Of praat slecht over haar. Lafaard echt wat een schijnheilig joch is het zeg. Moet wel lachen want Thomas weet precies hoe en wat hij allemaal heeft gezegd. Die zal ook wel denken nu.quote:Op zondag 4 april 2021 15:24 schreef Toweler het volgende:
Hoor die matt praten nu maar als hij vragen krijgt over jill in een live dan zegt hij niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 4 april 2021 15:24 schreef Koos1958 het volgende:
ZIe al helemaal voor me dat die moeder van Matt, de moeder van Jill heeft gebeld van die dochter van jou treitert mijn zoon. Doe er wat aan.
Ik mag hopen dat familie vrienden Thomas dat tegen haar gaat zeggenquote:Op zondag 4 april 2021 15:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of praat slecht over haar. Lafaard echt wat een schijnheilig joch is het zeg. Moet wel lachen want Thomas weet precies hoe en wat hij allemaal heeft gezegd. Die zal ook wel denken nu.
quote:Op zondag 4 april 2021 15:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aankomst Matt na de streamlock op stream 2 .....![]()
Matt is terug deel 1 - 4 april 2021.Goed goed goed , zeker zeker zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een naar stuk vreten is het
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:
Ja, zeker weten. Ze mogen elkaar niet zwart makenquote:Op zondag 4 april 2021 15:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat ze alleen maar positief mogen zijn. Voorwaarde om ff terug te mogen.
Over stalkergedrag gesproken..quote:Op zondag 4 april 2021 15:28 schreef Hitchslap het volgende:
Michel in z'n sas omdat Naomi heeft laten weten dat alles bij Julie thuis "gewoon ok" is.
Die zit met z'n hoofd alweer op de logeerkamer.
Of hij denkt; jammer, nu kan ik Julie niet troosten en er voor haar zijn.quote:Op zondag 4 april 2021 15:28 schreef Hitchslap het volgende:
Michel in z'n sas omdat Naomi heeft laten weten dat alles bij Julie thuis "gewoon ok" is.
Die zit met z'n hoofd alweer op de logeerkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |