Jill gaf een voorzetje, ze zegt dat ze af een toe te lomp was, dat ze zich lullig voelde.quote:Op zondag 4 april 2021 15:42 schreef Hitchslap het volgende:
Nu zit hij met Jill alleen. Zou hij nu eindelijk de ballen hebben om iets te zeggen?
Denk dat we het antwoord wel weten.
Wat valt hij door de mand zeg dit maakt zijn praatjes buiten nog veel en veel lelijker.quote:Op zondag 4 april 2021 15:44 schreef cheanny het volgende:
Oke Matt, zeg nu dan eerlijk dat je het plaaggedrag van Jill niet leuk vond.
Maar wel met 2 doodzieke ouders die door hun ziekte al een jaar niet hebben kunnen werken, en als dan Matt zijn enige inkomsten al een jaar lang wegvallen, mag hij best zeggen dat hij een financieel zwaar jaar heeft, nu hij, met dat beetje geld wat hij nog had, zijn ouders, en broertje en zusje moet ondrrhouden. Vind van Matt wat je wilt, doe ik ook. Maar ik zou niet in zijn schoennen willen staanquote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef Windhapper het volgende:
Financieel zwaar jaar.DJ Zolderkamer bij z'n ouders thuis.
Ik ben nu aan het uploaden op een ander account, heb daar ook nog wel wat minuten over ....quote:
neequote:Op zondag 4 april 2021 15:44 schreef freaky40 het volgende:
Plot twist. De huidige bewoners mogen kiezen uit de oud bewoners wie van hun mag blijven tot de finale. Een andere twist die er aan gegeven kan worden is dat diegene dan wel voor de pot mee gaat strijden....![]()
Hij onderhoud zijn ouders niet, die hebben gewoon een inkomen. Hij doet wel veel voor ze in huis dat wel. Maar financieel onderhouden hoeft hij helemaal niet. Zeker niet in nederland als je door ziekte niet werkt heb je gewoon inkomen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar wel met 2 doodzieke ouders die door hun ziekte al een jaar niet hebben kunnen werken, en als dan Matt zijn enige inkomsten al een jaar lang wegvallen, mag hij best zeggen dat hij een financieel zwaar jaar heeft, nu hij, met dat beetje geld wat hij nog had, zijn ouders, en broertje en zusje moet ondrrhouden. Vind van Matt wat je wilt, doe ik ook. Maar ik zou niet in zijn schoennen willen staan
Ja en zijn eigen bedrijfje waar hij echt wel last van corona mee hadquote:Op zondag 4 april 2021 15:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar wel met 2 doodzieke ouders die door hun ziekte al een jaar niet hebben kunnen werken, en als dan Matt zijn enige inkomsten al een jaar lang wegvallen, mag hij best zeggen dat hij een financieel zwaar jaar heeft, nu hij, met dat beetje geld wat hij nog had, zijn ouders, en broertje en zusje moet ondrrhouden. Vind van Matt wat je wilt, doe ik ook. Maar ik zou niet in zijn schoennen willen staan
Lukt prima. Wel grote onzin natuurlijk. Als BB al favorieten heeft dan hoort Nick daar zeker bij.quote:Op zondag 4 april 2021 15:47 schreef zodeju het volgende:
weet niet of het me lukt....
https://www.showbizzsite.(...)O5Q9Lrrnse2dFeTmCRrI
Was de bedoeling in spoiler.![]()
En Matt taait afquote:
Ja jammerquote:Op zondag 4 april 2021 15:50 schreef Mickytjuh het volgende:
We mogen het gesprek tussen Thomas en Jill niet zien??
Het zit toch niet in een spoiler....????quote:Op zondag 4 april 2021 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Lukt prima. Wel grote onzin natuurlijk. Als BB al favorieten heeft dan hoort Nick daar zeker bij.
Verongelijkte K5 fans. #stoptheframingquote:Op zondag 4 april 2021 15:47 schreef zodeju het volgende:
Oef, wat een jankbrief. Nick heeft niks te klagen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:47 schreef zodeju het volgende:
Dat heb ik dan gemist. Vertelquote:Op zondag 4 april 2021 15:51 schreef Toweler het volgende:
Matt heeft alweer veel vertelt binnen 1uur waar ik me twijfels over heb
Overkill.quote:Op zondag 4 april 2021 15:50 schreef Mickytjuh het volgende:
We mogen het gesprek tussen Thomas en Jill niet zien??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |