SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:
ESCunited:
Officile liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-may
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als Tsjechi ook chaotisch is heeft Estland hetzelfde als in 2019. Sop-man met een heel braaf deuntje tussen 2 totale chaos acts (toen tussen IJsland en Portugal in). Soort rustpunt waardoor dat juist op gaat vallen.
Oh wee als dit ten koste gaat van Portugal h.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nu wil ik haast dat het doorgaat en dat jij vismand wordt
Ja dan ben ik ook woedend hoorquote:Op maandag 10 mei 2021 11:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wee als dit ten koste gaat van Portugal h.
Ik heb al 2 jaar een hekel aan deze man met z'n liedjes en gladde kop, sorry ik kan er echt niks aan doen maar ik heb een soort natuurlijke afkeer tegen hemquote:
Nou, die kans lijkt me best groot eigenlijk.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:24 schreef Fred_B het volgende:
Geen idee of iemand Sportsbet gebruikt, maar daar schijn je 4x je inleg te krijgen voor Australia Not To Qualify.
Ja, daar kun je wel een tweede hypotheek voor nemen.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, die kans lijkt me best groot eigenlijk.
Haha ik zal t voorstellen hier.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar kun je wel een tweede hypotheek voor nemen.
Lijkt mij welquote:Op maandag 10 mei 2021 11:29 schreef molloot200 het volgende:
Op zich wel benieuwd naar TsjechiZe wisten Lie to Me en Friend of a Friend wel echt goed te stagen dus dit moet ook wel goedkomen?
Oh. Nou doe ik dit zelf ookquote:Op maandag 10 mei 2021 11:01 schreef Em31 het volgende:
Fffffffffffffffffuck zit ik gewoon nog naar die oude stream te kijken vanaf het begin, hoe dom
He najsquote:
Van de week eens dat wed-topic opzoeken. Heb ook wel een paar verwachtingen die misschien iets kunnen opleverenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef Fred_B het volgende:
Kom op Tsjechie, ik heb 70 cent ingezet op Tsjechische winst
#YOLO
Ze zeikt al genoegquote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Nou ook maar de Wiwi stream aangezet, maar wat een onaangenaam geluid. Ze moet plassen, maar heeft er geen zin in
Living on the edge.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef Fred_B het volgende:
#YOLO
Is die mevrouw op het ontwikkelingsniveau van een 15-jarige blijven hangen.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Nou ook maar de Wiwi stream aangezet, maar wat een onaangenaam geluid. Ze moet plassen, maar heeft er geen zin in
Bij top10 plaats win ik 300 euroquote:Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef Fred_B het volgende:
#YOLO
Ja ik vind t eigenlijk maar rare mensen...quote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Als ze nu gaat plassen kunnen Cee of Greys haar misschien in de WC opsluitenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Ik doe het gewoonquote:
Het lijkt ook wel een act ofzo, zo overdreven en theatraal... en als je die stem hoort dan zou ze prima gecast kunnen worden als stemartiest van een animatiefilm voor de rol van heksquote:Op maandag 10 mei 2021 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is die mevrouw op het ontwikkelingsniveau van een 15-jarige blijven hangen.
Snap daar niks vanquote:Op maandag 10 mei 2021 11:41 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, kwalificatie handelt nu op 3.5, dat gaat de verkeerde kant op.
Ja ik was toen ook geen fan van de revamp, maar die bagger die Benny toen over zich heen kreegquote:Op maandag 10 mei 2021 11:40 schreef Funhouse het volgende:
Er was vorig jaar zo veel gedoe om de Kemama revamp dus snap best dat ze de Omaga revamp aan niemand hebben laten horen nog
ja, daar heb ik ook nog een tientje op staan. Het maakt blijkbaar op heel veel mensen geen indruk.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:41 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, kwalificatie handelt nu op 3.5, dat gaat de verkeerde kant op.
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:42 schreef Greys het volgende:
Tsjechi - Benny Cristo
Benny is in een gouden sportief glitterjasje en zwarte broek met rode band. Twee dansers. En het rotte is, dat is het wel eigenlijk...
Ja mooie graphics op het scherm, veel lichtbalken, maar er zit NUL energie in het optreden zelf. Hij lijkt er op dit moment nog weinig zin in te hebben. Misschien komt dat in een latere doorloop.
De start van het lied - zeg de eerste tien seconden - waren ook vrij valsig. Oh halverwege weer een keer...
Ineens zijn er vier dansers in plaats van twee.
Het geheel vind ik wat niksig. Kan er serieus niks meer over schrijven of verzinnen. Cee waarschijnlijk wel, die is daar beter in!
Ik vind dit ook leuk, mag ik dan ook nog bij Gen Z.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:43 schreef molloot200 het volgende:
Dit gaat gewoon kwalificerenHij is heel erg likeable, echt een Gen Z liedje is dit, zijn stage presence is heel goed ook als ik op het Vidbir optreden van vorig jaar af moet gaan.
Ik wist haar naam niet, maar... ja!quote:Op maandag 10 mei 2021 11:42 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Esma bedoelt
Misschien heeft ie gisteren te veel bier op, als ik die foto's net zag.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop echt op die energie straks als het geen repetitie meer is...
Neeeeeee je moet wel gezellig samen met mij blijven milleniallen hoor.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vind dit ook leuk, mag ik dan ook nog bij Gen Z.
* ijs_beer eigenlijk een jonge millenial is
Valt me heel erg mee dat die deuren zo gebruikt wordenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:44 schreef Nashipeer het volgende:
Nice! De delegaties gebruiken dat extra scherm en de deuren ook echt (zevende foto). Best veel landen vind ik tot nu toe, vergeleken met bv de triangels van 2019.
https://www.instagram.com/p/COr8nl2iAeJ/
Ik voel met je meequote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Dit is echt al de tweede van mijn borderline favorieten die heel erg tegenvalt en dat maakt me sadRoemeni gisteren en vandaag dit
Jamaar jij bent dertig.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Neeeeeee je moet wel gezellig samen met mij blijven milleniallen hoor.
Ja Roemeni is wel echt jammerquote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Dit is echt al de tweede van mijn borderline favorieten die heel erg tegenvalt en dat maakt me sadRoemeni gisteren en vandaag dit
Ik heb hoop dat Roemenie het rechttrekt als ze haar zenuwen onder controle krijgt.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Dacht dat jij 27 wasquote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jamaar jij bent dertig.Ik ben nog jeugdig 26 enzo.
Age shaming! Hoe durf je!quote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jamaar jij bent dertig.Ik ben nog kwiek 26 enzo.
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:50 schreef Greys het volgende:
Tweede run is beter. Je ziet nu ineens beter dat hij achter de deuren begint en door de opening naar de stage loopt.
Vocaal ook wat beter.
Oh volgens mij valt het reuze mee hoor, zie dat de ontvangst redelijk positief is. En dit is slechts de eerste repetitie hequote:Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |