Haha die vond ik ook net. De auto geeft het weg.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:37 schreef RipCity het volgende:
Jaawk Bakker Dus:
https://mobile.twitter.com/jaawkbakker?lang=en
https://www.facebook.com/jaawk.bakker.5quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Haha die vond ik ook net. De auto geeft het weg.
Hij deelde een jaar geleden zelfs dat corona veroorzaakt wordt door 5G.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/jaawk.bakker.5
Wappie
https://www.facebook.com/janniejaawk zie je ook kind wat naast 'm zat.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/jaawk.bakker.5
Wappie
https://www.facebook.com/janniejaawk zie je ook kind wat naast 'm zat.
quote:Scootershop urk
Foksdiep 15, Urk
Een review schrijven
3,8
e
Stijn
2 reviews
24 minuten geleden
Journalisten aanrijden
2
Jeroen van Dijk
1 review
24 minuten geleden
Voor mensen die niet van Urk komen, geen wappie zijn en geen journalisten aanrijden is deze zaak van Jaawk B. geen aanrader.
Voor inteelt onder elkaar is het een prima zaak, zie de rest van de reviews.
P.S. En er zijn wel degelijk nog andere plekken waar tussen de middag warm wordt gegeten, maar die communiceren dat doorgaans duidelijk naar de buitenwereld. Maar dat weet je natuurlijk niet als je daar nooit komt.
quote: De kerkenraad van de Sionkerk in Urk
maakt excuses voor eerdere uitspraken
over journalisten die zondag bij de
kerk waren.Een kerkwoordvoerder noemde
journalisten in De Stentor terroristen
en ook vergeleek hij ze met SS'ers.
Die uitingen zijn volgens de kerk onder
"aanhoudende mediadruk en uitputting"
gedaan.Ook zegt de raad alle uitingen
van geweld af te wijzen.Wel vindt de
kerk dat een deel van de aanwezige pers
"agressief","intimiderend" en "tergend"
gedrag vertoonde.
De kerk opende zondag de deuren voor
honderden mensen.Een verslaggever van
PowNed werd mishandeld en aangereden.
Die zaak is echt fantastisch. Mijn scooter werd gemaakt en ik mocht ondertussen mijn zus een beurt geven.quote:
Daar is ons ontzettend neutrale OM weer in actie. Ik kan mij eigenlijk geen belang voorstellen dat hem in voorarrest houden rechtvaardigt.quote:
URKED.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:14 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Die zaak is echt fantastisch. Mijn scooter werd gemaakt en ik mocht ondertussen mijn zus een beurt geven.
Dit is het soort mensen waarvan de 30-minners gefrustreerd op zaterdagavond stijf van de coke naar huis snellen (voor de al jaren gangbare avondklok van 0:00) en dan op zondag schijnheilig in de kerk zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:46 schreef DrParsifal het volgende:
Verder zouden de journalisten ook kunnen weten hoe hun aanwezigheid wordt opgevat bij deze kerken. Het gaat om mensen die normaalgesproken op zaterdagavond naar huis snellen omdat ze voor de zondag thuis willen zijn. Mensen die op zondag de media ook thuis aan zich voorbij laten gaan (niet voor niets staat de website van het Reformatorisch Dagblad op zwart). De meeste kerkgangers voelen zich al ongemakkelijk als ze als een soort attractie worden weggezet. Ze voelen zich ongemakkelijk dat mensen voor hen speciaal aan het werk gaan en geconfronteerd worden met iets wat ook nog afleidt van de kerkdienst.
Dit praat op geen enkele manier geweld goed en het geweld mag best aangepakt worden zoals normaal. Maar dait soort ongein bij de deur van een kerk moet ook ophouden (en dat is een andere discussie). En die Van Giessen moet nu niet zijn journalistenpas gaan uitspelen om zwaardere straffen te willen. Dat is gewoon misbruik maken van de voorrechten die je als journalist hebt. De speciale bescherming van journalisten is er niet om sensatieverhalen die je krijgt door net voor de deur van een kerk uitspraken te ontlokken, mogelijk te maken. Netzomin als de vrijheid van godsdienst er is om nu de overheid buiten de deur va de kerk te houden. Hoewel ik zeker vind dat de overheid buiten de deur van kerken, moskeeen etc te blijven. Overheersen over een levensovertuiging is link. Ga gewoon niet verder dan mensen asociaal etc noemen.
Waarom worden dergelijke conspiracy theories hier gedoogd? Hoort dit niet thuis in BNW?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:00 schreef Nielsch het volgende:
Tering hee, nou ook nog een explosief plaatsen bij je eigen kerk om maar weer extra in die slachtofferrol te kunnen kruipen.
Wat een complete idioot die vent.quote:
Nou ja, da's niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:36 schreef Cockwhale het volgende:
Jezus leefde, maar is spontaan weer zijn graf ingekropen.
Het is gewoon een smerige zombiequote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:36 schreef Cockwhale het volgende:
Jezus leefde, maar is spontaan weer zijn graf ingekropen.
Niet helemaal mee eens, of je moet die reporter bedoelen.quote:
Het was een zware tijd.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:20 schreef skrn het volgende:
Haha, die vent.
'Ik kom uit Krimpen aan den IJssel. Zei men'
'Krimpen aan den IJssel, nooit van gehoord? Waar ligt dat?'
'Daar ben ik nu van af'
Dat ouwe vrouwtje helemaal op het einde:quote:
Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:20 schreef skrn het volgende:
Haha, die vent.
'Ik kom uit Krimpen aan den IJssel. Zei men'
'Krimpen aan den IJssel, nooit van gehoord? Waar ligt dat?'
'Daar ben ik nu van af'
Stel je aan zeg. Omdat er een verbaal agressief persoon idioot wordt genoemd (dus vanwege zijn gedrag) voel jij de behoefte om voor grefo's op te moeten komen? Uit het filmpje blijkt niet eens of de agressieve man ook een Mieraskerkganger is, een ander geloof belijd of gewoon een Pownedhater die op persoonlijke titel los van een eventueel geloof lichtzinnig over geweld denkt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 08:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, of je moet die reporter bedoelen.
Ik heb altijd het gevoel dat ik moslims moet verdedigen, omdat die zo generaliserend worden verketterd.
Ik begin nu een beetje het gevoel te krijgen op te moeten komen voor gereformeerden. De meeste blijven zondags thuis. En velen zijn voorbeeldige burgers. Relatief velen hebben ook verzetsdaden gedaan in WO II, net als de communisten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |