ojee, spelers krijgen geen complimenten van de grote verlichte leiderquote:
quote:
dit dusquote:Op woensdag 31 maart 2021 06:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik heb lekker geslapen.Maar zou het niet erg vinden wanneer ik nog wat langer had mogen blijven liggen.
En dit dusquote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:41 schreef Meridiaan het volgende:
Toch blijf ik tegen Frank de Boer als bondscoach.
Maar dat is dan ook de enige terechte gedachte.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:41 schreef Meridiaan het volgende:
Dit zorgt wel weer voor werkgelegenheid.quote:
Zorg voor een voor en na foto.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:52 schreef Cyan9 het volgende:
En goedemorgennnn.
Ik ga vandaag eindelijk naar de kapper.
Had je liever Maik de Boer gehad?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:41 schreef Meridiaan het volgende:
De voor foto is al wel te vinden op m'n instagram.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zorg voor een voor en na foto.
Accountnaam?quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De voor foto is al wel te vinden op m'n instagram.
He getver nee he.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Yentl en de Boer lijkt me nog beter.quote:
Gelukkig is het morgen 1 april, dus ik trap er niet in.quote:
Gevonden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De voor foto is al wel te vinden op m'n instagram.
Kijk nog maar eens goed naar je kalender dan, want het is vandaag al 1 aprilquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen 1 april, dus ik trap er niet in.
Jouw kalender is een grap.quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed naar je kalender dan, want het is vandaag al 1 april
quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zei Kuzu ook altijd.quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen 1 april, dus ik trap er niet in.
Leukquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:06 schreef Meridiaan het volgende:
Maar april doet wat hij wil en maart roert zijn staart.
Ik heb aan de overkapping van mijn huis een vogelkastje hangen. En nu vliegt er om de haverklap een pimpelmees met van alles in zijn bek naar binnen
Hufter wel die kloothommel.quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is een hommel gaatjes aan het 'boren' in het kozijn.
Dat hoop ik ook. Met die vorst heb ik als een malle bijgevoerd, maarhet gebeurt nou eenmaal dat ze het niet allemaal trekken. Bovendien sloopt mijn kat er gemiddeld 1 per maandquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LeukHopen dat alle beestjes buiten het een beetje trekken, die bizarre temperatuurswisselingen
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jouw kalender is een grap.
[ afbeelding ]
31 MAART!!!!!quote:
Ja, wel zieligquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Met die vorst heb ik als een malle bijgevoerd, maar het gebeurt nou eenmaal dat ze het niet allemaal trekken. Bovendien sloopt mijn kat er gemiddeld 1 per maand
In Spanje is 1 April al lang voorbij. Dat was op 28 December.quote:Op woensdag 31 maart 2021 09:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Spanje is 1 April al lang voorbij. Dat was op 28 December.
Fijn dat het achter de rug is!quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:40 schreef H_T het volgende:
Mijn dag begon bij de tandartsMaarrrrr: ik hoef pas over een half jaar weer
![]()
Oh paar jaar geleden had je al wel te je je laptop er mee kon ontgrendelen, maar da's nu dus voor alle programma's begrijp ik? In de praktijk werkte het vaker niet dan wel weet ik nog.quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:11 schreef Aoibhin het volgende:
Nieuwe laptop hier sinds een paar dagen en het is echt wennen. Er zit een nieuw soort feature op dat je overal kan inloggen met je vingerafdruk.
Ging ik inloggen op Discord met die vingerafdruk, krijg ik in beeld "vriendverzoek is niet gelukt". Ik "huh, welk vriendverzoek"? Kennelijk te lang mijn vinger erop gehouden en toen probeerde ik kennelijk mezelf toe te voegen
Ja ik dacht echt "oh dat lijkt wel handig", maar het is nog knap lastig precies te weten hoe lang je je vinger erop moet houdenquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh paar jaar geleden had je al wel te je je laptop er mee kon ontgrendelen, maar da's nu dus voor alle programma's begrijp ik? In de praktijk werkte het vaker niet dan wel weet ik nog.
Hmm ja dat herken ik wel. Zit ook te overwegen om een nieuwe accu te bestellen voor m'n laptop of het toch er nog een tijdje mee uit zingen en dan voor een nieuwe te gaan. 't beestje is nu 7 jaar oud, maar tussentijds beetje aan laten sleutelen dus doet verder nog harstikke goed. Dubio.quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik dacht echt "oh dat lijkt wel handig", maar het is nog knap lastig precies te weten hoe lang je je vinger erop moet houden![]()
Ik kan het inderdaad wel uitzetten; denk dat ik dat maar ga doen![]()
Laptop verder precies hetzelfde als mijn vorigeAlleen jammer van die reparatie die ik van de herfst had laten doen. Zat toen nog te twijfelen of ik dat wel wilde of gewoon helemaal een nieuwe.
Vrije dag, ben aan het bijlezen, en ondertussen wat dingen die ik had willen doen voor me uit aan het schuiven.quote:
Ja 7 jaar is best veel voor een laptop, maar als hij het nog goed doet...quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm ja dat herken ik wel. Zit ook te overwegen om een nieuwe accu te bestellen voor m'n laptop of het toch er nog een tijdje mee uit zingen en dan voor een nieuwe te gaan. 't beestje is nu 7 jaar oud, maar tussentijds beetje aan laten sleutelen dus doet verder nog harstikke goed. Dubio.
quote:
Hoe gaat het met u?quote:
Wat is de verhouding tussen prijs nieuwe accu en prijs nieuwe laptop? En hoeveel extra tijd denk je ermee te kopen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm ja dat herken ik wel. Zit ook te overwegen om een nieuwe accu te bestellen voor m'n laptop of het toch er nog een tijdje mee uit zingen en dan voor een nieuwe te gaan. 't beestje is nu 7 jaar oud, maar tussentijds beetje aan laten sleutelen dus doet verder nog harstikke goed. Dubio.
Ik heb het hartstikke warm, want achteraf gezien was het toch niet nodig om een jas te dragen. Maar toen ik vanochtend op internet naar de temperatuur keek leek het wel nodig. Lastig!quote:
Goed, lekker zonnetje net op balkon gezeten, nu weer aan het werkquote:
Haha ja echt van dat weer voor jassen-dilemmaquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het hartstikke warm, want achteraf gezien was het toch niet nodig om een jas te dragen. Maar toen ik vanochtend op internet naar de temperatuur keek leek het wel nodig. Lastig!
Blij dat de tandarts goed ging, verder weinig bijzonders eigenlijken jij?
In Spanje jaquote:Op woensdag 31 maart 2021 09:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is advies waar ik wat aan heb! En eigenlijk een simpele economisch rekensommetje.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat is de verhouding tussen prijs nieuwe accu en prijs nieuwe laptop? En hoeveel extra tijd denk je ermee te kopen?
Ga je ervan uit dat je ongeveer even lang met de nieuwe doet als met de oude dan mag de nieuwe accu ongeveer 14% van de aan aanschafprijs per extra jaar kosten. Zit het daarboven dan zou je beter een nieuwe laptop kunnen kopen
Jaaaaaa echt fijn dat je nu echt bijna kan tekenenquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed, lekker zonnetje net op balkon gezeten, nu weer aan het werk
Gisteren op kantoor makelaar geweest voor nieuwe woning. Ik krijg vandaag of morgen definitief contract in mijn mail om te tekenen. Ze wilde nog net niet weten hoe lang mijn kleine teen is maar alles is goedgekeurd.
YESSSSSSSSquote:
Jopiquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja echt van dat weer voor jassen-dilemmaTwee dagen geleden bij het wandelen met collega's in de lunchpauze kookte ik ook echt in dat ding
![]()
Hier wel prima, maar vaak echt doodop; ik werk momenteel heel veel uren extra. Vind ik niet zo erg, verdien ik lekker wat extra knakenEn ben daar ook wel wat meer gesetteld nu. Alleen jammer dat collega's echt komen en gaan.
Liefhebber van de kou?quote:
Eigenlijk zou je er nog wat variabelen aan toe moeten voegen als het genot van een nieuwe laptop en hoe belangrijk je de milieuimpact van de verschillende opties vindt, maar dan wordt het wel erg ingewikkeld allemaalquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit is advies waar ik wat aan heb! En eigenlijk een simpele economisch rekensommetje.Dankje!
![]()
De milieuimpact vind ik ook belangrijk, tbh.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je er nog wat variabelen aan toe moeten voegen als het genot van een nieuwe laptop en hoe belangrijk je de milieuimpact van de verschillende opties vindt, maar dan wordt het wel erg ingewikkeld allemaal
Succes met het maken van de keuze
Sjorsquote:
Vorige week en deze week zijn ze niet direct bezig hier, ergens volgende week beginnen ze wel weer met kabaal.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaa echt fijn dat je nu echt bijna kan tekenen![]()
Nog veel last gehad van de verbouwing en het heien?
Preciesquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed bezigKnaken voor jou, de maatschappij is geholpen en hoewel collega's komen en gaan hoef jij dat niet te doen
Dan nog even mijn twee centen. Een laptop van zeven jaar oud zou ik persoonlijk nooit geld meer in steken (of met moeten kleine dingen zijn). Zeven jaar is voor een laptop al vrij lang, dus meestal zonde geld om daar nog veel in te investeren.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De milieuimpact vind ik ook belangrijk, tbh.Maar ik wil eigenlijk ook wel graag een nieuwe.
Dus eigenlijk kan ik die twee tegen elkaar wegstrepen.
Oeh sterkte alvast!quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorige week en deze week zijn ze niet direct bezig hier, ergens volgende week beginnen ze wel weer met kabaal.![]()
Doe je nu BCO alleen of ook afspraken inplannen voor de vaccinaties? Volgens mij hebben ze daar nog mensen nodig.
#TeamWinter ol olquote:
Oeh, dan ben je druk jaquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SjorsEn hoe is het met jou?
Het gaat prima hier, maar druk met werk vooralEven tijdelijk fulltime ipv parttime. Dus ook niet echt de puf om hier veel te zijn. Ik heb wel de twee weken van het ESF al vrij genomen
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen heeft maoibhin al een prik gehad![]()
Hier al geprikten?
Ik heb mijn afspraak voor volgende week staanquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:59 schreef Aoibhin het volgende:
Hier al geprikten?
Jaaa ik wil wel echt alle rehearsals mee kunnen pikkenquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oeh, dan ben je druk ja![]()
Lekker vrij, goed idee!
Hier goed hoor #TeamLockdownForever![]()
Mams is 63quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]echt
je moeder is toch nog vrij jong?
Hier niet. Ik ben best oud, maar de prik is nog lang niet in zicht
Wat fijn!quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb mijn afspraak voor volgende week staan
Wel een beetje omdat het Astra Zenica is, wel een beetje de Aldi onder de vaccins. Vooral jonge vrouwen hebben de meeste last van hoofdpijn en koorts na de prik. Maar de kans op trombose is 1 op 100.000 ofzo, dus dat komt wel goedquote:
Oh, ja snap ik! Die bijwerkingen wil je ook niet nee. En hoofdpijn krijg je al genoeg van die heiende luiquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel een beetje omdat het Astra Zenica is, wel een beetje de Aldi onder de vaccins. Vooral jonge vrouwen hebben de meeste last van hoofdpijn en koorts na de prik. Maar de kans op trombose is 1 op 100.000 ofzo, dus dat komt wel goed
Dat blijft inderdaad. Maarsoms kan het wel eens een goede vangst zijn: mijn vorige kat kwam eens met een mol thuisquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wel zieligWel lief dat je probeert te helpen!
En ja katten, het blijft een natuurlijke prooi natuurlijk, niks aan te doen.Is voor mij ook wel een overweging om geen vogeldingetjes in de tuin te doen, want zeker Hindi vangt nog wel eens het een en ander
Denk dat dat redelijk last minute wordt, hangt denk ik ook erg af van de covid situatie dan.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:28 schreef Cirilico het volgende:
Hi jongens, was er al wat bekend over de eventuele kaartjes?
Begin februari alquote:Op woensdag 31 maart 2021 11:59 schreef Aoibhin het volgende:
Hier al geprikten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |