Wat als die mensen massaal niet meer willen? Zoals nu gaande is?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:47 schreef raptorix het volgende:
Stelletje dramaqueens, we krijgen/hebben genoeg Pfizer en AZ om 50+ in mei lek geprikt te hebben.
Nee dat hebben we niet.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:47 schreef raptorix het volgende:
Stelletje dramaqueens, we krijgen/hebben genoeg Pfizer en AZ om 50+ in mei lek geprikt te hebben.
Pilgebruiksters zouden tekenen voor zulke odds...quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
Dus 6,9 miljoen vaccinaties gezet met J&J. 6 trombose gevallen waarvan 1 overleden en 1 ernstig
Dat zijn prima odds
Alle testfases zijn ze door. Er zijn al miljoenen mensen mee geprikt, bijwerkingen worden bijgehouden. Wat willen ze nog meer onderzoeken in een paar weken tijd?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk zit overal een risico aan, maar als de overheid adviseert om een vaccin te nemen en er zijn indicaties dat er misschien iets mee mis is, is het natuurlijk geen slechte zaak dat dat onderzocht wordt.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En we zagen het hier al wel aankomen.
Waarom niet, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:39 schreef Bocaj het volgende:
Nog even en we willen allemaal het Spoetnik vaccin hebben....
Post hier je bloedprop?quote:
Daar is de eerste rel inmiddels ook al over losgebroken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er wordt gelukkig wel getest met een testsamenleving voor het geval de vaccinaties toch niet snel de gewenste oplossing bieden.
Kunnen ze ook niet. Maar sommige media zwengelen de hype rondom de bijwerkingen onterecht teveel aan wmb.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar daar kan de media toch geen reet aan doen?
Waarover zou hij gelijk hebben....quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:48 schreef F.Sinatra het volgende:
Van Haga had toch wel gelijk. Toen ontploftje clowntje clusterfuck nog.
De eerstequote:Op dinsdag 13 april 2021 15:50 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Daar is de eerste rel inmiddels ook al over losgebroken.
Hagi gelijk geven gaat wel heel ver, maar die arrogante schoenenkoning mag wel drie toontjes lager zingen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:48 schreef F.Sinatra het volgende:
Van Haga had toch wel gelijk. Toen ontploftje clowntje clusterfuck nog.
Niet zoveel, maar russia en de rest van de wereld ligt nogal politiek gevoeligquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom niet, wat is daar mis mee?
Ga gewoon prikken godverdomme!quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:38 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nou daar gaan we. Is Gommers al ontploft?
Het punt is dus dat er nu in een paar weken net zoveel gevallen worden gemeld als normaal gesproken in een jaar. Dus ja, dat is wel even een onderzoekje waard, ja. Het is ook niet zomaar een bijwerking he, mensen die last van hebben zijn vaak nooit meer hetzelfde. Als ze het al overleven.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Alle testfases zijn ze door. Er zijn al miljoenen mensen mee geprikt, bijwerkingen worden bijgehouden. Wat willen ze nog meer onderzoeken in een paar weken tijd?
Dat is leuk als je 50+ bent, maar niet als je jonger bent.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:47 schreef raptorix het volgende:
Het is belachelijk om het ook maar voor te stellen op dit moment.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:48 schreef galantis het volgende:
[..]
Er is nog een verschil in positief en geen effect.
Als we er zo dogmatisch in blijven hangen, en dat doen de heren bewindslieden, dan blijft er bar weinig mogelijk.
Ik kan het over een halfjaar net zo mooi praten als jij nu doet, om de terrassen maar gesloten te houden.
Als de media niet zo dramatisch gedaan had, hadden we geen stops gehad.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet. Maar sommige media zwengelen de hype rondom de bijwerkingen onterecht teveel aan wmb.
Ik ga dan weer niet speciaal naar de BSO omdat ze weer open gaan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:43 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als je naar het terras gaat moet je een afspraak maken, naar de BSO niet. Terras is dus veel beter handhaafbaar.
Nogmaals: heb je een voorbeeld van nu bij J&J?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet. Maar sommige media zwengelen de hype rondom de bijwerkingen onterecht teveel aan wmb.
Dat is sowieso eng want Russen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nouja, hij stelde de vraag aan DJ hoe het zat met bijwerkingen. DIEZIJNERNIETFAKENEWSHEELGEVAARLIJKDIT.quote:
Daarom zeg ik het ook.... Misschien wel de Bentley onder de vaccins!quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dit was hem dan toch? Geen J&J. Dat is de nieuwe strategie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:43 schreef MichaelScott het volgende:
Daar gaat de nieuwe vaccinatiestrategie van Hugo.
Als ze nou iedereen gewoon 1 prik geven, dan hoef je ook geen rekening met voorraden te houden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Denken dat dat ook gaat gebeuren is dan weer jammerlijk naief te noemen.
Denk dat ze het plan van vanavond weer aan moeten passen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dit was hem dan toch? Geen J&J. Dat is de nieuwe strategie.
De hoeveelheid prikken is ook wel wat hoger hequote:Op dinsdag 13 april 2021 15:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het punt is dus dat er nu in een paar weken net zoveel gevallen worden gemeld als normaal gesproken in een jaar. Dus ja, dat is wel even een onderzoekje waard, ja. Het is ook niet zomaar een bijwerking he, mensen die last van hebben zijn vaak nooit meer hetzelfde. Als ze het al overleven.
Als je maar voor 2200 weer thuis bent.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:52 schreef Simmertje het volgende:
Heb spontaan zin gekregen om te zuipen, maar het is pas dinsdag
Dan blijven al die mensen lekker in hun holletje en mogen ze wachten tot iedereen een kans heeft gehad, ik ga niet wachten op idioten die afgaan op fake news.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat als die mensen massaal niet meer willen? Zoals nu gaande is?
https://www.telegraaf.nl/(...)he-stemming-verdamptquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nogmaals: heb je een voorbeeld van nu bij J&J?
Met als gevolg dat je je maatschappij van voor COVID niet kunt openen zoals je wilt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan blijven al die mensen lekker in hun holletje en mogen ze wachten tot iedereen een kans heeft gehad, ik ga niet wachten op idioten die afgaan op fake news.
Met dit soort webkanker krijg je mensen wel gek ja.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)he-stemming-verdampt
Lees die openingsalinea..
quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:45 schreef trein2000 het volgende:
Kennen jullie die grap van die 925 miljoen, die club heeft niet betaald.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Op papier een leuk idee, maar met een paar pretparken, sportwedstrijden en wat andere evenementen ben je zo door je capaciteit heen. Helemaal als mensen binnen een tijdsbestek van 40 uur getest moeten worden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef groenen het volgende:
Gelukkig heeft Hugo een testmaatschappij opgezet, die zullen we nodig hebben.
Wat biedt zo'n pandemie toch even heerlijk de gelegenheid om even lekker af te geven op anderen. En je kan je altijd mooi verschuilen achter autoriteit en morele superioriteit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het is belachelijk om het ook maar voor te stellen op dit moment.
Stampvoetende kleuters en tokkies die hun biertje willen op een terras.
Ik zoek naar juiste nette bewoordingen wat ik van (sommige) media vind.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn, we kunnen niet omdat mensen in poepverhalen geloven het hele land dichthouden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met als gevolg dat je je maatschappij van voor COVID niet kunt openen zoals je wilt.
is nog niet goedgekeurd dus voorlopig hebben we alleen nog maar de Vlad van WC Eend resultatenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Precies. Daarom komen er nu ook dingen aan het licht die in de trials niet per se naar boven kwamen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
De hoeveelheid prikken is ook wel wat hoger he
Hoeveel krijgen we van de andere vaccins in Q2 en Q3?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:53 schreef _serial_ het volgende:
Ons land heeft in totaal 11,3 miljoen doses besteld.
Tel daarbij op het vrijwel onbruikbare AZ
Dan weet je gewoon dat je de hele zomer een lockdown en maatregelen hebt
Nee tochquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit voor onzin?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:53 schreef _serial_ het volgende:
Tel daarbij op het vrijwel onbruikbare AZ
Dat zouden naar verhouding dus 10 trombosedoden zijn, mits ze inderdaad door het vaccin veroorzaakt worden. Er zijn gisteren 20 sterfgevallen door COVID gemeld, dus waar hebben we het over?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:53 schreef _serial_ het volgende:
Ons land heeft in totaal 11,3 miljoen doses besteld.
Verhoudingen.... verhoudingen.... risico.... kans....quote:De twee diensten doen onderzoek naar de zes trombosegevallen, die zich voordeden bij vrouwen tussen de 18 en 48 jaar. Een van de vrouwen is overleden, een ander ligt in het ziekenhuis. Bijna zeven miljoen Amerikanen zijn inmiddels ingeënt met het Janssen-vaccin, waarbij één prik volstaat voor immuniteit tegen het coronavirus.
Die vent gaat straks lekker stichting opheffen en met 925 miljoen en 925 hoeren een boenga boenga feest bouwen op eilandje.quote:
Alleen 60+ krijgt het nog, nou die willen het niet meer.quote:
Ik kijk al maanden geen persconferenties meer, maar wil het nu toch wel serieus overwegen. Gewoon genieten van het totale pandemonium tijdens het vragen stellen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat is dit voor een dag vandaag?![]()
Ik heb het eigenlijk heel druk met werk, maar steeds gebeurt er weer iets geks waardoor je hier weer moet lezen.
Ok, dit is de T. Die kennen we als sensatiekrant en zelfs de T schrijft hier minder hysterisch dan ik op de eerste drie pagina's van dit topic ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Af te geven? Hoe is een terras opeens van levensbelang als we in een lockdown zitten? Hoor je niet hoe belachelijk je klinkt?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:54 schreef galantis het volgende:
[..]
Wat biedt zo'n pandemie toch even heerlijk de gelegenheid om even lekker af te geven op anderen. En je kan je altijd mooi verschuilen achter autoriteit en morele superioriteit.
Geniet nog maar even van deze momenten, zo lang gaat het niet meer duren.
Zulke vergelijkingen slaan nergens op. De overheid deelt geen covid uit, he. Bovendien zijn er andere vaccins beschikbaar waar deze problemen niet bij spelen, dus het is een beetje raar om te roepen dat er dan maar 10 mensen dood moeten.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat zouden naar verhouding dus 10 trombosedoden zijn, mits ze inderdaad door het vaccin veroorzaakt worden. Er zijn gisteren 20 sterfgevallen door COVID gemeld, dus waar hebben we het over?
Webkanker nog wel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met dit soort webkanker krijg je mensen wel gek ja.
En het verdunt je bloed tegelijk!quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:56 schreef xFriendx het volgende:
Misschien zit er bij Sputnik nog wat gratis wodka bij![]()
Als je dan trombose krijgt ben je het tenminste ook meteen weer vergeten.
Ik zeg net nog dat mijn pa, waar ik eerst tegen was, morgen gewoon zijn prikje gaat halen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Alleen 60+ krijgt het nog, nou die willen het niet meer.
Ik denk dat vrijwel iedereen hier vóór de vaccins is en kan redeneren dat de kans zeer klein is dat je iets oploopt. Het gaat om de vele vele mensen met een laag IQ, uit achterstandswijken, met een sociale / culturele achterstand die dit lezen en denken: Ammehoela, ik ga me niet laten vaccineren.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:56 schreef raptorix het volgende:
Mijn god echt sommige mensen in dit topic, wat een rubbertegel kinderen zijn jullie, maar als jullie backpacken gaan in Azie kankeren jullie je zelf een half jaar vol met Lariam, ooit wel eens gezocht wat dat met je doet?
Als jij geen prik wil, dan doe je het niet. Het risico is verwaarloosbaar klein en de kans op covid en trombose door covid vele malen hoger.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zulke vergelijkingen slaan nergens op. De overheid deelt geen covid uit, he. Bovendien zijn er andere vaccins beschikbaar waar deze problemen niet bij spelen, dus het is een beetje raar om te roepen dat er dan maar 10 mensen dood moeten.
Het terras gaat ook niet open....quote:
Haal je dat eruit ja? Oke dan.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan spring je toch zelf van een brug af? Als je andere meningen niet aan kan?
Borderline-topic, kickje naar R&P stel ik voor.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok, dit is de T. Die kennen we als sensatiekrant en zelfs de T schrijft hier minder hysterisch dan ik op de eerste drie pagina's van dit topic ben tegengekomen.
Je wilt ook alle 50-ers vaccinerenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:59 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haal AZ en Moderna eruit en je ziet dat je pas in Q3 wat meer kan verwachten.
De zomer kan je vergeten dus.
Als jij hem nou vergeet, ga ik over een maand wel lekker een biertje drinken op een terras in een stralende zon met 25 graden zon op mijn kale kop.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:59 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haal AZ en Moderna eruit en je ziet dat je pas in Q3 wat meer kan verwachten.
De zomer kan je vergeten dus.
Eigenlijk zeggen alle mensen die jonger zijn die ik spreek dat ze helemaal niet gevaccineerd willen worden. Dus ben benieuwd hoe dat dan verder gaat.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat is leuk als je 50+ bent, maar niet als je jonger bent.
Maar dat is een keuze.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:56 schreef raptorix het volgende:
Mijn god echt sommige mensen in dit topic, wat een rubbertegel kinderen zijn jullie, maar als jullie backpacken gaan in Azie kankeren jullie je zelf een half jaar vol met Lariam, ooit wel eens gezocht wat dat met je doet?
Waaaat onmiddellijk verbieden. Ik heb de NOS hierover getipt. Jullie krijgen zo een pushbericht en Thierry stelt de kamervragenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Verhoudingen.... verhoudingen.... risico.... kans....
Paracetamol schijnt nog gevaarlijker te zijn hoorde ik....
De enige reden waarom we de zomer zouden kunnen vergeten is net als alle andere jaren gewoon het weer.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij hem nou vergeet, ga ik over een maand wel lekker een biertje drinken op een terras in een stralende zon met 25 graden zon op mijn kale kop.
Je vergeet de mensen die gewoon geen behoefte hebben aan dit hele circus.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedereen hier vóór de vaccins is en kan redeneren dat de kans zeer klein is dat je iets oploopt. Het gaat om de vele vele mensen met een laag IQ, uit achterstandswijken, met een sociale / culturele achterstand die dit lezen en denken: Ammehoela, ik ga me niet laten vaccineren.
Precies. Lange leve de klimaat crisis, gaat gewoon weer een stralende zomer worden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De enige reden waarom we de zomer zouden kunnen vergeten is net als alle andere jaren gewoon het weer.
Het hele leve is een fucking keuze, voorlopig zie ik nog steeds al die oudjes door de supermarkt schuifelen, of doodleuk zeggen: Moet wel ver reizen voor die prik, ik wacht wel tot het in de buurt kan. Flikker op, land moet zo snel mogelijk open.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar dat is een keuze.
En heb ik niet gedaan.
Het gaat helemaal niet om mij. Het gaat erom dat we niet uit wanhoop een loopje nemen met de veiligheidsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als jij geen prik wil, dan doe je het niet. Het risico is verwaarloosbaar klein en de kans op covid en trombose door covid vele malen hoger.
Jep, en de groep groeit ook.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je vergeet de mensen die gewoon geen behoefte hebben aan dit hele circus.
Bij welke van de 5 mensen op 400.000 wil je dat precies doen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:02 schreef Za het volgende:
Is het geen optie om mensen die AZ cq Jansen krijgen tijdelijk op een bloedverdunner cq antistollingsmiddel te zetten?
Ah het duurde even, maar daar is de oudjesbash weerquote:Op dinsdag 13 april 2021 16:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het hele leve is een fucking keuze, voorlopig zie ik nog steeds al die oudjes door de supermarkt schuifelen, of doodleuk zeggen: Moet wel ver reizen voor die prik, ik wacht wel tot het in de buurt kan. Flikker op, land moet zo snel mogelijk open.
Per jaar 2 op de 1000 mensen en indien je vliegt 3x zo'n grotere kans. Ondertussen hebben wij een werkend vaccins voor een PANDEMIE met duizenden doden per dag, overbelaste er uitgestelde zorg, miljarden economische schade, geestelijke schade ...... maar hey 1 op de 1 miljoen mensen krijgen trombose na vaccinatie.quote:Zeker in combinatie met langdurig zitten in een vliegtuigstoel neemt het risico op een trombose dan toe. Het risico op trombose door vliegen is ongeveer 3 x groter dan op de grond. Dit is gelukkig nog steeds een klein risico: trombose treft normaal gesproken per jaar twee op de duizend mensen.
Ze komen er vanzelf wel achter dat ze dan niet meer op reis kunnen of de hele dag een staaf in hun huig moeten laten stoppen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zeggen alle mensen die jonger zijn die ik spreek dat ze helemaal niet gevaccineerd willen worden. Dus ben benieuwd hoe dat dan verder gaat.
Is gewoon bewezen dat die slechter aan de maatregelen houden als jongeren.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah het duurde even, maar daar is de oudjesbash weer.
Het is niet duidelijk of dat werkt. De problemen die spelen zijn geen "gewone" trombose.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:02 schreef Za het volgende:
Is het geen optie om mensen die AZ cq Jansen krijgen tijdelijk op een bloedverdunner cq antistollingsmiddel te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |