Zou wel weer tekenend voor deze Big Brother zijn. Oud-bewoners erin gooien maar dan afdwingen dat ze positief moeten doen.quote:Op zondag 4 april 2021 15:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Ze mogen elkaar niet zwart maken
Hij kan ¤1000,- verdienen. Onduidelijk hoelang hij dat ei daarvoor op moet houden. Hoorde ergens 18 uur maar dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat dat geld van Matt terug komt in de pot als hij die vijf uur kan volhouden ...
5 uur.quote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hij kan ¤1000,- verdienen. Onduidelijk hoelang hij dat ei daarvoor op moet houden. Hoorde ergens 18 uur maar dat lijkt me sterk.
Oh, gemist, thanksquote:Op zondag 4 april 2021 15:32 schreef engine het volgende:
Hij kan ¤1000,- verdienen. Onduidelijk hoelang hij dat ei daarvoor op moet houden.
Hoorde ergens 18 uur maar dat lijkt me sterk.
Hij zou zich eens over zijn obsessie voor haar heen moeten zetten.quote:Op zondag 4 april 2021 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
De stalker weer over dat zijn kamer nog steeds ruikt naar de parfum van Jill.
5 dus. Dat had ik dan weer gemistquote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, gemist, thanksHoorde net volgens mij vijf uur.
In totaal 4 uur begreep ikquote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Oh, gemist, thanksHoorde net volgens mij vijf uur.
In zijn dromen heeft hij haar alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef Hitchslap het volgende:
Matt blijft maar doorgaan over dat "elk hoekje" van zijn kamer nog naar Jill ruikt.
Haha weer rennen. Ze zoeken elkaar echt opquote:Op zondag 4 april 2021 15:37 schreef Windhapper het volgende:
Thomas en Jill samen op de kamer. Dat duurt nooit lang.
Inderdaad en dan zeggen dat Jill hem zo gepest heeft. Wat zet hij zich voorschutquote:Op zondag 4 april 2021 15:34 schreef Hitchslap het volgende:
Matt blijft maar doorgaan over dat "elk hoekje" van zijn kamer nog naar Jill ruikt.
Op dat kussen zal intussen ook wel meer zitten dan Jill's parfum.quote:Op zondag 4 april 2021 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In zijn dromen heeft hij haar alle hoeken van de kamer laten zien.
Beter bewaren voor Pat misschienquote:Op zondag 4 april 2021 15:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Loop een beetje tegen mijn uploadlimiet aan, is er nog behoefte aan meer delen Thomas en/of Naomi ?
Volgens mij wel , maar ze merkt iets. Hij negeert haar.quote:Op zondag 4 april 2021 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
Volgens mij is Jill niet echt enthousiast dat Matt er weer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |