Als de dansers een beetje fatsoenlijke pakjes aanhadden had ze echt ene prima act gehad.quote:
Dat zou dan voor de tweede keer zijn dat Estland doorgaat met een lied waar ik helemaal niks in zie maar waar alle dames hier op het forum allemaal van aan het soppen gaan.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:05 schreef Em31 het volgende:
Ik ga rellen in Rotterdam als Estland doorgaat
Die ziekenhuizen weten niet wat ze te wachten staat!quote:Op maandag 10 mei 2021 11:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dus TOCH die Eurovisie hooligans waar ze bang voor waren
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zou dan voor de tweede keer zijn dat Estland doorgaat met een lied waar ik helemaal niks in zie maar waar alle dames hier op het forum allemaal van aan het soppen gaan.
Kwalificeren op je looks![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:01 schreef Em31 het volgende:
Fffffffffffffffffuck zit ik gewoon nog naar die oude stream te kijken vanaf het begin, hoe dom
Victor Crone had op zich nog wel een catchy nummertje (niet erg origineel, maar ach); daar waren het vooral de vocals die achterblevenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zou dan voor de tweede keer zijn dat Estland doorgaat met een lied waar ik helemaal niks in zie maar waar alle dames hier op het forum allemaal van aan het soppen gaan.
![]()
Ze is weg!quote:
HALLO HALLO IK LEES MEE HALLO IK GA DEZE POST RAPPORTEREN.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
![]()
Oh dat is die rode balk.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
HALLO HALLO IK LEES MEE HALLO IK GA DEZE POST RAPPORTEREN.
Hup @Benny !quote:Op maandag 10 mei 2021 11:15 schreef grazz het volgende:
Benny in een paar minutenLichtelijk nerveus.
Ja dit slaat nergens opquote:Op maandag 10 mei 2021 11:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als de dansers een beetje fatsoenlijke pakjes aanhadden had ze echt ene prima act gehad.
Ziet er een beetje uit of de dansers een carnavalswinkel gaan overvallenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als de dansers een beetje fatsoenlijke pakjes aanhadden had ze echt ene prima act gehad.
Ik verwacht wel dezelfde chaotische vibe voor Tsjechië.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:15 schreef Cee het volgende:
[..]
HALLO HALLO IK LEES MEE HALLO IK GA DEZE POST RAPPORTEREN.
quote:Op maandag 10 mei 2021 11:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dezelfde chaotische vibe voor Tsjechië.
Als Tsjechië ook chaotisch is heeft Estland hetzelfde als in 2019. Sop-man met een heel braaf deuntje tussen 2 totale chaos acts (toen tussen IJsland en Portugal in). Soort rustpunt waardoor dat juist op gaat vallen.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dezelfde chaotische vibe voor Tsjechië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |