Jij bevindt je op glad ijsquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:13 schreef Coco het volgende:
Na de heftige discussie gisteren eet ik nu een banaan
Op naar FEE!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #189 - Merry Xmas! presenteer ik foto nr. 30:
[ afbeelding ]
Hoe dan, hij heeft letterlijk in die 2 wedstrijden niet 1 redding hoeven te doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:donraja
Hahn heeft het elftal van de week gehaald.
https://www.vi.nl/video/d(...)-elftal-om-te-volgen
Al besprokenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
TILBURGED. @:lenny_leonard
Liever nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:28 schreef GGMM het volgende:
Dagen komen, dagen gaan.
Dagelijks eet ik banaan.
@:fugue @:fok-it Ik kan wel iets gaan doen voor TTK als jullie interesse hebben.
Ze wilden iemand van Suriname, hebben niet gekeken, en dan maar de keeper gedaan die 2x de 0 heeft gehouden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe dan, hij heeft letterlijk in die 2 wedstrijden niet 1 redding hoeven te doen.
Als het gebruik van lidwoorden er al bij inschiet zou ik overslaanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:28 schreef GGMM het volgende:
Dagen komen, dagen gaan.
Dagelijks eet ik banaan.
@:fugue @:fok-it Ik kan wel iets gaan doen voor TTK als jullie interesse hebben.
Het lijkt er erg op dat @Fok-it de kunst van het weglaten niet zo goed heeft begrepen.quote:
Het is veel te druk daar om toegeeflijk te zijn!quote:
Opdonderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is veel te druk daar om toegeeflijk te zijn!
Die heeft wel meer niet goed begrepen (lol)quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt er erg op dat @:Fok-it de kunst van het weglaten niet zo goed heeft begrepen.
Je bent gewoon te goed voor dat forum, ik zou niet eens meer willen posten daar.
Ik moet opdonderen dus geen geroddel meer aubquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft wel meer niet goed begrepen (lol)
Ze hebben ook andere interesses denk ik, de één leest boeken en de ander is Scrummie.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg het idee dat @:scrummie gebruiker @:fok-it niet echt aardig vindt.
Wat is jouw UI eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
Hebben users die nu nog een kerst UI houden een weddenschap verloren ofzo?
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ik denk het wel, anders had hij wel zoiets gepost.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:03 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je iets dwars zit donder dan gewoon op joh, achterlijke teringdebiel.
Ik heb beide wedstrijden gekeken, in de eerste wedstrijd hebben ze zelfs Hahn nog gewisseld.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze wilden iemand van Suriname, hebben niet gekeken, en dan maar de keeper gedaan die 2x de 0 heeft gehouden.
Davies gaan ze wel problemen mee krijgen denk ik. 44 schoten op goal voor Canada zie ik, koekoek. Wanneer is dat potje?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb beide wedstrijden gekeken, in de eerste wedstrijd hebben ze zelfs Hahn nog gewisseld.
Trouwens: Cayman Islands - Canada 0 - 11... Suriname won met 3-0 van Cayman Islands
Tegen Bermuda op 4 juni en Canada op 8 juni.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Davies gaan ze wel problemen mee krijgen denk ik. 44 schoten op goal voor Canada zie ik, koekoek. Wanneer is dat potje?
Denken om de driehoekjes dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegen Bermuda op 4 juni en Canada op 8 juni.
Bof jij even!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben nu in de supermarkt
Net de laatste bruine bonen gepakt boys
Proleten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)tie-deelt-boetes-uit
@:lenny_leonard
Huismerk, Hak, Bonduelle, een ander merk... ?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben nu in de supermarkt
Net de laatste bruine bonen gepakt boys
Die middelgrote glazen pot van hakquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huismerk, Hak, Bonduelle, een ander merk... ?
Blik, glazen pot?
Wees eens specifiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |