Daar zijn ze weer!!quote:
quote:Op zondag 4 april 2021 15:47 schreef zodeju het volgende:
weet niet of het me lukt....
https://www.showbizzsite.(...)O5Q9Lrrnse2dFeTmCRrI
Was de bedoeling in spoiler.![]()
Oh wat erg dat mensen dit doen. Dat is toch gevaarlijk dat ze buiten de hekken rondlopen hahaquote:Op zondag 4 april 2021 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]brief van een Michel fan.
Dat bedoel ik met lelijk.
Die worden aangevoerd door de maatjes van Michel. Zooooo doorzichtig.![]()
Die hebben het toch echt wel het leukst samen vandaag.quote:
Het is de angst, aandoenlijk wel.quote:Op zondag 4 april 2021 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
Terwijl het over Nick gaat......quote:Op zondag 4 april 2021 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
Vriendin volgens mij.quote:
Die ouders hebben gewoon een inkomen hoor, Matt hoeft niks te onderhouden. Half ondernemend Nederland staat het water aan de lippen. Interessantdoenerij, vermoeiende gozer.quote:Op zondag 4 april 2021 15:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Maar wel met 2 doodzieke ouders die door hun ziekte al een jaar niet hebben kunnen werken, en als dan Matt zijn enige inkomsten al een jaar lang wegvallen, mag hij best zeggen dat hij een financieel zwaar jaar heeft, nu hij, met dat beetje geld wat hij nog had, zijn ouders, en broertje en zusje moet ondrrhouden. Vind van Matt wat je wilt, doe ik ook. Maar ik zou niet in zijn schoennen willen staan
Toen ze samen op de slaapkamer zaten en Jill over Matt zag je Thomas echt op zijn tanden bijten.quote:Op zondag 4 april 2021 15:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Thomas mag echt niks zeggen!
Ik weet het nu zeker. Anders had hij het nu gezegd!
Ahhquote:Op zondag 4 april 2021 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vriendin volgens mij.
En blijkbaar degene die steeds buiten "Jiiillllll!!" schreeuwt.
Zit een uitknop op je pcquote:Op zondag 4 april 2021 16:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Geef ons gewoon een 2e stream.
Hoef dat gekwal niet te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |