Prima TT anders hoorquote:Op woensdag 21 april 2021 12:43 schreef Guanabana het volgende:
TTIk zag niet dat het topic ging sluiten, I panicked.
quote:Op woensdag 21 april 2021 12:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, weer genoeg gezeurd, tosti's maken
quote:Op woensdag 21 april 2021 12:55 schreef Arizona het volgende:
Dat is toevallig, ik heb ook net een tosti gemaakt, die ben ik nu aan het oppeuzelen
quote:Op woensdag 21 april 2021 12:07 schreef Strani het volgende:
Mozilla/5.0 (Linux; Android 10; SM-A405FN) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/90.0.4430.66 Mobile Safari/537.36
Ik heb van die ijzertjes die je in de broodrooster kunt hangen, maar ga wel weer een goede kopen want dit is niksquote:Op woensdag 21 april 2021 12:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
We hebben een tosti-apparaat gekocht vorige weekEerst deden we het weleens in de pan, maar dan stinkt je hele huis
wat.quote:
quote:
quote:
Mijn tosti-ijzer is een contactgrillquote:Op woensdag 21 april 2021 13:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb van die ijzertjes die je in de broodrooster kunt hangen, maar ga wel weer een goede kopen want dit is niks![]()
Iemand die ik op Instagram volg heeft HEEL VEEL GELD en had een broodrooster van 200 euro gekocht. Geen verschil met eentje van 20![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
200 euroquote:Op woensdag 21 april 2021 13:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb van die ijzertjes die je in de broodrooster kunt hangen, maar ga wel weer een goede kopen want dit is niks![]()
Iemand die ik op Instagram volg heeft HEEL VEEL GELD en had een broodrooster van 200 euro gekocht. Geen verschil met eentje van 20![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede aankoop! Wat ik ook fijn vindt aan het tosti-apparaat, is dat je geen boter hoeft te gebruiken, wat in de pan wel moet. Wij gebruiken ons tosti-apparaat ook heel frequent!quote:Op woensdag 21 april 2021 12:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
We hebben een tosti-apparaat gekocht vorige weekEerst deden we het weleens in de pan, maar dan stinkt je hele huis
Dat had ik in mijn kerstpakket, wij gebruiken die nu als gourmetstelquote:Op woensdag 21 april 2021 13:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn tosti-ijzer is een contactgrillDus je kan er ook panini's en andere dingen op maken, of open klappen en gebruiken als bakplaat
quote:
Ja precies. Zelfs toen er hond stond dacht ik "hoe dan" en duurde het evenquote:Op woensdag 21 april 2021 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Het is dat ze het zegt dat het een hond zou moeten zijn, anders had ik dat er niet in gezien.
Lekker!quote:Op woensdag 21 april 2021 14:02 schreef Fred_B het volgende:
Uitstekende TT![]()
Tevens iedereen op een like getrakteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |