We proberen het in 2022 weer eens hahaquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Osterhaus waarschuwde er al voor lange tijd geleden...
Hier sta je in een halletje van 3 m2 met een ouder of 20 te wachten als het regent.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
Want ik begrijp dat niet nee. Als je met twee man aan een tafeltje mag zitten. Ik vermoed dat het alleen bij het ophalen van de kids al drukker is. Maar goed, dat was het argument niet. Het ging om mixende bubbels. Waarom is dat nu niet meer relevant?
Zou alleen onlogisch zijn als men zou kunnen aantonen dat dit virusverspreiding in de hand helpt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:40 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
We hebben het over een terras.
Je kan best even zonder een terras tijdens een pandemie. Ik bedoel, hoe is het logisch een zooi terrassen te openen nu? Is dit een grap ofzo?
Vooral ZIEDEND.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik voel me een beetje murw geslagen, hebben jullie dat ook?
Dan zal de aanpassing van de strategie wel zijn dat we voorlopig maar 1 prik zetten.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is zeker niet grappig. Maar nogmaals: er zijn t/m Q3 genoeg doses Pfizer en Moderna besteld om alle Nederlanders van een inenting te voorzien, en daarna nog meer.
Dus nee, het is niet zo dat er "niks meer overblijft straks".
Nee, totaal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vermaak me vandaag opperbest, dit is toch puur cabaret joh.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet echt, want ik had toch al geen enkele hoop dat het nog wat zou worden dit jaarquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik was al aan het zoeken.... Kin net wat fine!quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:40 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En dan daar hetzelfde probleem tegenkomen?
Als je naar het terras gaat moet je een afspraak maken, naar de BSO niet. Terras is dus veel beter handhaafbaar.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want alleen de mensen die naar de BSO gaan gaan ook naar het terras?
Mooie film waar we in zitten jaquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:42 schreef ondeugend het volgende:
Ongelooflijk... dit begint een heel naar scenario te worden.
Ok man.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:43 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als je naar het terras gaat moet je een afspraak maken, naar de BSO niet. Terras is dus veel beter handhaafbaar.
Die conclusie is niet alleen kort door de bocht, er zit geen bocht in.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
kortom mensen laten zich nog sneller testen, prima alleen maar positief.
Reparatieplannetje maken.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:43 schreef MichaelScott het volgende:
Daar gaat de nieuwe vaccinatiestrategie van Hugo.
Zwaar teleurstellende post van nota bene een moderator, dit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:43 schreef Momo het volgende:
Maar dan mag ook niemand weer autorijden want er overlijden gemiddeld dagelijks 2 mensen in het verkeer in Nederland?
Je zou bijna zeggen als wappie dat ze dit doen om ons in lockdown te houden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:43 schreef Momo het volgende:
Maar dan mag ook niemand weer autorijden want er overlijden gemiddeld dagelijks 2 mensen in het verkeer in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |