Dat was het gerucht jaquote:Op maandag 10 mei 2021 11:52 schreef Guanabana het volgende:
Wel benieuwd naar Griekenland zo, zou er nou nog iets geweldigs gebeuren of was dat helemaal gecanceld?
Hij heeft een pijl op zijn kop?quote:
Dat is wel de kracht van Benny. Het is wel iemand naar wie je blijft kijken (vind ik dan en ik geloof meer mensenquote:I literally couldn't get my eyes off of him. He's a very relatable performer.
Wat weet Rob daar nou van manquote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Rob is nog niet helemaal overtuigd
Van de act wel. Prima liedje ook. Maar haar uitstraling vind ik meestal net-niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef grazz het volgende:
Van Stefania heb ik torenhoge verwachtingen. En maak me totaal geen zorgen over haar zang.
https://eurovision.tv/live-blog-day-3quote:It’s time for Stefania from Greece, who is rehearsing her song Last Dance. Like Ireland on Saturday, we’ve heard that Greece are using some clever digital effects so we may not be able to give you a fully report of their performance until we post the official video after the second rehearsal later in the week. Some things are definitely worth waiting for...
Ze heeft niet wat Destiny wel heeft iddquote:Op maandag 10 mei 2021 11:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van de act wel. Prima liedje ook. Maar haar uitstraling vind ik meestal net-niet.
Ik zal Greys en Cee waarschuwen hem een paar ferme tikken te geven, want hij is blijkbaar ook in de perszaal.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef grazz het volgende:
Van Stefania heb ik torenhoge verwachtingen. En maak me totaal geen zorgen over haar zang.
Aww, dat is inderdaad wel heel sad.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Montaigne op haar Tiktok. Ze is aan het huilen, dat ze het zo graag wilde en dat ze niet kan komen en zo... Net wel haar persconferentie gehad maar naar Nederland mag dus niet.
Echt sneu voor haarquote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Montaigne op haar Tiktok. Ze is aan het huilen, dat ze het zo graag wilde en dat ze niet kan komen en zo... Net wel haar persconferentie gehad maar naar Nederland mag dus niet.
Had al het idee dat ze er erg veel moeite mee had, ze deed al behoorlijk raar op Twitter enzo.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Lijkt me ook wel lastig als je hier al 2 jaar naar uit kijkt. En je hebt je werk eigenlijk al gedaan in maart, en dan de rest zo zien in Rotterdam.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
ontzettend sneu iddquote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Beetje bonte-avond gevoel krijg ik van die dansers, maar wie weet gaat het wel meer leven met bewegend beeldquote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef Funhouse het volgende:
Tsjechië foto's: https://eurovision.tv/gallery/czech-republic-first-rehearsal-2021
Zo sneu, lijkt me zo lastig om toe te kijken terwijl iedereen nu aankomt en repeteert terwijl je er 2 jaar naar toe heb geleefd.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Toch is het Estland in 2013 ook vanaf de 2e startpositie gelukt, en dat lied vond ik nog minderquote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef libranl het volgende:
Tja.. Met de 2e startpositie was de laatste hoop voor Estland volgens mij al vervlogen. Een uitstekend lied kan vanaf die positie nog uitblinken, alleen dit lied is daar niet bijzonder genoeg voor.
Ze is natuurlijk ook gewoon genaaid door de omroep. Dat ze niet komt is een puur financiële overweging, er valt namelijk best een mouw aan te passen maar dat kost geld en moeite.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Dat lijkt me ook, want Australische sporters reizen geloof ik wel gewoon de wereld over?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk ook gewoon genaaid door de omroep. Dat ze niet komt is een puur financiële overweging, er valt namelijk best een mouw aan te passen maar dat kost geld en moeite.
Als je dat vrouwenelftal bedoelt, dat was juist niet het geval, want die speelden in Europa alleen met speelsters die al in Europa wonen. Maar er zijn best Australiërs die gewoon rondreizen. Alleen je moet vrij lang in quarantaine, en dat kost dus geld.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:16 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, want Australische sporters reizen geloof ik wel gewoon de wereld over?
Wielrenners zijn bijvoorbeeld rond kerst 4 weken gewoon daar geweest (wel een aantal dagen quarantaine hotel) en dan weer terug naar Europa.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:16 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, want Australische sporters reizen geloof ik wel gewoon de wereld over?
Kermit!quote:
We hebben nog niet alles gezien geloof ikquote:Op maandag 10 mei 2021 12:24 schreef molloot200 het volgende:
Maar er was niet echt een wow-moment volgens mij hoor als ik het zo zag en hoor. Wel goed maar niet wow.
Op de rehearsal video straks niet. Maar ze kunnen het al wel in het perscentrum zien als het goed is.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Is er dus niet ook nog een onderdeel wat nu nog niet zichtbaar is wat werd gesuggereerd
Aahh, ohja, logisch!quote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op de rehearsal video straks niet. Maar ze kunnen het al wel in het perscentrum zien als het goed is.
Volgens eurovision.tv zien we meer in de 2e repetitie.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op de rehearsal video straks niet. Maar ze kunnen het al wel in het perscentrum zien als het goed is.
quote:So this is all green screen and makes very little sense watching from the arena, but we CAN tell you that Stefania is wearing a purple sparkly catsuit with matching gloves, and has four male backing dancers.
We've heard from the Greek delegation that this performance will use special visual effects that have never been used before on the Eurovision stage. They've also told us that "The stage presence captures the journey that we can all make when using our imagination. Stefania, is at times making an earthly journey or floats, by moving in an urban landscape, where the pace of life shapes people's relationships as impersonal. Her zestfulness brings her to a 'last dance' knowing that this marks a new beginning."
Intriguing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |