Had hij een strategie dan?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:43 schreef MichaelScott het volgende:
Daar gaat de nieuwe vaccinatiestrategie van Hugo.
Het hele testen is niet geschikt om trend te meten in dit stadium.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:43 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Die conclusie is niet alleen kort door de bocht, er zit geen bocht in.
Oké, dan ga ik wel ná jou...quote:
Wanneer gaat massahysterie eens in ons voordeel werken?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
Nou dan zal Nederland ook wel Jansen cancellenvaccineer gewoon door. Die paar doden vallen in het niet bij de schade door corona
Het is momenteel niet aan Nederland. Janssen levert niet zolang het onderzoek in de VS loopt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
Nou dan zal Nederland ook wel Jansen cancellenvaccineer gewoon door. Die paar doden vallen in het niet bij de schade door corona
Even vervelend... hoe wereldvreemd ben je als je na een jaar ellende nog het woord 'even' in je mond durft te nemen. Ik word echt steeds agressiever van deze ellende, tijd om even een uurtje op de mat te gaan. ,quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:34 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
[..]
Of ga in de kantoortuin zitten, dat mag gelukkig wel en wordt dan ook massaal gedaan.
Verstandig dat hij toch gaat. Heel raar dat jij je vader niet tegen Corona wilt beschermenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Overigens was ik hier vrij negatief over AZ icm vader en gaf hem advies niet te prikken.
Hij gaat morgenvroeg alsnog na belletje huisarts.
Dat ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het hele testen is niet geschikt om trend te meten in dit stadium.
Hoezo is dat anders? Overal zit een klein risico aan? Niks is 100% veilig. Mag je pas gaan prikken als er geen enkele bijwerking meer is?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zwaar teleurstellende post van nota bene een moderator, dit.
Ja erg raar na een herseninfarct vorig jaar, door een bloedpropje. Precies de klacht die je hoorde bij AZ.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verstandig dat hij toch gaat. Heel raar dat jij je vader niet tegen Corona wilt beschermen
Er komen een zooi mensen bij elkaar die daar eerst ook nog eens moeten komen. Hoe zou dat positief kunnen zijn?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:42 schreef galantis het volgende:
[..]
Zou alleen onlogisch zijn als men zou kunnen aantonen dat dit virusverspreiding in de hand helpt.
Maar ja, als je er al zo instaat, is elke versoepeling een grap.
Een uurtje op de mat? Is dat een andere uitdrukking voor volledig uit elkaar getrokken worden?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:44 schreef josja het volgende:
[..]
Even vervelend... hoe wereldvreemd ben je als je na een jaar ellende nog het woord 'even' in je mond durft te nemen. Ik word echt steeds agressiever van deze ellende, tijd om even een uurtje op de mat te gaan. ,
Oei! Nou wordt het spannend.quote:
Ik bekijk het van de positieve kant : mensen waren vorig jaar als de dood voor het nieuwe mRNA vaccin. Nu is dat vaccin wrs ongekend populair aan t wordenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:42 schreef ondeugend het volgende:
Ongelooflijk... dit begint een heel naar scenario te worden.
Ik voel me vooral bevestigd in mijn mening dat degenen, die ons onder hun bezielende leiding uit deze pandemie dienen te loodsen, niet veel meer kunnen dan van boterhammen stront maken. Onder leiding van de EU en stoethaspels als de Jonge gaan we nooit uit deze pandemie komen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik voel me een beetje murw geslagen, hebben jullie dat ook?
Jawel, zeker wel. Het gaat mij om de tendens: na AZ komt J&J er nu overheen. Het vertrouwen keldert en keldert met de dag en dit is een Europees, zo niet wereldwijd probleem straks.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
NOS pusht maar dat zal wel niet mogen natuurlijk.
Haha gek wijf. Dat is dat even vervelend. Dan kun je ook wel zeggen dat het in de ziekenhuizen zo druk is, dat is even vervelend. Komt wel weer goed....quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:34 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
[..]
Of ga in de kantoortuin zitten, dat mag gelukkig wel en wordt dan ook massaal gedaan.
Dan wegen nog de voordelen zwaarder dan de nadelen. Snap al echt niet waarom ze met az gestopt zijn voor onder de 60.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jep, precies hetzelfde. De grote vraag op dit moment is denk ik hoeveel van die trombosegevallen er aan het licht gaan komen. Tot nu toe zijn het er maar 1 op de miljoen, wat denk ik geen reden is om ermee te stoppen. Maar als er meer opduiken de komende tijd, kan het zomaar dezelfde kant opgaan als wat er met AZ is gebeurd.
Dat heeft alleen zin als je bij zou houden waarom mensen zich laten testen.quote:
Schaam je gewoon diep met je voorbeeldfunctie, schandequote:Op dinsdag 13 april 2021 15:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo is dat anders? Overal zit een klein risico aan? Niks is 100% veilig. Mag je pas gaan prikken als er geen enkele bijwerking meer is?
Ik snap niet dat ze niet gewoon doorleveren.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Johnson & Johnson stelt levering Janssen-vaccin in Europa uit vanwege bloedstollingproblemen
Johnson& Johnson, het moederbedrijf van vaccinproducent Janssen, levert voorlopig geen vaccin meer.
RIP allen
Maar daar kan de media toch geen reet aan doen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jawel, zeker wel. Het gaat mij om de tendens: na AZ komt J&J er nu overheen. Het vertrouwen kelder en kelder met de dag en dit is een Europees, zo niet wereldwijd probleem straks.
Kennelijk in samenspraak met EMA waar CBG zegt dat ze gewoon door moeten prikkenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet gewoon doorleveren.
Dat vertraagt alleen maar verder.
Natuurlijk zit overal een risico aan, maar als de overheid adviseert om een vaccin te nemen en er zijn indicaties dat er misschien iets mee mis is, is het natuurlijk geen slechte zaak dat dat onderzocht wordt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo is dat anders? Overal zit een klein risico aan? Niks is 100% veilig. Mag je pas gaan prikken als er geen enkele bijwerking meer is?
Op alleen Pfizer en Moderna ook?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:47 schreef raptorix het volgende:
Stelletje dramaqueens, we krijgen/hebben genoeg Pfizer en AZ om 50+ in mei lek geprikt te hebben.
En dit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:47 schreef raptorix het volgende:
Stelletje dramaqueens, we krijgen/hebben genoeg Pfizer en AZ om 50+ in mei lek geprikt te hebben.
Ook leuk, maar helaas nu yoga in mijn eentjequote:Op dinsdag 13 april 2021 15:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Een uurtje op de mat? Is dat een andere uitdrukking voor volledig uit elkaar getrokken worden?
Yup.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:39 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
Dan zitten we dus nog gehele 2021 in lockdown.
RIP 2021
Liability wellicht?quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet gewoon doorleveren.
Dat vertraagt alleen maar verder.
@monkyyyquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Johnson & Johnson stelt levering Janssen-vaccin in Europa uit vanwege bloedstollingproblemen
Johnson& Johnson, het moederbedrijf van vaccinproducent Janssen, levert voorlopig geen vaccin meer.
RIP allen
Hij gaat vanzelf weer naar beneden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:45 schreef Za het volgende:
Wereldwijd hebben we de januari piek alweer zo ongeveer bereikt.
Sommigen zullen hier een positieve trend in kunnen zien:
[ afbeelding ]
Er is nog een verschil in positief en geen effect.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Er komen een zooi mensen bij elkaar die daar eerst ook nog eens moeten komen. Hoe zou dat positief kunnen zijn?
We hebben een avondklok, je mag 1 bezoeker ontvangen. Vaccinaties lopen stroef. etc. etc.
En hier gaat het terrassen.
Denken dat dat ook gaat gebeuren is dan weer jammerlijk naief te noemen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:47 schreef raptorix het volgende:
Er wordt gelukkig wel getest met een testsamenleving voor het geval de vaccinaties toch niet snel de gewenste oplossing bieden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig hebben we ook erg goed nagedacht over wat we doen zonder vaccins en staan er diverse uitbreidingen op de planning, gaat er veel geld naar de zorg, zodat, mocht het nodig zijn, we ook zonder vaccins verder kunnen zonder lockdowns en avondklokjes... toch...? TOCH!?!?!?!
Nee, toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |