krijgt.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Dacht dat jij 27 wasquote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jamaar jij bent dertig.Ik ben nog jeugdig 26 enzo.
Age shaming! Hoe durf je!quote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jamaar jij bent dertig.Ik ben nog kwiek 26 enzo.
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:50 schreef Greys het volgende:
Tweede run is beter. Je ziet nu ineens beter dat hij achter de deuren begint en door de opening naar de stage loopt.
Vocaal ook wat beter.
Oh volgens mij valt het reuze mee hoor, zie dat de ontvangst redelijk positief is. En dit is slechts de eerste repetitie hequote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Dat was het gerucht jaquote:Op maandag 10 mei 2021 11:52 schreef Guanabana het volgende:
Wel benieuwd naar Griekenland zo, zou er nou nog iets geweldigs gebeuren of was dat helemaal gecanceld?
Hij heeft een pijl op zijn kop?quote:
Dat is wel de kracht van Benny. Het is wel iemand naar wie je blijft kijken (vind ik dan en ik geloof meer mensenquote:I literally couldn't get my eyes off of him. He's a very relatable performer.
Wat weet Rob daar nou van manquote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Rob is nog niet helemaal overtuigd
Van de act wel. Prima liedje ook. Maar haar uitstraling vind ik meestal net-niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef grazz het volgende:
Van Stefania heb ik torenhoge verwachtingen. En maak me totaal geen zorgen over haar zang.
https://eurovision.tv/live-blog-day-3quote:It’s time for Stefania from Greece, who is rehearsing her song Last Dance. Like Ireland on Saturday, we’ve heard that Greece are using some clever digital effects so we may not be able to give you a fully report of their performance until we post the official video after the second rehearsal later in the week. Some things are definitely worth waiting for...
Ze heeft niet wat Destiny wel heeft iddquote:Op maandag 10 mei 2021 11:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van de act wel. Prima liedje ook. Maar haar uitstraling vind ik meestal net-niet.
Ik zal Greys en Cee waarschuwen hem een paar ferme tikken te geven, want hij is blijkbaar ook in de perszaal.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef grazz het volgende:
Van Stefania heb ik torenhoge verwachtingen. En maak me totaal geen zorgen over haar zang.
Aww, dat is inderdaad wel heel sad.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Montaigne op haar Tiktok. Ze is aan het huilen, dat ze het zo graag wilde en dat ze niet kan komen en zo... Net wel haar persconferentie gehad maar naar Nederland mag dus niet.
Echt sneu voor haarquote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Montaigne op haar Tiktok. Ze is aan het huilen, dat ze het zo graag wilde en dat ze niet kan komen en zo... Net wel haar persconferentie gehad maar naar Nederland mag dus niet.
Had al het idee dat ze er erg veel moeite mee had, ze deed al behoorlijk raar op Twitter enzo.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Lijkt me ook wel lastig als je hier al 2 jaar naar uit kijkt. En je hebt je werk eigenlijk al gedaan in maart, en dan de rest zo zien in Rotterdam.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
ontzettend sneu iddquote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Beetje bonte-avond gevoel krijg ik van die dansers, maar wie weet gaat het wel meer leven met bewegend beeldquote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef Funhouse het volgende:
Tsjechi foto's: https://eurovision.tv/gallery/czech-republic-first-rehearsal-2021
Zo sneu, lijkt me zo lastig om toe te kijken terwijl iedereen nu aankomt en repeteert terwijl je er 2 jaar naar toe heb geleefd.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Toch is het Estland in 2013 ook vanaf de 2e startpositie gelukt, en dat lied vond ik nog minderquote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef libranl het volgende:
Tja.. Met de 2e startpositie was de laatste hoop voor Estland volgens mij al vervlogen. Een uitstekend lied kan vanaf die positie nog uitblinken, alleen dit lied is daar niet bijzonder genoeg voor.
Ze is natuurlijk ook gewoon genaaid door de omroep. Dat ze niet komt is een puur financile overweging, er valt namelijk best een mouw aan te passen maar dat kost geld en moeite.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Dat lijkt me ook, want Australische sporters reizen geloof ik wel gewoon de wereld over?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk ook gewoon genaaid door de omroep. Dat ze niet komt is een puur financile overweging, er valt namelijk best een mouw aan te passen maar dat kost geld en moeite.
Als je dat vrouwenelftal bedoelt, dat was juist niet het geval, want die speelden in Europa alleen met speelsters die al in Europa wonen. Maar er zijn best Australirs die gewoon rondreizen. Alleen je moet vrij lang in quarantaine, en dat kost dus geld.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:16 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, want Australische sporters reizen geloof ik wel gewoon de wereld over?
Wielrenners zijn bijvoorbeeld rond kerst 4 weken gewoon daar geweest (wel een aantal dagen quarantaine hotel) en dan weer terug naar Europa.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:16 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, want Australische sporters reizen geloof ik wel gewoon de wereld over?
Kermit!quote:
We hebben nog niet alles gezien geloof ikquote:Op maandag 10 mei 2021 12:24 schreef molloot200 het volgende:
Maar er was niet echt een wow-moment volgens mij hoor als ik het zo zag en hoor. Wel goed maar niet wow.
Op de rehearsal video straks niet. Maar ze kunnen het al wel in het perscentrum zien als het goed is.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Is er dus niet ook nog een onderdeel wat nu nog niet zichtbaar is wat werd gesuggereerd
Aahh, ohja, logisch!quote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op de rehearsal video straks niet. Maar ze kunnen het al wel in het perscentrum zien als het goed is.
Volgens eurovision.tv zien we meer in de 2e repetitie.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op de rehearsal video straks niet. Maar ze kunnen het al wel in het perscentrum zien als het goed is.
quote:So this is all green screen and makes very little sense watching from the arena, but we CAN tell you that Stefania is wearing a purple sparkly catsuit with matching gloves, and has four male backing dancers.
We've heard from the Greek delegation that this performance will use special visual effects that have never been used before on the Eurovision stage. They've also told us that "The stage presence captures the journey that we can all make when using our imagination. Stefania, is at times making an earthly journey or floats, by moving in an urban landscape, where the pace of life shapes people's relationships as impersonal. Her zestfulness brings her to a 'last dance' knowing that this marks a new beginning."
Intriguing.
Op reis om zijn pruikje op te halenquote:
Hier!! Ik hoor dat Griekenland best wel goed was?quote:
Als ik de beschrijvingen zo lees kan ik me dat voorstellenquote:Op maandag 10 mei 2021 12:38 schreef Aoibhin het volgende:
De Matt stream is best kritischZe vinden al die technische snufjes afleiden
Laaiend enthousiasme van onze reporters!quote:Op maandag 10 mei 2021 12:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hier!! Ik hoor dat Griekenland best wel goed was?
Ik had al een gevoel dat Griekenland ging verrassenquote:Op maandag 10 mei 2021 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laaiend enthousiasme van onze reporters!Sergey 3.0
Maar dan doen ze gewoon wat de bedoeling is tochquote:Op maandag 10 mei 2021 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik de beschrijvingen zo lees kan ik me dat voorstellen
Fotos geven nog heel weinig wegquote:Op maandag 10 mei 2021 12:40 schreef Funhouse het volgende:
Griekenland foto's: https://eurovision.tv/gallery/greece-first-rehearsal-2021
leuk pekske!quote:Op maandag 10 mei 2021 12:40 schreef Funhouse het volgende:
Griekenland foto's: https://eurovision.tv/gallery/greece-first-rehearsal-2021
Goed genoeg om door te gaan lijkt mequote:
Groot applaus (wel van de Grieken zelf)quote:Op maandag 10 mei 2021 12:39 schreef Nexum het volgende:
[..]
Hier!! Ik hoor dat Griekenland best wel goed was?
Ja, die zijn toch wel vrij onhandig ingedeeld vlak voor die Griekse storm.quote:
Ja maar daar maak ik me niet druk over. Mensen zijn echt veels te hard wat betreft eerste rehearsals, technische dingen kunnen altijd nog opgeschroeft worden. Sergey had ook iets heel moeilijk technisch gezien en met hem kwam het ook goed.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Groot applaus (wel van de Grieken zelf)
Maar wat ik zo lees op diverse websites en social media is men enthousiast, al is het wel een optreden dat echt gemaakt is voor de tv dus bepaalde effecten zijn nu nog niet (goed) te zien.
Ja. Hoe ingewikkelder de staging/hoe meer technische snufjes, hoe meer er aan gesleuteld moet worden denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja maar daar maak ik me niet druk over. Mensen zijn echt veels te hard wat betreft eerste rehearsals, technische dingen kunnen altijd nog opgeschroeft worden. Sergey had ook iets heel moeilijk technisch gezien en met hem kwam het ook goed.
Nou ja, kwam goed, kwam goed. Hij was topfavoriet en een jaar later was het ESF in Kievquote:Op maandag 10 mei 2021 12:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja maar daar maak ik me niet druk over. Mensen zijn echt veels te hard wat betreft eerste rehearsals, technische dingen kunnen altijd nog opgeschroeft worden. Sergey had ook iets heel moeilijk technisch gezien en met hem kwam het ook goed.
Precies. Komt echt wel goed met Griekenland... mensen moeten niet gelijk conclusies trekken door een eerste rehearsal.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. Hoe ingewikkelder de staging/hoe meer technische snufjes, hoe meer er aan gesleuteld moet worden denk ik.
Jaquote:Op maandag 10 mei 2021 12:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die zijn toch wel vrij onhandig ingedeeld vlak voor die Griekse storm.
Hij heeft de televote gewonnen though. Dat hij niet top 3 eindigde met de jury's is een heel ander verhaal en daar kunnen we uren over discussieren. Maar zijn act kwam technisch gezien gewoon in orde en zag er fantastisch uit in Stockholm (beter dan Mans Heroes waar het van gekopieerd is vind ik)quote:Op maandag 10 mei 2021 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, kwam goed, kwam goed. Hij was topfavoriet en een jaar later was het ESF in Kiev
Maar verder wel eens dat dit soort optredens altijd wat startproblemen hebben en het verder wel gaat lukken met meer repetities.
Dat lag denk ik vooral aan het nummer zelf, dat toch wat gedateerd was.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, kwam goed, kwam goed. Hij was topfavoriet en een jaar later was het ESF in Kiev
Maar verder wel eens dat dit soort optredens altijd wat startproblemen hebben en het verder wel gaat lukken met meer repetities.
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:52 schreef Greys het volgende:
LET OP!!!!!!!!
Om 13.00 uur (dus jullie weten het nu iets eerder) komt er op Songfestival.nl en twitter van @:Songfestival een bericht met een Google form. Voor interesse in de overgebleven kaarten!
Dus heb je geen code van vorig jaar en wil je toch nog kans maken, vul dat formulier in. F5 op Songfestival.nl en op @:Songfestival twitter.
Ga ik nu snel weer verder hier maar wilde jullie even heel snel tippen als eerste!
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goede backdrop, ziet er prima uit. Vind Stefania wel een beetje low energy, mag wel iets meer pit in.quote:
Maar dat doe je denk ik niet als hij helemaal niet komt?quote:Op maandag 10 mei 2021 13:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat maybe he will maybe he won't is echt een stom antwoord
Is het heel erg als ik zeg dat ik het een beetje een O'gene outfit vind?quote:
Nee dat is ergens mensen valse hoop geven inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat doe je denk ik niet als hij helemaal niet komt?
Tja, maar op deze manier heeft men het wel over San Marino, dus buzz en aandachtquote:Op maandag 10 mei 2021 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat doe je denk ik niet als hij helemaal niet komt?
Lekker de speculatie erin houden voor de aandacht idd, terwijl je misschien stiekem al weet dat hij niet komt. Maar ja, als je dat zegt is gelijk de speculatie en aandacht weg. Dus dan het maar in het midden houden.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, maar op deze manier heeft men het wel over San Marino, dus buzz en aandacht
Nou ja dat zou wel echt een letdown zijn voor een deel van de mensen en misschien ook een reden voor sommigen (zeker voor degenen die dit van buitenaf volgen) om niet (meer) erop te stemmen denk ik. Zeker voor mensen van mijn leeftijd, ik heb van niet die-hard ESF fans al wel gehoord dat ze wisten dat Flo Rida "deel zou nemen".quote:Op maandag 10 mei 2021 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, maar op deze manier heeft men het wel over San Marino, dus buzz en aandacht
Wel sneu voor de dummy Flo Ridaquote:Op maandag 10 mei 2021 13:27 schreef libranl het volgende:
[..]
Lekker de speculatie erin houden voor de aandacht idd, terwijl je misschien stiekem al weet dat hij niet komt. Maar ja, als je dat zegt is gelijk de speculatie en aandacht weg. Dus dan het maar in het midden houden.
Kan beide kanten op.
Maar op een gegeven moment is het wel genoeg geweestquote:Op maandag 10 mei 2021 13:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah thanks! Aankomende donderdag dus. Gaat dan daarna lukken qua quarantaine?quote:Op maandag 10 mei 2021 13:29 schreef molloot200 het volgende:
https://www.instagram.com/p/COiPMskpXoA/
@:Meridiaan
Anderen hoeven ook niet verplicht in quarantaine. Portugal gaf eergisteren nog een concert en vliegt vandaag inquote:Op maandag 10 mei 2021 13:30 schreef Amarinthe het volgende:
Ik zou het oprecht heel stom vinden als Flo Rida ineens wel komt. Hij zit t/m 16 mei echt niet in quarantaine en dan mag ie de 20e ineens het podium op?
Eerst lekker met de bikini-babes aan de rol en daarna in Rotterdam Corona spreadenquote:Op maandag 10 mei 2021 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Anderen hoeven ook niet verplicht in quarantaine. Portugal gaf eergisteren nog een concert en vliegt vandaag in
HUUUUUUUquote:
Voor het eerst in een bus wat gesnuifdquote:Op maandag 10 mei 2021 13:33 schreef Momo het volgende:
Zou die man voor eerst in een bus als dat zijn geweest?
Misschien hangt het er ook nog wel vanaf dat hij nog van buitenaf moet komen en de andere artiesten al in een bubbel zitten.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment is het wel genoeg geweestMaar het kan alleen maar tegen vallen als hij niet komt, dus ik kan het mij haast niet voorstellen dat hij niet komt. Anders zou ze nooit zo'n samenwerking zijn aangegaan voor het ESF.
Al las ik dat die man een bikiniwedstrijd had volgende week? Even die poster opzoeken.
Lover of the Russian queenquote:
Net nu ik een hap noedels neemquote:
Nicequote:Op maandag 10 mei 2021 13:40 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb zowaar wat schoolwerk kunnen doen vanochtend
Nu even alle rehearsal filmpjes kijken tijdens de lunch
Tot straks!quote:Op maandag 10 mei 2021 13:42 schreef Meridiaan het volgende:
Ik schakel weer even af, ga om 1600 uur proberen mee te kijken en luisteren bij d'n Dadi.
Heb het gevoel dat ze wel eens zou kunnen verrassenquote:
Ik weet niet hoe het kan, maar ik begin er telkens nog meer zin in te krijgenquote:Op maandag 10 mei 2021 13:45 schreef Em31 het volgende:
Heb ook zo’n zin in de complete repetities, inclusief postcards, presentatoren, etc. Dat die stream lekker snel gaat en we ook steeds meer te weten krijgen over de hele show.
Ja dit jaar meer dan andere jaren echt ook zooooo benieuwd naar de opening- en intervalacts en hoe de presentatoren het doen, dat gaan we bij de rehearsals natuurlijk ook al meekrijgenquote:Op maandag 10 mei 2021 13:45 schreef Em31 het volgende:
Heb ook zo’n zin in de complete repetities, inclusief postcards, presentatoren, etc. Dat die stream lekker snel gaat en we ook steeds meer te weten krijgen over de hele show.
Genoeg tijd om dat op de rails te krijgen voor de tweede repetitie volgens mijquote:Op maandag 10 mei 2021 13:47 schreef Nashipeer het volgende:
Op Matt's stream werd gezegd dat Ben een deel van de choreografie was vergeten waardoor het niet helemaal goed ging. Maar dat komt vast wel goed bij de tweede rehearsal
quote:Op maandag 10 mei 2021 13:47 schreef Nashipeer het volgende:
Op Matt's stream werd gezegd dat Ben een deel van de choreografie was vergeten waardoor het niet helemaal goed ging. Maar dat komt vast wel goed bij de tweede rehearsal
quote:This performance features Vincent on a raised plinth on the stage, with a little smoke and beautiful lighting. There are no backing dancers and very minimal use of the graphics screen - it’s some of the simplest staging we’ve seen so far in the competition, but Vincent’s voice needs very little accompaniment and it’s hugely effective.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |