Dit boek is de basis voor die film.quote:
Top, die heb ik besteld.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit boek is de basis voor die film.
https://www.bruna.nl/boeken/de-deventer-moordzaak-9789026348891
Boks, ouwe.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik volg Socios op de voet. Walkend en zwalkend, op een druilige maandagochtend. Beneveld door de bierwalm. Half dronken, weet ik mijn vriend te vinden. Gelukkig stopt het zebrapad mijn lijdensweg. Even tot zinnen en adem komen. Stoom afblazen. Eerst Gibraltar zien, en dan sterven.
Wie, Maurice?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is ook net een film over gemaakt, daar komt hij er ook niet al te best uit.
Ja.quote:
Het is wel ironisch die iemand die de verkiezingen niet kan voorspellen kritiek heeft op de modellen van het RIVMquote:
Hij plaatste zelf ook allemaal modellen op zijn site. Toen niet meer te ontkennen viel dat er geen reet van die modellen klopte, waren dit opeens niet meer zijn modellen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is wel ironisch die iemand die de verkiezingen niet kan voorspellen kritiek heeft op de modellen van het RIVM
Ik dacht die is dood ofzo, erg voor die gozer.quote:Drama voor de vriendin van Perr Schuurs terwijl de voetballer in Hongarije zit
Ik ben woest.quote:Perr Schuurs zal vanavond na de wedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Hongarije snel terug naar Amsterdam willen. De verdediger van Ajax hoopt tegen de Hongaren nog de kwartfinales van het EK Onder 21 te halen, maar moet daarna snel terug naar huis om zijn vriendin bij te staan.
Haar auto is namelijk gestolen en dat kan nogal een impact hebben. Roos Wijnands (de vriendin van Schuurs dus) deelde het vervelende nieuws mee via haar Instagram. Haar auto, een Audi, is in Amsterdam-Zuid gestolen en nu is ze op zoek naar elk stukje informatie dat iemand haar kan geven.
Wat een cuck johquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht die is dood ofzo, erg voor die gozer.
Gaat het godverdomme om een auto die gestolen is;
[..]
Ik ben woest.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht die is dood ofzo, erg voor die gozer.
Gaat het godverdomme om een auto die gestolen is;
[..]
Ik ben woest.
Ik moest lachen. Die @GGMM is me er eentje.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
@:Buitendam @:Lenny_Leonard zijn jullie blij dat @:ggmm jullie betrekt in zijn strijd tegen in zijn optiek afwijkende "rassen"?
Nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:48 schreef Mikeytt het volgende:
hallo vbl'ers, kom FOK! skribbl spelen:
https://skribbl.io/?kF5c3JbuWCZN
Erg gezellig ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
Goed gesprek gehad met Marieke zie ik, @:Maxi-mus
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat dan een paar jaar eerder. 0-7. Tot morgen.
reizigersquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:29 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit. @:onlogisch @:wereldgozer
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |