Die act van Typisch is al treurig genoeg dus probeer dat maar niet te kopiëren. Ik zou zeggen verzin zelf wat leuks.quote:
het is geen actquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die act van Typisch is al treurig genoeg dus probeer dat maar niet te kopiëren. Ik zou zeggen verzin zelf wat leuks.
nee de meeste mensen vallen niet op losertjesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje verliefd op scrummie.
Wow, wat een snoeiharde opmerking. Hier moet ik echt even 3,5 seconden van bijkomen hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee de meeste mensen vallen niet op losertjes
geen dankquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow, wat een snoeiharde opmerking. Hier moet ik echt even 3,5 seconden van bijkomen hoor.
Ik heb volgende week maandag én vrijdag vrij!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan maat
Leuk feitje: ik heb dat volgende week!
Maandag is iedereen vrijquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb volgende week maandag én vrijdag vrij!
Fucking part-timer.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn werkdagen zijn maandag, dinsdag en vrijdag.
Ik ben dus na vanmiddag tot dinsdag vrij
Een huisman / cuck is nooit vrij. Kom op vaatwassertje uitpakken @Muskusboktor57quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Onderwijs zeker?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog een bijbaan er naast hoor
INRUIMEN.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een huisman / cuck is nooit vrij. Kom op vaatwassertje uitpakken @:Muskusboktor57
@:Coco check deze grap.
Zeker onderwijs. Over vakanties heb ik niks te klagen (alhoewel ik in de vakanties mij vol laat plannen door mijn bijbaan, het is corona dus ik heb toch geen reet te doen anders)quote:
Ik zal jou eens uitpakken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een huisman / cuck is nooit vrij. Kom op vaatwassertje uitpakken @:Muskusboktor57
@:Coco check deze grap.
Genot. Uitstekend geregeld.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Laten we gaan lunchen jongensGezellig met z'n allen!
Drenthe is toch met een hoofdletter?quote:
@Banaantjequote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:03 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een stuk fruit
Door @:kingroland durf ik niet meer te zeggen wat voor fruit
Jij bevindt je op glad ijsquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:13 schreef Coco het volgende:
Na de heftige discussie gisteren eet ik nu een banaan
Op naar FEE!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #189 - Merry Xmas! presenteer ik foto nr. 30:
[ afbeelding ]
Hoe dan, hij heeft letterlijk in die 2 wedstrijden niet 1 redding hoeven te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:donraja
Hahn heeft het elftal van de week gehaald.
https://www.vi.nl/video/d(...)-elftal-om-te-volgen
Al besprokenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
TILBURGED. @:lenny_leonard
Liever nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:28 schreef GGMM het volgende:
Dagen komen, dagen gaan.
Dagelijks eet ik banaan.
@:fugue @:fok-it Ik kan wel iets gaan doen voor TTK als jullie interesse hebben.
Ze wilden iemand van Suriname, hebben niet gekeken, en dan maar de keeper gedaan die 2x de 0 heeft gehouden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe dan, hij heeft letterlijk in die 2 wedstrijden niet 1 redding hoeven te doen.
Als het gebruik van lidwoorden er al bij inschiet zou ik overslaanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:28 schreef GGMM het volgende:
Dagen komen, dagen gaan.
Dagelijks eet ik banaan.
@:fugue @:fok-it Ik kan wel iets gaan doen voor TTK als jullie interesse hebben.
Het lijkt er erg op dat @Fok-it de kunst van het weglaten niet zo goed heeft begrepen.quote:
Het is veel te druk daar om toegeeflijk te zijn!quote:
Opdonderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is veel te druk daar om toegeeflijk te zijn!
Die heeft wel meer niet goed begrepen (lol)quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt er erg op dat @:Fok-it de kunst van het weglaten niet zo goed heeft begrepen.
Je bent gewoon te goed voor dat forum, ik zou niet eens meer willen posten daar.
Ik moet opdonderen dus geen geroddel meer aubquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft wel meer niet goed begrepen (lol)
Ze hebben ook andere interesses denk ik, de één leest boeken en de ander is Scrummie.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg het idee dat @:scrummie gebruiker @:fok-it niet echt aardig vindt.
Wat is jouw UI eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
Hebben users die nu nog een kerst UI houden een weddenschap verloren ofzo?
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik denk het wel, anders had hij wel zoiets gepost.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:03 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je iets dwars zit donder dan gewoon op joh, achterlijke teringdebiel.
Ik heb beide wedstrijden gekeken, in de eerste wedstrijd hebben ze zelfs Hahn nog gewisseld.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze wilden iemand van Suriname, hebben niet gekeken, en dan maar de keeper gedaan die 2x de 0 heeft gehouden.
Davies gaan ze wel problemen mee krijgen denk ik. 44 schoten op goal voor Canada zie ik, koekoek. Wanneer is dat potje?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb beide wedstrijden gekeken, in de eerste wedstrijd hebben ze zelfs Hahn nog gewisseld.
Trouwens: Cayman Islands - Canada 0 - 11... Suriname won met 3-0 van Cayman Islands
Tegen Bermuda op 4 juni en Canada op 8 juni.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Davies gaan ze wel problemen mee krijgen denk ik. 44 schoten op goal voor Canada zie ik, koekoek. Wanneer is dat potje?
Denken om de driehoekjes dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen Bermuda op 4 juni en Canada op 8 juni.
Bof jij even!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben nu in de supermarkt
Net de laatste bruine bonen gepakt boys
Proleten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)tie-deelt-boetes-uit
@:lenny_leonard
Huismerk, Hak, Bonduelle, een ander merk... ?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben nu in de supermarkt
Net de laatste bruine bonen gepakt boys
Die middelgrote glazen pot van hakquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huismerk, Hak, Bonduelle, een ander merk... ?
Blik, glazen pot?
Wees eens specifiek.
Ok, je bent geslaagd voor de Suri-test.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die middelgrote glazen pot van hak
Racist.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:44 schreef GGMM het volgende:
@:buitendam @:lenny_leonard en ik hebben een pittige mening over mensen die groente kopen in glazen potten van Hak
Zolang het pittig is vanwege de madam jeanette, vind ik het prima.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:44 schreef GGMM het volgende:
@:buitendam @:lenny_leonard en ik hebben een pittige mening over mensen die groente kopen in glazen potten van Hak
Wtfquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
@:Buitendam @:Lenny_Leonard zijn jullie blij dat @:ggmm jullie betrekt in zijn strijd tegen in zijn optiek afwijkende "rassen"?
Aan mij heeft het niet gelegen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
ERG JAMMER. @:lenny_leonard @:coco @:rambodirk
Jaawk, echt de eerste keer dat ik die naam hoorquote:
Jammer dat mensen mij niet gewoon in mijn waarde kunnen laten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom type je niet gewoon GGMM? @:GGMM en ik vinden hier iets van.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
ERG JAMMER. @:lenny_leonard @:coco @:rambodirk
@jancees zal wel een paar Jaawks kennenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaawk, echt de eerste keer dat ik die naam hoor
Stukje incest
kaas? wtf?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:51 schreef tong80 het volgende:
Andijviestamppot, met kaas en gehaktbal.
Prettige wedstrijden heren.
Ik ga NU kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn eerste topic ooit in BUG geopend. Spannend.
Ik door jou ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond het eerst ook vreemd. Zal normaal zijn, maar niet standaard. Het was heerlijk.quote:
NWS / Journalisten belaagd tijdens kerkdiensten #3quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaawk, echt de eerste keer dat ik die naam hoor
Stukje incest
VBL on tourquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Een reactie schrijven is geen topic openenquote:
Nee, ik kaart het even aan uit het goede van mijn hart. Dat er dan een paar notoire domoren menen leuk te moeten doen trek ik mij niets van aan.quote:
Hier stond eerst iets anders. Verder schrijf je met een pen, niet met je toetsenbord.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een reactie schrijven is geen topic openen
Precies. Ik zou het anders verwoorden. Met kanker erin, en dergelijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds wanneer mogen we Tong geen seniel drankorgel noemen.
Dat woord gebruik ik liever niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Ik zou het anders verwoorden. Met kanker erin, en dergelijken.
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds wanneer mogen we Tong geen seniel drankorgel noemen.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.![]()
Het is mooi weer, ga naar buiten ofzo
Ik vind zijn topics zonder reacties eigenlijk veel pijnlijkerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens kun je met je hypocriete bek nu verwachten dat de komende week elk topic van je verneukt wordt.
Ik ook niet. Nooit, maar voor jou maakte ik een uitzondering.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn topics zonder reacties eigenlijk veel pijnlijker
Als je tong zijn stalker @:socios wegdenkt dan
Maar daar merkt hij zelf niets van want 10 seconden na het aanmaken is hij het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van mijn kant niet. Dacht dat we vriendjes waren.quote:
Wat ?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar daar merkt hij zelf niets van want 10 seconden na het aanmaken is hij het alweer vergeten.
Wat?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar daar merkt hij zelf niets van want 10 seconden na het aanmaken is hij het alweer vergeten.
Tijd voor een teamuitje!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal, dus dat weet ik niet.
Mensen die niet van de drank af kunnen blijven hebben een slap en leugenachtig karakter.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mijn kant niet. Dacht dat we vriendjes waren.
Zeg dat dan een paar jaar eerder. 0-7. Tot morgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die niet van de drank af kunnen blijven hebben een slap en leugenachtig karakter.
Daar heb ik niets mee.
Al besproken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
Een paar is twee. Doei.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat dan een paar jaar eerder. 0-7. Tot morgen.
Waarom doet de overheid dan niets?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al besproken.
BUG / facebook posts linken lijkt niet te werken
@:Coco @:lenny_leonard
Afgehandeld?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al besproken.
BUG / facebook posts linken lijkt niet te werken
@:Coco @:lenny_leonard
Ik ben geen stalker.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kies je toch echt zelf voorquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Ik ben dat podcastje van de Deventer moordzaak aan het luisteren
Erg interessant
Ik wel. Ik volg Socios op de voet. Walkend en zwalkend, op een druilige maandagochtend. Beneveld door de bierwalm. Half dronken, weet ik mijn vriend te vinden. Gelukkig stopt het zebrapad mijn lijdensweg. Even tot zinnen en adem komen. Stoom afblazen. Eerst Gibraltar zien, en dan sterven.quote:
Heb ik ook geluisterd ja, nog een grotere hekel gekregen aan Maurice de Hond.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Ik ben dat podcastje van de Deventer moordzaak aan het luisteren
Erg interessant
Er is ook net een film over gemaakt, daar komt hij er ook niet al te best uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb ik ook geluisterd ja, nog een grotere hekel gekregen aan Maurice de Hond.
Hoe heet die film?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is ook net een film over gemaakt, daar komt hij er ook niet al te best uit.
De Veroordelingquote:
Dit boek is de basis voor die film.quote:
Top, die heb ik besteld.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit boek is de basis voor die film.
https://www.bruna.nl/boeken/de-deventer-moordzaak-9789026348891
Boks, ouwe.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik volg Socios op de voet. Walkend en zwalkend, op een druilige maandagochtend. Beneveld door de bierwalm. Half dronken, weet ik mijn vriend te vinden. Gelukkig stopt het zebrapad mijn lijdensweg. Even tot zinnen en adem komen. Stoom afblazen. Eerst Gibraltar zien, en dan sterven.
Wie, Maurice?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is ook net een film over gemaakt, daar komt hij er ook niet al te best uit.
Ja.quote:
Het is wel ironisch die iemand die de verkiezingen niet kan voorspellen kritiek heeft op de modellen van het RIVMquote:
Hij plaatste zelf ook allemaal modellen op zijn site. Toen niet meer te ontkennen viel dat er geen reet van die modellen klopte, waren dit opeens niet meer zijn modellen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is wel ironisch die iemand die de verkiezingen niet kan voorspellen kritiek heeft op de modellen van het RIVM
Ik dacht die is dood ofzo, erg voor die gozer.quote:Drama voor de vriendin van Perr Schuurs terwijl de voetballer in Hongarije zit
Ik ben woest.quote:Perr Schuurs zal vanavond na de wedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Hongarije snel terug naar Amsterdam willen. De verdediger van Ajax hoopt tegen de Hongaren nog de kwartfinales van het EK Onder 21 te halen, maar moet daarna snel terug naar huis om zijn vriendin bij te staan.
Haar auto is namelijk gestolen en dat kan nogal een impact hebben. Roos Wijnands (de vriendin van Schuurs dus) deelde het vervelende nieuws mee via haar Instagram. Haar auto, een Audi, is in Amsterdam-Zuid gestolen en nu is ze op zoek naar elk stukje informatie dat iemand haar kan geven.
Wat een cuck johquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht die is dood ofzo, erg voor die gozer.
Gaat het godverdomme om een auto die gestolen is;
[..]
Ik ben woest.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht die is dood ofzo, erg voor die gozer.
Gaat het godverdomme om een auto die gestolen is;
[..]
Ik ben woest.
Ik moest lachen. Die @GGMM is me er eentje.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
@:Buitendam @:Lenny_Leonard zijn jullie blij dat @:ggmm jullie betrekt in zijn strijd tegen in zijn optiek afwijkende "rassen"?
Nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:48 schreef Mikeytt het volgende:
hallo vbl'ers, kom FOK! skribbl spelen:
https://skribbl.io/?kF5c3JbuWCZN
Erg gezellig ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
Goed gesprek gehad met Marieke zie ik, @:Maxi-mus
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat dan een paar jaar eerder. 0-7. Tot morgen.
reizigersquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:29 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit. @:onlogisch @:wereldgozer
[ twitter ]
quote:
Wat kom je deze idioten uitnodigen habibo. Als ik je het nog eens zie doen moeten we je kicken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:48 schreef Mikeytt het volgende:
hallo vbl'ers, kom FOK! skribbl spelen:
https://skribbl.io/?kF5c3JbuWCZN
Sodemieter opquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wat kom je deze idioten uitnodigen habibo. Als ik je het nog eens zie doen moeten we je kicken.
@:icecreamsandwich
@:okselzweet
jullie zijn mijn getuigen
Donder opquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wat kom je deze idioten uitnodigen habibo. Als ik je het nog eens zie doen moeten we je kicken.
@:icecreamsandwich
@:okselzweet
jullie zijn mijn getuigen
Wat zit er op je bammetjes?quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens
Nou ja, behalve kingroland dus
Ben ik nog steeds pissig over
Wat toevallig, ik heb ook pindakaas!quote:
Wat Jiskefets klef. Voor mij vanavond.....quote:
Een banaam dus.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik heb ook pindakaas!
En daarna ook een lekker stuk fruit. (ik noem geen namen)
Ik wilde je smakelijk eten wensen, maar ik zie daar nu van afquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een banaam dus.
Hahahahahahahahahahahh
Wat moet je doen om een maat te worden? Elkaar veren in de reet steken ?quote:
Dit soort constante steken onder water achterwege laten zou al een hoop schelenquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moet je doen om een maat te worden? Elkaar veren in de reet steken ?
Normaal normaal doen maat.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moet je doen om een maat te worden? Elkaar veren in de reet steken ?
Dit lijkt mij een gebrek aan wilskrachtquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had honger en ik kon geen minuut langer wachten
Zeer terecht dit.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde je smakelijk eten wensen, maar ik zie daar nu van af
Lekker origineel weer een banaanquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik heb ook pindakaas!
En daarna ook een lekker stuk fruit. (ik noem geen namen)
Ik wissel iedere week af, volgende week een ander stuk fruit.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker origineel weer een banaan
Man man man
Dit gaat al de goede richting op zo te zienquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wissel iedere week af, volgende week een ander stuk fruit.
Laat ook maar. De steken onder water zou je zelf eens moeten ondergaan. Het komt en het gaat. Users vroegen zich ooit af waarom jij me bleef steunen in VBL. Ik dacht geaccepteerd te zijn. Ik ben niks, was niks en word niks. Dat hoeft er niet steeds ingewreven te worden. Menig FOK!er is al afgehaakt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort constante steken onder water achterwege laten zou al een hoop schelen
Ik doe niet anders. Maar accepteer ook de users die een klein beetje niet normaal zijn. Wees blij met het normaal zijn. En blijf andersdenkende buiten boord houden.quote:
Ik vind je gewoon een ontzettend vervelende gozer als je aanwezig bent met je topics, je constante gedram. Maar volgens mij zit je er een beetje mee dus ik zal wat vriendelijker tegen je zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat ook maar. De steken onder water zou je zelf eens moeten ondergaan. Het komt en het gaat. Users vroegen zich ooit af waarom jij me bleef steunen in VBL. Ik dacht geaccepteerd te zijn. Ik ben niks, was niks en word niks. Dat hoeft er niet steeds ingewreven te worden. Menig FOK!er is al afgehaakt.
Hoe laat is het ? Shit. De zuster komt zo om m'n luier te verversen.
Jij valt aan, ik benoem het en jij kruipt zielig in de slachtofferrol.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat ook maar. De steken onder water zou je zelf eens moeten ondergaan. Het komt en het gaat. Users vroegen zich ooit af waarom jij me bleef steunen in VBL. Ik dacht geaccepteerd te zijn. Ik ben niks, was niks en word niks. Dat hoeft er niet steeds ingewreven te worden. Menig FOK!er is al afgehaakt.
Hoe laat is het ? Shit. De zuster komt zo om m'n luier te verversen.
Dat is al een begin. Verplaats je in iemand. Dat probeer ik altijd. Ik leg mijn kwetsbaarheid te open. Dat moet ik zelfs, na 20 jaar FOK!. afleren.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een ontzettend vervelende gozer als je aanwezig bent met je topics, je constante gedram. Maar volgens mij zit je er een beetje mee dus ik zal wat vriendelijker tegen je zijn.
Dit dus. Geen woorden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij valt aan, ik benoem het en jij kruipt zielig in de slachtofferrol.
Het is allemaal zo voorspelbaar en niet leuk.
Ben je hier al 20 jaar?quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is al een begin. Verplaats je in iemand. Dat probeer ik altijd. Ik leg mijn kwetsbaarheid te open. Dat moet ik zelfs, na 20 jaar FOK!. afleren.
FOK! is niet mijn leven. Maar wel 20 jaar een onderdeel.
Eet smakelijk maat!quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga nu ook lunchen, lekker in het zonnetje.
Oei pas op he, wij hebben hier een pittige mening over users die zich niet aan hun woord houden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles zit er al in.
Volgende keer pics maat. Ik beloof het je.
Zeker, maar geen belofte voor de volgende keer in deze.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook hier zero pics zeker?
Pak het mee. @:Coco
Jij vreet echt veel te vaak taart, je moet eens wat meer op je gewicht letten.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 eet een aardbeientaartje, nu.
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:44 schreef Coco het volgende:
Als je een bericht in teams bewerkt en daar een nieuwe groep tagged, werkt dat?
(zoals dat niet op fok werkt met je bericht bewerken en iemand mentionen)
Ja.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een oprecht antwoord of denk je dat dit de meme is?
Surinaamse. Ik heb net van twitter begrepen dat dit een verschrikkelijke gebeurtenis is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar dat ze een Vietnamese vlag draagt.
Ze mag als Surinaamse toch best trots daarop zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Surinaamse. Ik heb net van twitter begrepen dat dit een verschrikkelijke gebeurtenis is.
Dat worden leuke debatten de komende vier jaar met Bij1, Denk, PVV en FvD in de kamer. Jammer dat Bryan Roy het niet gered heeft.quote:
Stelde hij zichzelf wel verkiesbaar dan?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat worden leuke debatten de komende vier jaar met Bij1, Denk, PVV en FvD in de kamer. Jammer dat Bryan Roy het niet gered heeft.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat worden leuke debatten de komende vier jaar met Bij1, Denk, PVV en FvD in de kamer. Jammer dat Bryan Roy het niet gered heeft.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Net even kappertje geweest boys
Lekker fresh weer
Hij heeft bij de partij voor de kinderbelangen gezeten.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stelde hij zichzelf wel verkiesbaar dan?
Hij stond eventjes op de lijst bij Partij voor de kinderbelangen maar daar is hij ook weer afgehaald voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stelde hij zichzelf wel verkiesbaar dan?
quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Like ingetrokken, niet het correcte gifje.
Morgen al. Erg mooi.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag 23 C, straks weer een week 9 graden
Het is alweer 23 graden en zuurstofloos binnen bij mij, tophuis. Al weiger ik te klagenquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
Vandaag 23 C, straks weer een week 9 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |