Of praat slecht over haar. Lafaard echt wat een schijnheilig joch is het zeg. Moet wel lachen want Thomas weet precies hoe en wat hij allemaal heeft gezegd. Die zal ook wel denken nu.quote:Op zondag 4 april 2021 15:24 schreef Toweler het volgende:
Hoor die matt praten nu maar als hij vragen krijgt over jill in een live dan zegt hij niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 4 april 2021 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
ZIe al helemaal voor me dat die moeder van Matt, de moeder van Jill heeft gebeld van die dochter van jou treitert mijn zoon. Doe er wat aan.
Ik mag hopen dat familie vrienden Thomas dat tegen haar gaat zeggenquote:Op zondag 4 april 2021 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of praat slecht over haar. Lafaard echt wat een schijnheilig joch is het zeg. Moet wel lachen want Thomas weet precies hoe en wat hij allemaal heeft gezegd. Die zal ook wel denken nu.
quote:Op zondag 4 april 2021 15:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst Matt na de streamlock op stream 2 .....![]()
Matt is terug deel 1 - 4 april 2021.Goed goed goed , zeker zeker zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een naar stuk vreten is het
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:
Ja, zeker weten. Ze mogen elkaar niet zwart makenquote:Op zondag 4 april 2021 15:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat ze alleen maar positief mogen zijn. Voorwaarde om ff terug te mogen.
Over stalkergedrag gesproken..quote:Op zondag 4 april 2021 15:28 schreef Hitchslap het volgende:
Michel in z'n sas omdat Naomi heeft laten weten dat alles bij Julie thuis "gewoon ok" is.
Die zit met z'n hoofd alweer op de logeerkamer.
Of hij denkt; jammer, nu kan ik Julie niet troosten en er voor haar zijn.quote:Op zondag 4 april 2021 15:28 schreef Hitchslap het volgende:
Michel in z'n sas omdat Naomi heeft laten weten dat alles bij Julie thuis "gewoon ok" is.
Die zit met z'n hoofd alweer op de logeerkamer.
Zou wel weer tekenend voor deze Big Brother zijn. Oud-bewoners erin gooien maar dan afdwingen dat ze positief moeten doen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Ze mogen elkaar niet zwart maken
Hij kan ¤1000,- verdienen. Onduidelijk hoelang hij dat ei daarvoor op moet houden. Hoorde ergens 18 uur maar dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat dat geld van Matt terug komt in de pot als hij die vijf uur kan volhouden ...
5 uur.quote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hij kan ¤1000,- verdienen. Onduidelijk hoelang hij dat ei daarvoor op moet houden. Hoorde ergens 18 uur maar dat lijkt me sterk.
Oh, gemist, thanksquote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef engine het volgende:
Hij kan ¤1000,- verdienen. Onduidelijk hoelang hij dat ei daarvoor op moet houden.
Hoorde ergens 18 uur maar dat lijkt me sterk.
Hij zou zich eens over zijn obsessie voor haar heen moeten zetten.quote:Op zondag 4 april 2021 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
De stalker weer over dat zijn kamer nog steeds ruikt naar de parfum van Jill.
5 dus. Dat had ik dan weer gemistquote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, gemist, thanksHoorde net volgens mij vijf uur.
In totaal 4 uur begreep ikquote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, gemist, thanksHoorde net volgens mij vijf uur.
In zijn dromen heeft hij haar alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef Hitchslap het volgende:
Matt blijft maar doorgaan over dat "elk hoekje" van zijn kamer nog naar Jill ruikt.
Haha weer rennen. Ze zoeken elkaar echt opquote:Op zondag 4 april 2021 15:37 schreef Windhapper het volgende:
Thomas en Jill samen op de kamer. Dat duurt nooit lang.
Inderdaad en dan zeggen dat Jill hem zo gepest heeft. Wat zet hij zich voorschutquote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef Hitchslap het volgende:
Matt blijft maar doorgaan over dat "elk hoekje" van zijn kamer nog naar Jill ruikt.
Op dat kussen zal intussen ook wel meer zitten dan Jill's parfum.quote:Op zondag 4 april 2021 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In zijn dromen heeft hij haar alle hoeken van de kamer laten zien.
Beter bewaren voor Pat misschienquote:Op zondag 4 april 2021 15:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Loop een beetje tegen mijn uploadlimiet aan, is er nog behoefte aan meer delen Thomas en/of Naomi ?
Volgens mij wel , maar ze merkt iets. Hij negeert haar.quote:Op zondag 4 april 2021 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij is Jill niet echt enthousiast dat Matt er weer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |