Of praat slecht over haar. Lafaard echt wat een schijnheilig joch is het zeg. Moet wel lachen want Thomas weet precies hoe en wat hij allemaal heeft gezegd. Die zal ook wel denken nu.quote:Op zondag 4 april 2021 15:24 schreef Toweler het volgende:
Hoor die matt praten nu maar als hij vragen krijgt over jill in een live dan zegt hij niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 4 april 2021 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
ZIe al helemaal voor me dat die moeder van Matt, de moeder van Jill heeft gebeld van die dochter van jou treitert mijn zoon. Doe er wat aan.
Ik mag hopen dat familie vrienden Thomas dat tegen haar gaat zeggenquote:Op zondag 4 april 2021 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of praat slecht over haar. Lafaard echt wat een schijnheilig joch is het zeg. Moet wel lachen want Thomas weet precies hoe en wat hij allemaal heeft gezegd. Die zal ook wel denken nu.
quote:Op zondag 4 april 2021 15:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst Matt na de streamlock op stream 2 .....![]()
Matt is terug deel 1 - 4 april 2021.Goed goed goed , zeker zeker zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een naar stuk vreten is het
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:
Ja, zeker weten. Ze mogen elkaar niet zwart makenquote:Op zondag 4 april 2021 15:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat ze alleen maar positief mogen zijn. Voorwaarde om ff terug te mogen.
Over stalkergedrag gesproken..quote:Op zondag 4 april 2021 15:28 schreef Hitchslap het volgende:
Michel in z'n sas omdat Naomi heeft laten weten dat alles bij Julie thuis "gewoon ok" is.
Die zit met z'n hoofd alweer op de logeerkamer.
Of hij denkt; jammer, nu kan ik Julie niet troosten en er voor haar zijn.quote:Op zondag 4 april 2021 15:28 schreef Hitchslap het volgende:
Michel in z'n sas omdat Naomi heeft laten weten dat alles bij Julie thuis "gewoon ok" is.
Die zit met z'n hoofd alweer op de logeerkamer.
Zou wel weer tekenend voor deze Big Brother zijn. Oud-bewoners erin gooien maar dan afdwingen dat ze positief moeten doen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Ze mogen elkaar niet zwart maken
Hij kan ¤1000,- verdienen. Onduidelijk hoelang hij dat ei daarvoor op moet houden. Hoorde ergens 18 uur maar dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat dat geld van Matt terug komt in de pot als hij die vijf uur kan volhouden ...
5 uur.quote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hij kan ¤1000,- verdienen. Onduidelijk hoelang hij dat ei daarvoor op moet houden. Hoorde ergens 18 uur maar dat lijkt me sterk.
Oh, gemist, thanksquote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef engine het volgende:
Hij kan ¤1000,- verdienen. Onduidelijk hoelang hij dat ei daarvoor op moet houden.
Hoorde ergens 18 uur maar dat lijkt me sterk.
Hij zou zich eens over zijn obsessie voor haar heen moeten zetten.quote:Op zondag 4 april 2021 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
De stalker weer over dat zijn kamer nog steeds ruikt naar de parfum van Jill.
5 dus. Dat had ik dan weer gemistquote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, gemist, thanksHoorde net volgens mij vijf uur.
In totaal 4 uur begreep ikquote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, gemist, thanksHoorde net volgens mij vijf uur.
In zijn dromen heeft hij haar alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef Hitchslap het volgende:
Matt blijft maar doorgaan over dat "elk hoekje" van zijn kamer nog naar Jill ruikt.
Haha weer rennen. Ze zoeken elkaar echt opquote:Op zondag 4 april 2021 15:37 schreef Windhapper het volgende:
Thomas en Jill samen op de kamer. Dat duurt nooit lang.
Inderdaad en dan zeggen dat Jill hem zo gepest heeft. Wat zet hij zich voorschutquote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef Hitchslap het volgende:
Matt blijft maar doorgaan over dat "elk hoekje" van zijn kamer nog naar Jill ruikt.
Op dat kussen zal intussen ook wel meer zitten dan Jill's parfum.quote:Op zondag 4 april 2021 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In zijn dromen heeft hij haar alle hoeken van de kamer laten zien.
Beter bewaren voor Pat misschienquote:Op zondag 4 april 2021 15:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Loop een beetje tegen mijn uploadlimiet aan, is er nog behoefte aan meer delen Thomas en/of Naomi ?
Volgens mij wel , maar ze merkt iets. Hij negeert haar.quote:Op zondag 4 april 2021 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij is Jill niet echt enthousiast dat Matt er weer is.
Jill gaf een voorzetje, ze zegt dat ze af een toe te lomp was, dat ze zich lullig voelde.quote:Op zondag 4 april 2021 15:42 schreef Hitchslap het volgende:
Nu zit hij met Jill alleen. Zou hij nu eindelijk de ballen hebben om iets te zeggen?
Denk dat we het antwoord wel weten.
Wat valt hij door de mand zeg dit maakt zijn praatjes buiten nog veel en veel lelijker.quote:Op zondag 4 april 2021 15:44 schreef cheanny het volgende:
Oke Matt, zeg nu dan eerlijk dat je het plaaggedrag van Jill niet leuk vond.
Maar wel met 2 doodzieke ouders die door hun ziekte al een jaar niet hebben kunnen werken, en als dan Matt zijn enige inkomsten al een jaar lang wegvallen, mag hij best zeggen dat hij een financieel zwaar jaar heeft, nu hij, met dat beetje geld wat hij nog had, zijn ouders, en broertje en zusje moet ondrrhouden. Vind van Matt wat je wilt, doe ik ook. Maar ik zou niet in zijn schoennen willen staanquote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef Windhapper het volgende:
Financieel zwaar jaar.DJ Zolderkamer bij z'n ouders thuis.
Ik ben nu aan het uploaden op een ander account, heb daar ook nog wel wat minuten over ....quote:
neequote:Op zondag 4 april 2021 15:44 schreef freaky40 het volgende:
Plot twist. De huidige bewoners mogen kiezen uit de oud bewoners wie van hun mag blijven tot de finale. Een andere twist die er aan gegeven kan worden is dat diegene dan wel voor de pot mee gaat strijden....![]()
Hij onderhoud zijn ouders niet, die hebben gewoon een inkomen. Hij doet wel veel voor ze in huis dat wel. Maar financieel onderhouden hoeft hij helemaal niet. Zeker niet in nederland als je door ziekte niet werkt heb je gewoon inkomen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar wel met 2 doodzieke ouders die door hun ziekte al een jaar niet hebben kunnen werken, en als dan Matt zijn enige inkomsten al een jaar lang wegvallen, mag hij best zeggen dat hij een financieel zwaar jaar heeft, nu hij, met dat beetje geld wat hij nog had, zijn ouders, en broertje en zusje moet ondrrhouden. Vind van Matt wat je wilt, doe ik ook. Maar ik zou niet in zijn schoennen willen staan
Ja en zijn eigen bedrijfje waar hij echt wel last van corona mee hadquote:Op zondag 4 april 2021 15:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar wel met 2 doodzieke ouders die door hun ziekte al een jaar niet hebben kunnen werken, en als dan Matt zijn enige inkomsten al een jaar lang wegvallen, mag hij best zeggen dat hij een financieel zwaar jaar heeft, nu hij, met dat beetje geld wat hij nog had, zijn ouders, en broertje en zusje moet ondrrhouden. Vind van Matt wat je wilt, doe ik ook. Maar ik zou niet in zijn schoennen willen staan
Lukt prima. Wel grote onzin natuurlijk. Als BB al favorieten heeft dan hoort Nick daar zeker bij.quote:Op zondag 4 april 2021 15:47 schreef zodeju het volgende:
weet niet of het me lukt....
https://www.showbizzsite.(...)O5Q9Lrrnse2dFeTmCRrI
Was de bedoeling in spoiler.![]()
En Matt taait afquote:
Ja jammerquote:Op zondag 4 april 2021 15:50 schreef Mickytjuh het volgende:
We mogen het gesprek tussen Thomas en Jill niet zien??
Het zit toch niet in een spoiler....????quote:Op zondag 4 april 2021 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Lukt prima. Wel grote onzin natuurlijk. Als BB al favorieten heeft dan hoort Nick daar zeker bij.
Verongelijkte K5 fans. #stoptheframingquote:Op zondag 4 april 2021 15:47 schreef zodeju het volgende:
Oef, wat een jankbrief. Nick heeft niks te klagen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:47 schreef zodeju het volgende:
Dat heb ik dan gemist. Vertelquote:Op zondag 4 april 2021 15:51 schreef Toweler het volgende:
Matt heeft alweer veel vertelt binnen 1uur waar ik me twijfels over heb
Overkill.quote:Op zondag 4 april 2021 15:50 schreef Mickytjuh het volgende:
We mogen het gesprek tussen Thomas en Jill niet zien??
Daar zijn ze weer!!quote:
quote:Op zondag 4 april 2021 15:47 schreef zodeju het volgende:
Oh wat erg dat mensen dit doen. Dat is toch gevaarlijk dat ze buiten de hekken rondlopen hahaquote:Op zondag 4 april 2021 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]brief van een Michel fan.
Dat bedoel ik met lelijk.
Die worden aangevoerd door de maatjes van Michel. Zooooo doorzichtig.![]()
Die hebben het toch echt wel het leukst samen vandaag.quote:
Het is de angst, aandoenlijk wel.quote:Op zondag 4 april 2021 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
Terwijl het over Nick gaat......quote:Op zondag 4 april 2021 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
Die ouders hebben gewoon een inkomen hoor, Matt hoeft niks te onderhouden. Half ondernemend Nederland staat het water aan de lippen. Interessantdoenerij, vermoeiende gozer.quote:Op zondag 4 april 2021 15:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Toen ze samen op de slaapkamer zaten en Jill over Matt zag je Thomas echt op zijn tanden bijten.quote:Op zondag 4 april 2021 15:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Thomas mag echt niks zeggen!
Ik weet het nu zeker. Anders had hij het nu gezegd!
Ahhquote:Op zondag 4 april 2021 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vriendin volgens mij.
En blijkbaar degene die steeds buiten "Jiiillllll!!" schreeuwt.
Zit een uitknop op je pcquote:Op zondag 4 april 2021 16:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Geef ons gewoon een 2e stream.
Hoef dat gekwal niet te horen.
Karin ziet er gezellig uitquote:Op zondag 4 april 2021 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier links:
https://www.instagram.com/p/CLASHCfAKRz/
Kunnen ze geen 2e stream aanzetten.quote:Op zondag 4 april 2021 16:05 schreef Yolk het volgende:
Gaan ze weer naar binnen. Meteen weer oorsuizen van Naomi en Matt..
Thomas en Jill begonnen over Daan. Vindt BB niet leukquote:Op zondag 4 april 2021 16:05 schreef Yolk het volgende:
Gaan ze weer naar binnen . Meteen weer oorsuizen van Naomi en Matt..
Ik wil ook naar buitenquote:Op zondag 4 april 2021 16:06 schreef engine het volgende:
Kunnen ze geen 2e stream aanzetten.
Hoef dit gekwal niet te horen.
Hier lijkt het wel op....maar Zoey kan niet en Julie ook niet.quote:Op zondag 4 april 2021 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat Liese en Michel straks wel een momentje hebben van potver waar blijven onze mensen die we leuk vonden in het huis. Die denken nu dat patje en naomi er zijn voor Nick en matt en thomas voor Jill..
Michel was ook maatjes met Naomi.quote:Op zondag 4 april 2021 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat Liese en Michel straks wel een momentje hebben van potver waar blijven onze mensen die we leuk vonden in het huis. Die denken nu dat patje en naomi er zijn voor Nick en matt en thomas voor Jill..
Patquote:
Ze merkt idd dat matt haar negeert dus doet ze poeslief weerquote:Op zondag 4 april 2021 15:43 schreef Cosima het volgende:
[..]
Volgens mij wel , maar ze merkt iets. Hij negeert haar.
Na z'n vertrek heeft ze wel echt lief over Matt gesproken. Ze moeten het nu eigenlijk uitpraten. Jammer dat dat niet geforceerd wordt.
Echt elke ex-bewoner was beter geweest!quote:Op zondag 4 april 2021 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een nietszeggend ventje is die matt toch ook. Jammer dat ze die hebben binnen laten komen. Dan had ik nog liever Rene of Els of zikko gezien ipv hem.
Ja, vind ik ook. Leuk momentje met Jill ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij was blij dat hij info over Julie kon krijgenquote:Op zondag 4 april 2021 16:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel was ook maatjes met Naomi.
Hij was blij haar te zien en te spreken.
Ze doet normaal tegen hem,quote:Op zondag 4 april 2021 16:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze merkt idd dat matt haar negeert dus doet ze poeslief weer
Gejank idd.quote:Op zondag 4 april 2021 15:52 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Verongelijkte K5 fans. #stoptheframing
TRUE TV IS MANIPULATIEVE BEELDENquote:Op zondag 4 april 2021 15:47 schreef zodeju het volgende:
Ja jammer eig...van 4 oud bewoners zijn er 3 voor team nick/liese/michelquote:
Dat is waar.quote:Op zondag 4 april 2021 15:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan hij ¤1000 euro voor de pot verdienenquote:Op zondag 4 april 2021 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Waarom heeft Matt die achterlijke helm op?
Owwquote:Op zondag 4 april 2021 16:20 schreef engine het volgende:
[..]
Kan hij ¤1000 euro voor de pot verdienen
dat is in een notendop het hele verblijf van Jill in BBquote:Op zondag 4 april 2021 16:19 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja jammer eig...van 4 oud bewoners zijn er 3 voor team nick/liese/michel
Thomas en jill letterlijk tegen de rest
Terug verdienen.quote:Op zondag 4 april 2021 16:20 schreef engine het volgende:
[..]
Kan hij ¤1000 euro voor de pot verdienen
Wauw hij stalkt echt iedereenquote:Op zondag 4 april 2021 16:11 schreef engine het volgende:
Matt heeft contact gehad met die gozer die geld pakte in Australië.
Beetje raar toch? Wat heeft hij daar aan.quote:
hijzelf nietsquote:Op zondag 4 april 2021 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje raar toch? Wat heeft hij daar aan.
Die doet gewoon alles wat ze hem vragen.quote:Op zondag 4 april 2021 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje raar toch? Wat heeft hij daar aan.
Echt he...en nog staande blijven wow! En op n plesante manier voor de streamer ook nog met dr gitaar lol. Ze verdient de titel!quote:Op zondag 4 april 2021 16:21 schreef Verida het volgende:
D
[..]
dat is in een notendop het hele verblijf van Jill in BB
Jill tegen de rest, keer op keer, en als ze dan weer iemand had gevonden waar ze mee op kon schieten, ging diegene eruit.
Ja jammer dan. Ze hadden t zelf ook kunnen kiezen.quote:Op zondag 4 april 2021 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
hijzelf nietsMaar het maakt zijn reputatie bij de andere bewoners iets beter als hij geld voor de pot (terug) verdiend.
ze waren flink kwaad op hem dat hij die 15.000 aangenomen had.
Dat was even een terechte sneer inderdaad.quote:Op zondag 4 april 2021 16:25 schreef Jockari het volgende:
Jill tegen Matt: "Je hebt een dikke nek gekregen hè !".
Misschien kon of wilde er verder niemand anders.quote:Op zondag 4 april 2021 16:28 schreef Toweler het volgende:
Vraag me nog steeds af waarom Matt er zijn zoveel andere bewoners die hadden kunnen gaan
Jill niet die was juist blij toch voor hem.quote:Op zondag 4 april 2021 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
hijzelf nietsMaar het maakt zijn reputatie bij de andere bewoners iets beter als hij geld voor de pot (terug) verdiend.
ze waren flink kwaad op hem dat hij die 15.000 aangenomen had.
stom eiquote:Op zondag 4 april 2021 16:30 schreef tiki het volgende:
En hoe die Matt ook nog durft te beweren dat hij wel voor gezorgd heeft door het geld te pakken dat Julie nog een weekje kon blijven.
Godsamme........zou hij nou echt niet door hebben dat ie er anders sowieso uit gestemd was?
Wat een misplaatste arrogantie.
Ja, slaat eigenlijk op niks. Hij is dus afgevallen...kwam er ook venijnig uit weer.quote:Op zondag 4 april 2021 16:28 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Dat was even een terechte sneer inderdaad.
Zou geen Nederlandse exbewoner weten die daar zin in zou hebben behalve misschien Mike.quote:Op zondag 4 april 2021 16:28 schreef Toweler het volgende:
Vraag me nog steeds af waarom Matt er zijn zoveel andere bewoners die hadden kunnen gaan
Was ook de reden dat Matt voor die 15 ging, omdat hij de volgende zou geweest zijn.quote:Op zondag 4 april 2021 16:30 schreef tiki het volgende:
En hoe die Matt ook nog durft te beweren dat hij wel voor gezorgd heeft door het geld te pakken dat Julie nog een weekje kon blijven.
Godsamme........zou hij nou echt niet door hebben dat ie er anders sowieso uit gestemd was?
Wat een misplaatste arrogantie.
Volkomen terechte sneer.. Matt heeft een dikke nekquote:Op zondag 4 april 2021 16:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, slaat eigenlijk op niks. Hij is dus afgevallen...kwam er ook venijnig uit weer.
Maar die had hij altijd al.....quote:Op zondag 4 april 2021 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volkomen terechte sneer.. Matt heeft een dikke nek
9 kilo afgevallenquote:
Dinsdag mag ze daar alle aandacht aan besteden.quote:Op zondag 4 april 2021 16:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese blijft maar aan de gang over die social media.
Die valt flink door de mand.
Michel gaat dinsdagquote:Op zondag 4 april 2021 16:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dinsdag mag ze daar alle aandacht aan besteden.
Jazz hotel voor een nachtjequote:
Hoop dat je daar gelijk in hebt.quote:Op zondag 4 april 2021 16:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dinsdag mag ze daar alle aandacht aan besteden.
Ik denk dat het haar (potentiële) stemmers niet veel boeit. Wordt spannend denk ik, wie er uit moet.quote:Op zondag 4 april 2021 16:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese blijft maar aan de gang over die social media.
Die valt flink door de mand.
Nee zijn we dan voorgoed vanafquote:Op zondag 4 april 2021 16:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Om daarna weer terug te keren als twist.
Leuk zou Nick zijn. Hij die denkt met de cheque op het podium te staan.quote:Op zondag 4 april 2021 16:37 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar (potentiële) stemmers niet veel boeit. Wordt spannend denk ik, wie er uit moet.
Dat bedoelde ze ook was antwoord op zijn uitspraak zijn gezellige mensen op bezoekquote:Op zondag 4 april 2021 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... hij is wel een stuk arroganter geworden hoor
Het lijkt er toch heel erg op.quote:
Precies een topic van paar weken geleden dat ik lees.quote:Op zondag 4 april 2021 16:32 schreef Toweler het volgende:
Tuurlijk Matt Thomas naar de dbk en meteen weer naar binnen richting jill
quote:
Vorige week leek het erop dat Julie ging, en toen bleek het precies zo te gaan. Maar wie weet.quote:
Nu eens andersomquote:Op zondag 4 april 2021 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Jill klimt maar weer eens op de rug van Thomas....kom op...next! Dat is zooo januari 2021...
Het duurt nog lang tot donderdag...quote:Op zondag 4 april 2021 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hadden Ziko of Els moeten overtuigen om erin tegaan
Alleen maar.quote:Op zondag 4 april 2021 16:54 schreef suzi1 het volgende:
en heeft matt al iets toegegeven of verkeerds gezegd?
Neequote:Op zondag 4 april 2021 16:54 schreef suzi1 het volgende:
Patje komt straks met acht pizza's aanzettenquote:Op zondag 4 april 2021 16:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Thommy bakt een eitje
Noem snavelt een breudje
. eh prangende vraag
wrd er niet gekookt heute??
Zit alleen maar op te scheppen en te schransen. 8 kilo afgevallen buiten het huis. Inmiddels alweer 2 eraan gevroten.quote:Op zondag 4 april 2021 16:54 schreef suzi1 het volgende:
Ik verwacht Pat bij het avondeten.quote:Op zondag 4 april 2021 17:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij komen ze om de drie uur binnen of zo .....
Jill had gezegd dat hem dat wel goed stond.quote:
zucht ......neequote:Op zondag 4 april 2021 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks komt Jerrel binnen, samen met Natalie
volgens @Yolk komt ie met pizza'squote:Op zondag 4 april 2021 17:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Patje komt zeker de gourmetschotel brengen.
ok, bedankt voor de updatequote:Op zondag 4 april 2021 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
zucht ......nee
er is al bekend wie er komen of zouden komen en alleen patje moet nu nog binnen komen. Andere bewoners komen niet
O ik lulde maar watquote:Op zondag 4 april 2021 17:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
volgens @:Yolk komt ie met pizza's
heul veul
Heb net gelezen, maar stond nergens iets over patje.quote:Op zondag 4 april 2021 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
had je ook gewoon kunnen vinden bij het streamverslag
Dag DGK_Tegengas, ik vind jouw filmpjes van vandaag niet terug, staan ze niet bij “Video’s, filmpjes en gifjes”?quote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat dat geld van Matt terugkomt in de pot als hij die vijf uur kan volhouden ...
zou best wel eens kunnen, het was toch de geheime opdracht van naomi geweest om Liese 3 koprollen te laten maken?quote:Op zondag 4 april 2021 17:08 schreef engine het volgende:
Naomi aan het koprollen. Ook een geheime opdracht.
Hoe bedoel je? Waarom zouden ze er niet zitten?quote:Op zondag 4 april 2021 17:08 schreef woveleed het volgende:
Waarom zitten Matt & Thomas er plots terug bij? :p
En die van Patjequote:Op zondag 4 april 2021 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
zou best wel eens kunnen, het was toch de geheime opdracht van naomi geweest om Liese 3 koprollen te laten maken?
Dan ben ik eigenlijk wel benieuwd wat de geheime opdracht van Thomas is
Heb hem alleen nog niet 1x "oprecht" horen zeggen...quote:Op zondag 4 april 2021 17:10 schreef Windhapper het volgende:
Wat is die Matt aanwezig zeg. Heeft nu in een paar uur meer gezegd dan in z'n hele intrek daar en geen zinnig woord bij.
stront vervelend menneke istquote:Op zondag 4 april 2021 17:10 schreef Windhapper het volgende:
Wat is die Matt aanwezig zeg. Heeft nu in een paar uur meer gezegd dan in z'n hele intrek daar en geen zinnig woord bij.
Ontspannen oud-bewoner die bewijze van spreken een weekje vakantie heeft in het BB huis, tegenover een overspannen bewoner. Wereld van verschilquote:Op zondag 4 april 2021 17:10 schreef Windhapper het volgende:
Nee, staan voorlopig even bij de streamverslagen, zet ze later wel in het juiste topic ...quote:Op zondag 4 april 2021 17:09 schreef Fasil het volgende:
Dag DGK_Tegengas, ik vind jouw filmpjes van vandaag niet terug, staan ze niet
bij “Video’s, filmpjes en gifjes”?
hij heeft wel al verteld dat zijn mams contact heeft gehad met de mams van Jill..quote:Op zondag 4 april 2021 17:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weet de Mams van Matt dat hij int BB huis is?
Denk dat we daar niet van uit kunnen gaan. denk eerder dat wanneer pat tijd heeft had misschien andere dingen nog te doenquote:Op zondag 4 april 2021 17:15 schreef Toweler het volgende:
Rond 6uur zal patje er zijn
Tussen Thomas Naomi en matt zat overal ongeveer 3uur
zo kan ik van alles 2 makenquote:Op zondag 4 april 2021 17:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij had het over deze post (vanaf 0:30):
https://www.instagram.com/p/CMsQ-8zoYq1/
Opdrachten die ze niet hebben gehaald. Nu eem herkansing in een andere vorm.quote:Op zondag 4 april 2021 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
zou best wel eens kunnen, het was toch de geheime opdracht van naomi geweest om Liese 3 koprollen te laten maken?
Dan ben ik eigenlijk wel benieuwd wat de geheime opdracht van Thomas is
Gerry & the Pacemakers!quote:Op zondag 4 april 2021 17:15 schreef suzi1 het volgende:
en hoezo ging nick het nr never walk alone aanvragen in de dbk?
(hij weet niet eens van wie het is...)
Kettlebell Twisterquote:Op zondag 4 april 2021 17:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Opdrachten die ze niet hebben gehaald. Nu eem herkansing in een andere vorm.
Welke opdracht heeft hij niet gehaald?
Beetje gevoel dat we paar weken terug zijn gekeerd lolquote:Op zondag 4 april 2021 17:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ik vind het wel een leuke streamdag tot nu toe, FEBO .....
Dat is een slap aftrekselquote:
Hmmm, die zijn wat lastiger nu.quote:
Eensquote:Op zondag 4 april 2021 17:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ik vind het wel een leuke streamdag tot nu toe, FEBO .....
quote:
oh ..quote:Op zondag 4 april 2021 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft wel al verteld dat zijn mams contact heeft gehad met de mams van Jill..
met of zonder, het is er altijd eenquote:Op zondag 4 april 2021 17:21 schreef mario390 het volgende:
maar matt zitt daar zo als en idiot met helm
ja vast om te schelden dat haar dochter haar lieve kleine zoontje had gepest met azijn in zijn theequote:Op zondag 4 april 2021 17:17 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft wel al verteld dat zijn mams contact heeft gehad met de mams van Jill..
Nathalie was wel leuk geweest snapjuh!quote:Op zondag 4 april 2021 17:22 schreef Stargazing het volgende:
Ben al blij dat ze zoey of jerrel er niet terug ingegooid hebben maar had liever Mike dan Matt gezien
nou datquote:Op zondag 4 april 2021 17:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hadden ze Matt geen opdracht kunnen geven dat hij niet mocht communiceren.
Die is net zo aanwezig als Jerrel toen die het huis in kwam. Wat een vervelende gozer, die heeft inderdaad een dikke nek gekregen.quote:Op zondag 4 april 2021 17:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2021 17:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
quote:
Hoi!quote:Op zondag 4 april 2021 17:21 schreef Sangha het volgende:
Wel spannend en leuk deze laatste fase van BB2021!
Ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan. Tijdje niet gecossed maar wel meegelezen maar het volgen van BB en de COS lukte door omstandigheden de laatste tijd ook niet. Leuk om nu weer even hier mee te lezen!
Wat gaat die tijd ineens hard, voor je het weet is daar de finale ineens!
Zoey was laatst nog in Dubaiquote:Op zondag 4 april 2021 16:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zolang zoey er maar niet in komt vind ik het prima.
Patje mag er zeker erin komen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |