Borderline-topic, kickje naar R&P stel ik voor.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok, dit is de T. Die kennen we als sensatiekrant en zelfs de T schrijft hier minder hysterisch dan ik op de eerste drie pagina's van dit topic ben tegengekomen.
Je wilt ook alle 50-ers vaccinerenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:59 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haal AZ en Moderna eruit en je ziet dat je pas in Q3 wat meer kan verwachten.
De zomer kan je vergeten dus.
Als jij hem nou vergeet, ga ik over een maand wel lekker een biertje drinken op een terras in een stralende zon met 25 graden zon op mijn kale kop.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:59 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haal AZ en Moderna eruit en je ziet dat je pas in Q3 wat meer kan verwachten.
De zomer kan je vergeten dus.
Eigenlijk zeggen alle mensen die jonger zijn die ik spreek dat ze helemaal niet gevaccineerd willen worden. Dus ben benieuwd hoe dat dan verder gaat.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat is leuk als je 50+ bent, maar niet als je jonger bent.
Maar dat is een keuze.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:56 schreef raptorix het volgende:
Mijn god echt sommige mensen in dit topic, wat een rubbertegel kinderen zijn jullie, maar als jullie backpacken gaan in Azie kankeren jullie je zelf een half jaar vol met Lariam, ooit wel eens gezocht wat dat met je doet?
Waaaat onmiddellijk verbieden. Ik heb de NOS hierover getipt. Jullie krijgen zo een pushbericht en Thierry stelt de kamervragenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Verhoudingen.... verhoudingen.... risico.... kans....
Paracetamol schijnt nog gevaarlijker te zijn hoorde ik....
De enige reden waarom we de zomer zouden kunnen vergeten is net als alle andere jaren gewoon het weer.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij hem nou vergeet, ga ik over een maand wel lekker een biertje drinken op een terras in een stralende zon met 25 graden zon op mijn kale kop.
Je vergeet de mensen die gewoon geen behoefte hebben aan dit hele circus.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel iedereen hier vóór de vaccins is en kan redeneren dat de kans zeer klein is dat je iets oploopt. Het gaat om de vele vele mensen met een laag IQ, uit achterstandswijken, met een sociale / culturele achterstand die dit lezen en denken: Ammehoela, ik ga me niet laten vaccineren.
Precies. Lange leve de klimaat crisis, gaat gewoon weer een stralende zomer worden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De enige reden waarom we de zomer zouden kunnen vergeten is net als alle andere jaren gewoon het weer.
Het hele leve is een fucking keuze, voorlopig zie ik nog steeds al die oudjes door de supermarkt schuifelen, of doodleuk zeggen: Moet wel ver reizen voor die prik, ik wacht wel tot het in de buurt kan. Flikker op, land moet zo snel mogelijk open.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar dat is een keuze.
En heb ik niet gedaan.
Het gaat helemaal niet om mij. Het gaat erom dat we niet uit wanhoop een loopje nemen met de veiligheidsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als jij geen prik wil, dan doe je het niet. Het risico is verwaarloosbaar klein en de kans op covid en trombose door covid vele malen hoger.
Jep, en de groep groeit ook.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je vergeet de mensen die gewoon geen behoefte hebben aan dit hele circus.
Bij welke van de 5 mensen op 400.000 wil je dat precies doen?quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:02 schreef Za het volgende:
Is het geen optie om mensen die AZ cq Jansen krijgen tijdelijk op een bloedverdunner cq antistollingsmiddel te zetten?
Ah het duurde even, maar daar is de oudjesbash weerquote:Op dinsdag 13 april 2021 16:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het hele leve is een fucking keuze, voorlopig zie ik nog steeds al die oudjes door de supermarkt schuifelen, of doodleuk zeggen: Moet wel ver reizen voor die prik, ik wacht wel tot het in de buurt kan. Flikker op, land moet zo snel mogelijk open.
Per jaar 2 op de 1000 mensen en indien je vliegt 3x zo'n grotere kans. Ondertussen hebben wij een werkend vaccins voor een PANDEMIE met duizenden doden per dag, overbelaste er uitgestelde zorg, miljarden economische schade, geestelijke schade ...... maar hey 1 op de 1 miljoen mensen krijgen trombose na vaccinatie.quote:Zeker in combinatie met langdurig zitten in een vliegtuigstoel neemt het risico op een trombose dan toe. Het risico op trombose door vliegen is ongeveer 3 x groter dan op de grond. Dit is gelukkig nog steeds een klein risico: trombose treft normaal gesproken per jaar twee op de duizend mensen.
Ze komen er vanzelf wel achter dat ze dan niet meer op reis kunnen of de hele dag een staaf in hun huig moeten laten stoppen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zeggen alle mensen die jonger zijn die ik spreek dat ze helemaal niet gevaccineerd willen worden. Dus ben benieuwd hoe dat dan verder gaat.
Is gewoon bewezen dat die slechter aan de maatregelen houden als jongeren.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah het duurde even, maar daar is de oudjesbash weer.
Het is niet duidelijk of dat werkt. De problemen die spelen zijn geen "gewone" trombose.quote:Op dinsdag 13 april 2021 16:02 schreef Za het volgende:
Is het geen optie om mensen die AZ cq Jansen krijgen tijdelijk op een bloedverdunner cq antistollingsmiddel te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |