Oh. Nou doe ik dit zelf ookquote:Op maandag 10 mei 2021 11:01 schreef Em31 het volgende:
Fffffffffffffffffuck zit ik gewoon nog naar die oude stream te kijken vanaf het begin, hoe dom
He najsquote:
Van de week eens dat wed-topic opzoeken. Heb ook wel een paar verwachtingen die misschien iets kunnen opleverenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef Fred_B het volgende:
Kom op Tsjechie, ik heb 70 cent ingezet op Tsjechische winst
#YOLO
Ze zeikt al genoegquote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Nou ook maar de Wiwi stream aangezet, maar wat een onaangenaam geluid. Ze moet plassen, maar heeft er geen zin in
Living on the edge.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef Fred_B het volgende:
#YOLO
Is die mevrouw op het ontwikkelingsniveau van een 15-jarige blijven hangen.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Nou ook maar de Wiwi stream aangezet, maar wat een onaangenaam geluid. Ze moet plassen, maar heeft er geen zin in
Bij top10 plaats win ik 300 euroquote:Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef Fred_B het volgende:
#YOLO
Ja ik vind t eigenlijk maar rare mensen...quote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Als ze nu gaat plassen kunnen Cee of Greys haar misschien in de WC opsluitenquote:Op maandag 10 mei 2021 11:35 schreef libranl het volgende:
Ik doe het gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |