Nouja, hij stelde de vraag aan DJ hoe het zat met bijwerkingen. DIEZIJNERNIETFAKENEWSHEELGEVAARLIJKDIT.quote:
Daarom zeg ik het ook.... Misschien wel de Bentley onder de vaccins!quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom niet, wat is daar mis mee?
Dit was hem dan toch? Geen J&J. Dat is de nieuwe strategie.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:43 schreef MichaelScott het volgende:
Daar gaat de nieuwe vaccinatiestrategie van Hugo.
Als ze nou iedereen gewoon 1 prik geven, dan hoef je ook geen rekening met voorraden te houden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Denken dat dat ook gaat gebeuren is dan weer jammerlijk naief te noemen.
Denk dat ze het plan van vanavond weer aan moeten passen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dit was hem dan toch? Geen J&J. Dat is de nieuwe strategie.
De hoeveelheid prikken is ook wel wat hoger hequote:Op dinsdag 13 april 2021 15:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het punt is dus dat er nu in een paar weken net zoveel gevallen worden gemeld als normaal gesproken in een jaar. Dus ja, dat is wel even een onderzoekje waard, ja. Het is ook niet zomaar een bijwerking he, mensen die last van hebben zijn vaak nooit meer hetzelfde. Als ze het al overleven.
Als je maar voor 2200 weer thuis bent.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:52 schreef Simmertje het volgende:
Heb spontaan zin gekregen om te zuipen, maar het is pas dinsdag
Dan blijven al die mensen lekker in hun holletje en mogen ze wachten tot iedereen een kans heeft gehad, ik ga niet wachten op idioten die afgaan op fake news.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat als die mensen massaal niet meer willen? Zoals nu gaande is?
https://www.telegraaf.nl/(...)he-stemming-verdamptquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nogmaals: heb je een voorbeeld van nu bij J&J?
Met als gevolg dat je je maatschappij van voor COVID niet kunt openen zoals je wilt.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan blijven al die mensen lekker in hun holletje en mogen ze wachten tot iedereen een kans heeft gehad, ik ga niet wachten op idioten die afgaan op fake news.
Met dit soort webkanker krijg je mensen wel gek ja.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)he-stemming-verdampt
Lees die openingsalinea..
quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:45 schreef trein2000 het volgende:
Kennen jullie die grap van die 925 miljoen, die club heeft niet betaald.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:45 schreef trein2000 het volgende:
Kennen jullie die grap van die 925 miljoen, die club heeft niet betaald.
[ twitter ]
Op papier een leuk idee, maar met een paar pretparken, sportwedstrijden en wat andere evenementen ben je zo door je capaciteit heen. Helemaal als mensen binnen een tijdsbestek van 40 uur getest moeten worden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef groenen het volgende:
Gelukkig heeft Hugo een testmaatschappij opgezet, die zullen we nodig hebben.
Wat biedt zo'n pandemie toch even heerlijk de gelegenheid om even lekker af te geven op anderen. En je kan je altijd mooi verschuilen achter autoriteit en morele superioriteit.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het is belachelijk om het ook maar voor te stellen op dit moment.
Stampvoetende kleuters en tokkies die hun biertje willen op een terras.
Ik zoek naar juiste nette bewoordingen wat ik van (sommige) media vind.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)he-stemming-verdampt
Lees die openingsalinea..
Het zal me een rotzorg zijn, we kunnen niet omdat mensen in poepverhalen geloven het hele land dichthouden.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met als gevolg dat je je maatschappij van voor COVID niet kunt openen zoals je wilt.
is nog niet goedgekeurd dus voorlopig hebben we alleen nog maar de Vlad van WC Eend resultatenquote:Op dinsdag 13 april 2021 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom niet, wat is daar mis mee?
Precies. Daarom komen er nu ook dingen aan het licht die in de trials niet per se naar boven kwamen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 15:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
De hoeveelheid prikken is ook wel wat hoger he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |