Die act van Typisch is al treurig genoeg dus probeer dat maar niet te kopiëren. Ik zou zeggen verzin zelf wat leuks.quote:
het is geen actquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die act van Typisch is al treurig genoeg dus probeer dat maar niet te kopiëren. Ik zou zeggen verzin zelf wat leuks.
nee de meeste mensen vallen niet op losertjesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje verliefd op scrummie.
Wow, wat een snoeiharde opmerking. Hier moet ik echt even 3,5 seconden van bijkomen hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee de meeste mensen vallen niet op losertjes
geen dankquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow, wat een snoeiharde opmerking. Hier moet ik echt even 3,5 seconden van bijkomen hoor.
Ik heb volgende week maandag én vrijdag vrij!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan maat
Leuk feitje: ik heb dat volgende week!
Maandag is iedereen vrijquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb volgende week maandag én vrijdag vrij!
Fucking part-timer.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn werkdagen zijn maandag, dinsdag en vrijdag.
Ik ben dus na vanmiddag tot dinsdag vrij
Een huisman / cuck is nooit vrij. Kom op vaatwassertje uitpakken @Muskusboktor57quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Onderwijs zeker?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog een bijbaan er naast hoor
INRUIMEN.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een huisman / cuck is nooit vrij. Kom op vaatwassertje uitpakken @:Muskusboktor57
@:Coco check deze grap.
Zeker onderwijs. Over vakanties heb ik niks te klagen (alhoewel ik in de vakanties mij vol laat plannen door mijn bijbaan, het is corona dus ik heb toch geen reet te doen anders)quote:
Ik zal jou eens uitpakken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een huisman / cuck is nooit vrij. Kom op vaatwassertje uitpakken @:Muskusboktor57
@:Coco check deze grap.
Genot. Uitstekend geregeld.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Laten we gaan lunchen jongensGezellig met z'n allen!
Drenthe is toch met een hoofdletter?quote:
@Banaantjequote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:03 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een stuk fruit
Door @:kingroland durf ik niet meer te zeggen wat voor fruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |